vrijdag 25 juni 2010

Snif...

Sniffend en snuffend ben ik deze dag doorgekomen. Gelukkig is het weekend en nu even lekker bijkomen. Drukke week gehad en waarschijnlijk heb ik op de tocht gezeten...

Gisteravond heb ik tijdens het voetballen bij jullie alles bijgelezen van de laatste dagen en nu open ik m'n blog en hebben jullie weer zooooo je best gedaan! Maar ik ga nu eerst zelf een post plaaten, morgen weer wat lezen.


De tuin is nu zo mooi! De roos bloeit volop, we hebben 'm geplant toen we hier 20 jaar geleden kwamen wonen, hij heeft al heel wat stormen overleefd!


De papaverbloemen komen 1 voor 1 in bloei, maar ook uitgebloeit zijn ze prachtig!

Maar ook binnen is het gezellig met bloemetjes uit de tuin...de schaal kocht ik voor de high tea en het roze vaasje met bloemetjes kreeg ik vorig weekend van een lieve collega...samen met de schelpen gevonden tijdens onze vakanties is het een zomers plaatje!


Vinden jullie het trommeltje niet prachtig!? Ik vond het tijdens onze tuinenroute 2 weken geleden bij iemand die ook wat oude spulletjes verkocht in de tuin, voor maar 2,50 mocht ik 't meenemen. Ik vind de kleur en afbeelding zo mooi. Er zit 'n beetje roest aan de binnenkant, die moet ik nog zien te verwijderen, iemand tips!?



Geniet van het mooie weekend,

27 opmerkingen:

  1. Het trommeltje is prachtig !! maar je roze vaasje ook !!! zo leuk !!! enne je banner!!! gaaaaaafffffff!!! allemaal leuk bij jouw vandaag !!! geniet van het mooi weekend ....lieve groetjes van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen en je foto van de papaverbloem kan zo in een tijdschrift! Prachtige foto!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie camee op dat trommeltje en de kleur is ook heel mooi. De bloemen in de tuin heb je mooi gefotografeerd. Om deze tijd is het zo'n kleurenprcht overal. Geniet er van. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt! En absoluut een heel mooi trommeltje, die kleur blauw is heel erg mooi. En dat vaasje...prachtig!!
    Fijn weekend!
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat trommeltje, ik heb het nog nooit gezien, wel de tjoklat camee trommeltjes van goud/wit, maar dit blauw/wit is toch heel lief om te zien.

    Heerlijk dat je nu van het bloeiende geweld buiten kunt genieten maar het "geweld"ook binnen kunt halen,

    Fijn weekend, groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk trommeltje zeg, prachtige kleur!! en die roos in jouw tuin, prachtig!!

    Hoop dat je inmiddels wat minder aan het sniffen bent, je hebt toch geen hooikoorts?

    Heel fijn weekend, geniet van het mooie weer!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh genieten hier bij je zeg.....Je banner allereerst....WOW!!
    En dan je mooie spulletjes...dat roze vaasje ook zo lief, die moet ik toch ook nog hebben?
    En je blikje.....zo'n lief kleurtje.....
    Thanks
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer.(ook het weer)
    Roest eraf, cola erover, toch....
    Groetjes, margot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige rozen en ja die papaver die is uitgebloeid ook een plaatje.
    Je heb een prachtig trommeltje op de kop getikt, mooi kleur.
    Hopelijk voel je je nu wat beter en anders beterschap meis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie plaatjes en schattig trommeltje.Ik hoop dat je niet ziek wordt.Even verplicht in de zon liggen en vitamine c op doen!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouww hé wat een mooie rode roos.
    en dat trommeltje is ook een plaatje, een mooie kleur voor de zomer.

    Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. KIJK!! dát is dan weer het voordeel van grijs, daar past lekker alles bij ;)!!!! Leuke lieve kleurtjes!!! EN ik vindt je banner supergezellig!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé....niet in het lappenmandje kruipen met dat mooie weer....

    Weet nog dat je in het vroege voorjaar foto's plaatsten van je tuin toen alles net een beetje groen werd,en mijn reactie was toen: we gaan vast in de zomer je tuin nog bewonderen in volle pracht...

    En een van de volle prachten zijn je rozen!!!
    En wat zullen ze heerlijk geuren.

    Je trommeltje is ook een snoepje, tja roest daar zul je weinig tot niks aan kunnen doen....het proces van roestvorming is al geschiet.
    Het zal vermoedelijk geruime tijd op een vochtige plaats gestaan hebben.
    Neem aan dat je er geen etenswaren in gaat doen.
    In elk geval niet in het sop leggen want dan kan de mooie blauwe kleur helemaal verbleken of vaal worden.

    Het beste met je meis!!!
    Fijne zondag!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig al die bloemen in en om het huis. Leuk trommeltje met een mooie afbeelding!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je inmiddels weer aan de betere hand bent Jolanda. Mooi zo die papaver zeg!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    oooh vind je blauwe trommeltje echt zoooo mooi, de kleur is echt prachtig. En wat een mooie foto's van je rozen en papaver. Hier zijn alle papavers al uitgebloeit en ik laat ze nu drogen om zaad te verzamelen. Wel vervelend om met dit weer zo verkouden te zijn, wens je veel beterschap, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. your roses look wonderful ,love to see your garden one day
    when will you have an open garden??

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's ... mooie objecten die met veel liefde gefotografeerd werden. Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jolanda,

    Allereerst van Harte Gefeliciteerd met jouw verjaardag en die van je dochter! Wat een goed idee om het samen te vieren. Jullie 'High tea' tafel zag er geweldig uit. Prachtig de roze taart en al het andere lekkers!

    Ook je rozen staan er mooi bij. Je vroeg of je een keer een kijkje kon komen nemen in onze tuin. Wat gezellig! Natuurlijk kan dat. Je bent van harte welkom! Het wordt dan wel na onze vakantie. Gaan jullie ook nog weg? Laat het anders even via de mail weten, dan prikken we een datum.

    Ik wens je een gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat vind ik je vaasjes prachtig, Jolanda! hopelijk gaat het nu weer beter met je.
    Een gezellige warme zomerweek! xx De laatste voor de vakantie....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,

    Beterschap meid! Gaat vast wel lukken met dit prachtige weer.

    Wat een snoeperig doosje heb je op de kop getikt. Dat zijn dan echt van die kleine parels die je soms ziet liggen. Roest....misschien met een brillo sponsje?

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie post weer JOlanda met de mooie foto's,hopelijk ben je nu weer beter?

    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Wat een enig trommeltje zeg!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er verguld van bent!! En die rozen... wat een prachtige diepe kleur rood, je blijft er gewoon naar kijken!!! Maar rozen vervelen nooit natuurlijk, en dan te bedenken dat ik ze niet eens in mijn tuin heb... onbegrijpelijk!
    Ik heb niet zo'n hele grote tuin, maar misschien laat ik er wel één langs mijn veranda groeien.... lijkt me wel een goed plan!
    Beterschap!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een leuke header! Maar hoe is het nu met jou? Alweer beter?

    Je trommeltje is beeldig is het een Wedgewood misschien? Het heeft wat weg van jasperware van Wedgewood maar goed ik ben geen kenner en vind het hoe dan ook een enig ding!

    Het was weer genieten hier!
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thanks to Kristin at "My Uncommon Slice of Suburbia" my first ever link party for Cottage Flora Thursday's is up & running! Inviting you to come over & link a cottage garden post you may have & please advertise "Cottage Flora Thursday's" on your post that you link!! & don't forget to become a follower of my blog !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...