donderdag 17 juni 2010

Hoera

Ik kan het niet laten om jullie nog eens mee te nemen op onze tocht langs al die prachtige tuinen, groot en klein, strak en romantisch, groen en bloemig,....


Alle foto's die ik hier en in m'n vorige 2 posten heb laten zien heb ik in de tuinen van anderen gemaakt, al dachten sommigen van jullie dat mijn tuin zoveel varieteiten heeft:)Helaas, mijn tuintje is 5 bij 10 meter en daar gaat ook nog een schuurtje en terras vanaf dus....


...ook dit is in andere Rotterdamse tuinen gefotografeerd! Maar wat een inspiratie...


In Arboretum Trompenburg kun je wel een dag doorbrengen, een groot park dat vol staat met heel veel verschillende bomen en planten. Allemaal voorzien van naam. Ook kun je op allerlei prachtige plekjes zitten en genieten van het groen en de vogels om je heen. Een aanrader voor een 'groen' dagje uit.


Een feestje dus...
Deze dagen ben ik tussen werk en dagelijkse dingen door druk aan het voorbereiden voor onze high tea op zondag die Eva en ik geven voor onze verjaardag.
Vandaag ben ik nl 45 geworden!


En natuurlijk ook een hoera voor iedereen die geslaagd is voor het eindexamen, hang de vlag maar uit!

Morgen ga ik na m'n werk met een vriendin naar Amsterdam naar een concert van Kane op 't Javaeiland, voor 't eerst, en ik heb er erg veel zin in!


Zaterdag de laatste boodschappen doen en gaan voorbereiden voor zondag, we verwachten zo'n 25 mensen, dus gezellig druk.
Duimen jullie voor een beetje droog weer, warm wordt het niet, maar we hopen wel naar buiten te kunnen.

Fijn weekend alvast voor iedereen en vooral voor de vaders,

26 opmerkingen:

  1. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kane op het Javaeiland!!!!!!!!!! JALOERS!!!! BIG TIME JALOERS!!! dat is zo ZO ZOOOOOOOOOOOOOOOOO GAAF!!!!!!!het enige dat NIET zo gaaf is zijn de toiletten...*GRUWEL*....maar Kane maakt dat driedubbelovergehaald goed......"there's something about your smile, there's something about the way you make me feel....."!
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.......ZO gaaf!!!!!! O man o man dit ga je leuk vinden!!!!!!
    Lekker uit je plaat gaan, helemaal los, en je verliezen in de muziek!!!! Doe Dinand de groeten van me.....zeg maar dat ik hem wel terugbel ;)!

    FEARLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

    *zucht*

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEPS........vergeet helemaal je te feliciteren!!!*GRIJNS*....vergeef me.....maar begin over Kane en je bent me even kwijt;)
    komt ie......GEFELICITEERD!!!!!:D

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I thought the photos was from your garden! Anyway even if small a garden can be charming!
    These ones are truly stunning!
    Have a nice week end Yolanda!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuk uitje heb je morgen. En zondag een feestje. Gezellig hoor. Ik hoop dat het droog blijft. Wij hebben zaterdag een groot tuinfeest bij vrienden. Helaas zijn ook dan de voorspellingen niet 's zomers. Ach we wachten het maar af.
    Heel veel plezier toegewenst,
    Lieve groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jolanda! En morgen naar Kane op het Java-eiland. Wat leuk! Daar woont mijn moeder :)
    En zondag een high-tea. Leuk leuk leuk. Ik wens je alvast een paar hele leuke dagen toe en kijk uit naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag, gefeliciteerd hoor. Het maakt helemaal niet uit of het nou je eigen tuin is of niet, je foto's en impressies zijn prachtig. Leuk dat je dat wilt delen. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. chips......k.. computer !! ik een heel verhaal geschreven.....valt me internet weg !!!!

    Gefeliciteerd !!!! 45................ik ook bijna.......niet vergeten met alle drukte mijn post te lezen...................tjaaaaaaaaaa............morgen !! geniet van Kane !!! yammie yammie !! hahahhahahha!!! fijn weekend met mooi weer.....................hieperdepiep hoera !! ( en dat 45 x) liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tralalala, fluiter de fluit, ik mag zondag naar Kane!!!! Woehaa!!!! Jij alvast heel veel plezier!!!! Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Leuk een high tea!
    Enne... bedankt voor die overdosis tuinen inspiratie! Heb alles aldoor trouw gelezen, maar nu eindelijk eens de tijd om te reageren.
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. happy birthday, enjoy your party on Sunday

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte Jolanda met je 45e verjaardag, H*O*E*R*A!!!
    Heerlijk al die beelden van schitterende tuinen die je laat zien, daar krijg je letterlijk inspiratie van. En dat zal zeker heel gezellig worden de High Tea voor jullie verjaardag. Ga duimen voor je dat het droog blijft, want om zoiets buiten te doen is wel heel erg leuk natuurlijk.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!

    Wat heb je een schitterende foto's gemaakt Jolanda, Helaas is het me afgelopen zaterdag zelf niet gelukt om de tuinen te bewonderen, door jou ben ik er nu toch een beetje bij.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps..een dagje te laat..nog van harte gefeliciteerd. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt...het is weer genieten van je rondleiding door de mooie tuinen.
    Leuk een high tea, maar eerst nog naar Kane...word vast super gezellig.
    Een heel fijn weekend
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd! Heel veel plezier bij Kane, maar dat gaat vast lukken!
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd. Dankjewel voor de mooie tuinfoto's, ze hebben een hoge genietfactor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jolanda!

    En volgens mij is je dochter geslaagd..heb ik iets gemist? Gefeliciteerd!
    Gezellig zeg, dat jullie dat gaan vieren met een High Tea!

    Wat heb je prachtige collage's gemaakt. En dat allemaal tijdens de drukte..

    Ik wens jullie heel veel plezier zondag!
    Geniet ervan!

    Voor vandaag een hele gezellige dag toegewenst!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. van hart gefeliciteerd! en ik wens je een geweldig weekend toe, maar dat gaat wel lukken denk ik! groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd! En alvast een heel gezellig en feestelijk weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey, van harte gefeliciteerd hoor met je verjaardag.En een fijn weekend dat wordt druk zeg.

    Mooie collage heb je weer gemaakt, blijf mooi al die kleurtjes.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd! Geniet bij het concert! Gaat vast helemaal goed komen. Mooie collages van tuinen en bloemen. Prachtig.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid. En ga genieten van Kane, prachtig........

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alsnog van harte en wat leuk om dat met een high tea te vieren! Maar jij bent nu vast niet meer thuis, maar al lekker naar Amsterdam!

    Heel veel plezier dit weekend, dat gaat vast lukken want je hebt een superleuk programma!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi meis
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    fijn weekend hoor. klinkt allemaal heel gezellig
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je laatste foto is heel, heel erg mooi, Jolanda! Was het leuk bij Kane, vast wel he! Een leuke zater- en zondag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er allemaal prachtig uit, mooie sfeerfoto's! Leuke ideetjes zitten er ook tussen.
    Veel plezier dit weekend!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HI!

    Happy Birthday!
    Nice photos!

    I wish you a great weekend, with lot of Fun and Sun! Have a nice time at the concert, as well at your *high tea on Sunday, it's sounds lovely!

    Greetings from me!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hartelijk gefeliciteerd! Chronia polla! Nog vele jaren! Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...