zondag 25 juli 2010

Vakantiegevoel!?


Vandaag hebben we de vakantie van Floor afgesloten met een bezoekje aan onze favoriete strandtent Titus in Kijkduin. Natuurlijk met onze favoriete lunch....appelgebak met slagroom!
Morgen gaat hij weer (even) aan de slag na 3 weken vakantie.
Vorig jaar vierde hij z'n 50e verjaardag bij Titus en over een paar weken hebben we er weer een leuk feest van vrienden.

Helaas is het weer wat miezerig maar míjn vakantiegevoel blijft nog even!
Morgen ga ik met Eva een dagje naar Amsterdam, ik wil graag naar de Noordermarkt en zij wil shoppen dus we gaan al op tijd op stap met de trein.
En m'n camera gaat natuurlijk met ons mee.


Verder staan er wat bezoekjes aan vriendinnen op stapel en ga ik lekker in huis aan de gang.
Eind volgende week gaan we de vloer schuren, we hebben eikenhout lamelparket, geolied. Ik wil 'm graag in white-wash olieen dus ga ik van de week op zoek naar de juiste olie.
En daarna moeten we de muren en het plafond ook weer eens witten. Een aardige klus maar samen goed te doen.
En natuurlijk moet er iets anders voor de ramen...en van het een val je in het ander...je kent het wel!
Genoeg zoekwerk dus nog, maar wel erg leuk.


Fijne week allemaal weer,

19 opmerkingen:

  1. Oh kindje op moeders schoot.....één van de weinige planten die het echt leuk heeft bij mij thuis;)
    Geniet van je dagen.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm...ik denk even terug aan vorige week zondag, aan ons dagje strand! Nooit verkeerd om er naar toe te gaan, al is een zonnetje natuurlijk altijd welkom!

    Je hebt plannen genoeg zie ik...veel plezier met alles wat je nog wilt gaan doen in je vakantie!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja kijk, daarr krijg ik dan een dubbel gevoel bij he......ik hoop voor JOU dat het dan volgende week nieet te warm is met dat schuren, maar voor mezelf........;))))))
    Strandtent is altijd leuk 365 dagen per jaarr, weeer of geen weer, datzelfde geldt overigens voor appeltaart!!!:)

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo grappig om te lezen dat je bijna om de hoek lekker appeltaart heb zitten eten.
    Geniet nog even van de vakantie. Wij gaan de vloeren ook behandelen alles in huis. Nu nog zin.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje wat een mooie header heb je gemaakt.
    Ik moet nog 14 daagjes werken en dan staat er bij mij thuis ook het een en ander aan verfwerk op het programma. Jullie vast succes!

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    ja van het een komt het ander , ik ken dat .....
    Klinkt allemaal leuk wat je wilt gaan doen en vooral de vloer zal een heel andere uitstraling gaan geven aan het geheel , wel foto's maken he!

    Veel plezier op de noordermarkt , daar gaan wij volgende week ook heen met vrienden dus ben benieuwd naar jouw ervaringen daar...

    fijne avond verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent heel wat van plan de aankomende dagen en weken. Niet vergeten adem te halen hoor..
    Klinkt wel mooi zoals je de vloer wil gaan doen.
    Veel plezier in Amsterdam!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kindje op moedersschoot... zo een leuk plantje. Geef het vaak met het kadootje cadeau op kraamvisite.
    Een gezellige avond, Jolanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heej Jolanda leuke dingen achter de rug maar ook leuke dingen in hetverschiet, de Noordermarkt ohhhh zo leuk en de cafeetjes erom heen heerlijke dag morgen en je vloer leuk leuk leuk zo spannend.
    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe jij maar lekker druk in de zomer ....de vloer????? leuk leuk !! en de noordermarkt heerlijk...geniet van een heerlijke week meid ......en leuk kindje op moeders schoot......heb ik ook staan hier...zo dankbaar plantje.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Jolanda, jij hebt nog heel wat voor...ik zou zeggen, geniet van je daagjes uit en veel klusplezier!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jolanda,

    De dagjes uit, het plezier, en vervolgens het klussen, ook leuk want het wordt vast mooi, succes,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé met al die appeltaart eten van de laatste weken kan je wel een lijstje maken van 1 tot.........?? waar ze de lekkerste appeltaart serveren.

    Jij gaat nog leuke dingen doen met Eva....shoppen in 020.;-)

    Susses met je karwei in huis, en als je helemaal alles onderhanden hebt gehad zien wij vast het mooie resultaat!

    Fijne week!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk naar de Noordermarkt en dan aan het klussen ben benieuwd naar het resultaat!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo herkenbaar..éénmaal aan het klussen kom je van alles tegen. Heerlijk als straks alles af is..ben benieuwd naar het resultaat.
    Heel veel shop plezier in Amsterdam..en waarschijnlijk koffie met appeltaart?
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel succes met in huis klussen, mijn handen jeuken ook om binnen te klussen nu het niet zo warm is.
    groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je zo goed geslaagd bent. En wat zul je trots zijn op je vader; wat een prestatie. Veel plezier op de markt!
    Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo je hebt heel wat plannen,heerlijk vind ik dat altijd,dat plantje vind ik geweldig en wil ik straks en dalijk ook,kun je gaaf mee stijlen met een mooi beeld ofzo,ik vind de foto van de taartschaal helemaal super,ik wens je een fijne,drukke week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou zeg; er wacht je aardig wat werk!
    In de zomer zijn die verfklussen handig; ramen kunnen open en her droogt snel!
    Van de week heb ik hier ook nog een keukenmuur en buitendeur (ossenbloedrood) geverfd!
    Succes ermee!
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...