zaterdag 19 juni 2010

Dinand



O, wat heb ik genoten gisteravond bij het concert van Kane op het Java-eiland samen met 11.000 anderen. Wat een energie, fantastische muziek, gezellige sfeer, mooie stem en wat is Dinand leuk!!!
Maar dat wisten jullie vast al, Lynda en Elly, de foto's zijn speciaal voor jullie (de toiletten waren trouwens prima:) )
Voor herhaling vatbaar zo'n groot concert, het was wel een beetje fris, maar ik oktober gaan we naar een theaterconcert dus zitten we lekker warm binnen...

Vanmiddag hebben we natuurlijk gekeken naar Oranje, de wedstrijd viel wat tegen maar de punten zijn binnen. En hebben jullie Amalia daarna nog gezien, als bruidsmeisje in Zweden. Wat liep ze trots met haar bloemetjes!
We zijn bezig met de voorbereidingen voor morgen, ik hoop dat het droog is 's middags, het komt hier nu met bakken naar beneden...

17 opmerkingen:

  1. Hallo Jolandfa,

    Slaap gerust, morgenmiddag geven de weerberichten droog weer aan. Wat een concert, lijkt mij helemaal geweldig om er midden in te staan.

    Succes morgen, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gezellig!!!
    fijne dag morgen en volgens mij blijft het droog hoor!! moet gewoon toch!!
    groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,

    Wat super, dat je zo genoten hebt! Jammer dat het zo koud was..maar dat heeft de pret gelukkig niet mogen drukken!

    Ik hoop voor je dat het morgen droog is..vandaag lijkt het wel herfst! Maar wat er nu val kan er morgen niet meer vallen hihi. Ik ben nu ook wel klaar met dit weer. Wie niet!

    Succes met de vorbereidingen!
    Fijn weekend nog,

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig.........wat een lekkertje he?? Dinand.....heerlijk dat je zo hebt genoten..............lieve groetjes...en het is droog hoor morgen let maar op !!! ......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja hoor. Genieten met Kane. En morgen word het beter......

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat jullie zo genoten hebben, altijd een hele belevenis zo live....en jaaaa het is een leukertje,hi,hi. Gaat vast lukken morgen hoor met het weer, heel veel gezelligheid gewenst.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet er van en van het mooie weer dat ik je toestuur. Dag Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo hebt genoten.

    En ja mijn blog heb ik veranderd met het nieuwe ontwerp gebeuren haha,wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. *TUUT* HIER BEN IK!!!!!!
    "wat is Dinand leuk"???? LEUK??????? PFFFFFFFFFFFF Dinand is geweldig...tenminste.....om naar te kijken en te luisteren, hij moet niet gaan praten;)!
    OOOOOOH die energie is WAANZINNIG!
    Ik ben vorig jaar juni tijdens een concert aan het werk geweest...BACKSTAGE in de VIP ruimte...WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, en DUS sta ik op de foto met D&D(DInand en Dennis voor de Frans Bauerfans;))....en dat bloesje is sindsdien niet meer gewassen.....GEINTJE!
    Heb twee handtekeningen, en heb mn poot stijf gehouden toen de roadmanager me probeerde te overbluffen OH YEAH!!!!! en dus stond ik MET sleutel van de kleedkamer aan de zijkant OP het podium........I've been running through this town,........lalalalallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    HEE HEE HEE HEE HEE HEE!!!! ZIE JE LATERRRRRRRRRRRRRRRR....pf....wat is Dinand leuk zegt ze........*grijns*.
    btw......welke Elly mag ook naar deze foto's kijken????;)

    *zucht*

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat het zo'n geweldige avond was...en je hebt alweer een theaterconcert om naar uit te kijken! Het is hier nu nat buiten, maar op buienradar ziet het er vrij rustig uit...ik hoop dat het zonnetje vanmiddag lekker gaat schijnen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan me voorstellen dat dit genieten was. Heerlijk om zoiets live mee te maken.
    Wij hadden gisteren groot feest bij vrienden dus helaas niet naar Amalia kunnen kijken. Vandaag maar even naar de herhaling kijken.
    En donderdag weer met z'n allen voetbal kijken. Gezellig hoor.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh gaaf , ik heb geen prinses gezien gisteren helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je zo heb genoten van het concert van Kane.
    Hopelijk is het weer bij jullie vandaag iets beter dan hier, want hier is het koud en regenachtig.
    Ik heb tussen al het voetbalgeweld ook nog even wat van die trouwerij mee kunnen pikken, mag daar altijd erg graag naar kijken. Een mooie bruid en wat lief ja Amalia en al die andere lieve bruidsmeisjes en jonkertjes.
    Ik wens je een fijne dag vandaag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kane.. kan me voorstellen dat dat genieten was, al hou ik niet zo van mensenmassa's (11000 man pf'). Het is hier nu droog, maar daar is ook alles mee gezegd, niet echt weer voor een buitenfeest hier :( Ik hoop dat het bij jullie beter is!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben Altijd leuk een live concert. Geen Amalia gezien..maar kan me voorstellen dat het er geweldig moet hebben uit gezien.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om na de muziek te hebben gehoord door de telefoon heen (mijn moeder woont op het java-eiland) nu ook de foto's te hebben gezien :)
    Ziet er inderdaad geweldig uit!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je maar mooi weer in the pocket en een volgend concert staat alweer in je agenda. niet mis hoor.
    Ik heb op Scheveningen gewoond, Daar kwam hij (toen nog samen met Guusje) in onze straat zijn boodschappen doen Ze woonden vlak bij ons. Dan is een wereldster ook maar een gewone huisvader hoor.Maar het blijft een lekker ding, daar zijn veel vrouwen het zeker met je eens.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...