maandag 12 juli 2010

...het was heerlijk!


Wat een mooie week hebben we gehad!
Warm weer, soms wat te, en we wilden het dit jaar juist wat ontlopen maar het achtervolgt ons!
Heerlijk Texel, we hebben genoten van de zee, het strand, de fiets en wandeltochten, heerlijk gegeten, voetbal gekeken in ons gezellige familiehotel....


En toen op vrijdag door naar de Veluwe op . En weer gefietst en gewandeld en heerlijk gegeten!


Zondag op tijd naar huis voor DE FINALE...helaas, Spanje was beter. Maar 2e is toch ook helemaal super!

Vandaag lekker aan het wassen en strijken, opruimen en de tuin doen. Onze zoon was thuis gebleven en zou de tuin water geven maar doet dat toch net iets minder als je het zelf zou doen... + de hoosbuien, dus er is wel het een en ander te doen.

Natuurlijk ben ik al weer gezellig bij jullie langs geweest en wat hebben jullie weer een hoop geblogd ondanks de zomerstops van velen! Maar wel erg gezellig, alle verhalen en mooie foto's!
Ik ben blij dat ik er weer ben, wel op een laag pitje want m'n man heeft nog 2 weken vakantie. Maar de komende dagen zal ik jullie nog wat mooi vakantiefoto's laten zien.

Fijne avond en

13 opmerkingen:

  1. Dag Jolanda, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. de foto,s bevestigen het wel.

    We wachten natuurlijk met spanning op het vervolg,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er zo van hebt genoten.
    Kun je weer even vooruit, vind ik altijd.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heerlijk dat je zo genoten hebt van je vakantie. En nu nog lekker twee weekjes..... Geniet ervan.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Leuke foto's weer, ik zag ook net in een vorige post die van Italie.. heerlijk, wat mooi zeg. Zou er zo zin in krijgen.. En Texel, lijkt me ook nog es mooi om te doen! Geniet nog fijn van de rest van de vakantie thuis! (en ik stuur echt nog es wat op hoor, maar even nog te druk, moet nog twee weekjes werken nu) groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er weer bent, na zo'n heerlijke vakantie! Ook voor de komende vakantieweken wens ik je hele fijne dagen toe...nog even genieten voordat het gewone leven weer begint te draaien!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heerlijk uit allemaal. De zee is toch altijd fantastisch en je voelt je zo vrij aan het strand. Ik wens jullie heel veel plezier voor de rest van de vakantie. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo hebt genoten....ben blij dat je er weer bent hoor!! fijne gezellige week.....liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij zijn in de winter een keertje naar Texel geweest, die vuurtoren blijft een dankbaar object om te fotograferen, zeker zo met die blauwe lucht!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super die vuurtoren, nog even wachten voor ons. Mijn vriendin heeft ook een weekje geboekt op de waddeneilanden, alleen voor ons nog een verrassing welke.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben en wat een heerlijke foto's. Fijn dat je weer terug bent..geniet nog even van de rest van je vakantie.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om te lezen dat jullie zó genoten hebben en leuk dat je weer terug bent.........tja je weet maar nooit.....Texel een fantastisch fotografie eiland.....je zou alleen daarvoor al willen blijven.
    Jammer genoeg was ik er niet meer sinds ik speel met digitale camera.

    Ben heel benieuwd wat we nog meer te zien krijgen....
    .....maar jullie gaan eerst nog verder met genieten en vakantie vieren.
    En dat gaat lukken,zeker weten!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk Texel, ik ben dol op Texel helaas al veelste lang niet geweest, maar door Texel ben ik wel gaan wonen op een eiland in Zweden :)

    lieve groet en kijk uit naar je vakantiefoto's

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...