woensdag 9 juni 2010

Mooi en kiezen




Wat is de natuur toch mooi....in alle eenvoud.
Prachtig!
En met een nieuwe camera nog beter vast te leggen!
Alvast een voorschotje op m'n verjaardag, maar ik kan 'm toch niet nog ruim een week in de kast laten liggen...

Tussen de regenbuien door zijn we natuurlijk allemaal gaan stemmen vandaag:)
Na al die verkiezingsdebatten en stemwijzers was het mij wel duidelijk waarop, voor jullie ook?
En nu maar afwachten waar "we" voor hebben gekozen.
M'n man zit vanaf 3 uur op het stembureau en is nu de stemmen aan het tellen.
In Rotterdam was een dringend verzoek aan de ambtenaren gedaan om een stembureau te bemannen na alle incidenten de laatste keer. Na uitgebreide instructie mocht hij aan de bak vandaag en ik verwacht hem tegen 12 uur pas thuis.

De laatste tijd reageer ik wat minder, lieve meiden, maar ik kom er even niet toe, druk, druk, druk...en vooral moe. Maar ik lees wel veel en dat is toch wel erg gezellig! En volgens mij heb ik wel wat krediet bij jullie want er waren weer veel reacties op m´n strandpost.
Heel erg lief en hierbij ook weer welkom voor de nieuwe volgsters en lezers, het tellertje blijft maar oplopen en staat al ruim boven de 20.000!!!
Ik blijf het bijzonder vinden...THANX!!!

15 opmerkingen:

  1. mooie foto's in de kleur groen..
    Mooie , frisse kleur.
    heerlijk een nieuwe camera, staat ook op mijn wensenlijstje..
    Groet, Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda, bij mij is het bloggen ook wel eens wat minder hoor, door alle dagelijkse drukte schiet het er wel eens bij in. en als je dan weer eens van je laat horen, is het net een warm bad...altijd lieve reacties, heerlijk!
    je foto´s zijn prachtig! groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's...heerlijk hè om nu alles extra mooi vast te kunnen leggen! Zo'n camera is dan een super mooi cadeau voor je verjaardag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's met je nieuwe toestel! Door dit weer is de natuur groen-groener-groenst, het brult de grond uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk die nieuwe camera. Kan me voorstellen dat je die niet in de kast laat liggen.
    Ja hoor ik ben ook wezen stemmen. Door weer en wind.... Je man zal wel "uitgeteld" zijn als hij thuis komt! Het is wel spannend allemaal.

    Bloggen kost veel tijd...snap best dat de boog niet altijd gespannen kan zijn...

    Een hele fijne week nog
    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's hoor! Ik snap dat je niet kon wachten, hihi!
    Ach, ik denk dat iedereen dat wel kent: druk met van alles. En dan moet je keuzes maken. En hoe gezellig het bloggen ook is, je kunt niet alles! Maar we blijven komen kijken en lezen hoor!
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A new camera?? It seems to work perfectly! I need a new one too!
    Hugs
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende foto's Jolanda, heerlijk een nieuwe camera.....NEEEEE natuurlijk niet, hi,hi, je handen jeuken toch als je weet dat zoiets moois in de kast ligt. En nu kunnen wij er gelukkig al van genieten. En zien we tenminste goed hoe dat lieve slakje je plantjes opeet [misschien?]

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's heb je gemaakt Jolanda, fijn he, zo'n nieuwe camera! En maar goed dat je em nu alvast gebruikt, kunnen wij ook vast meegenieten!
    Fijne dag vandaag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's de natuur is en blijft idd wonderbaarlijk mooi. Super dat je een nieuwe camera hebt..het slakje heb je er mooi mee vast te kunnen leggen.
    Een hele fijne dag.
    Lieve groet Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neem lekker je rust, in de natuur gaat dat je wel lukken. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi dat je foto's hebt genomen in zulke tere tinten. De natuur biedt zoveel moois. Hartelijke groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om naar je foto's te kijken! Dank je wel.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal gelijk heb je...zo'n camera moet eerst ingewerkt worden......tja daar kun je maar beter meteen mee beginnen.....
    En het gaat je goed af zie ik......mooi kiekje.
    Alvast van harte met je verjaardag dan hè?
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He, toevallig. Ik heb de mijne ook voor de verjaardag gekregen en ook eerder. Heerlijk oefenen met de nieuwe camera. En dan vind je in de tuin genoeg leuke dingen.

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...