zaterdag 28 augustus 2010

De laatste dagen van augustus...


...het ritme thuis zit er weer in, school en werk zijn voor allemaal weer begonnen...op tijd op staan en weer op tijd naar bed.
Maar 's avonds voor het slapen gaan maak ik nog wel nog even tijd voor de prachtige serie 'In therapie' die ik al een paar weken volg...boeiende verhalen en goede acteurs!


Ook het sporten en de trainingen zijn weer aan de gang (ook het voetbal op TV:(....)
Ik heb voor mezelf gister een nieuwe sportoutfit aangeschaft...ter motivatie...lekker fris weer aan de slag.


De tuin gaat langzaamaan in herfst-stand...veel verregend helaas en buiten zitten is toch echt te fris, al valt het weer vandaag dan toch weer 'n beetje mee.
Dus een boeketje geplukt voor binnen...herfstanemonen en zeeuws knoopje.


Een bedankje voor jullie ontzettende lieve, spontane, gezellige en mooie reacties op m'n posten en foto's de laatste tijd.
Een bloemetje voor m'n nieuwe volgsters maar ook voor de anonieme lezers die er volgens mij heel veel zijn als ik m'n teller zo eens in de gaten hou!
En ook voor de blogsters die het moeilijk hebben deze dagen zoals Madelon...


Ik wens jullie een mooie zondag,

21 opmerkingen:

  1. Lief van je.
    Ik vindt het ook maar koud buiten al schijnt er nu wel een lekker zonnetje de keuken in.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je lieve boeketje,ja zo langzaam gaan we weer naar het binnen leven toe en opzich moet ik zeggen dat een ritme wel fijn is,haha het werk wat minder of je moet een leuk baantje hebben,ik wens je nog een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh bij jou is het toch nog gelukt om een mooi bosje te plukken.
    gezellig
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik kijk iedere avond naar ,in therapie, boeiend.
    Mooi de bloemen uit je tuin. Ik ga over twee weken nog een poosje naar Frankrijk, eens kijken wat er dan nog bloeit in de tuin.
    Luxe? ja tuurlijk, maar wel lekker.
    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja had er van gelezen ergens....maar nog niets gezien.....
    Elke dag? En welke zender...?
    Heerlijk boeketje.
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bloemetjes! Ik vind het nog heerlijk buiten, maar ik heb het dan ook niet snel koud gelukkig; en we kunnen droog zitten, dat scheelt ook.
    De serie ken ik niet, ik zal het eens opzoeken.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boeketje uit eigen tuin Jolanda, dat maakt zo'n ruikertje nog specialer en wat lief dat ons er ook van laat genieten. Dank je wel en ook voor jou altijd lieve reacties, dat maakt het bloggen zo speciaal.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve boeketje uit eigen tuin! Hier onweert en regent het, dus helaas echt geen buiten-zit-weer.
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je mooie bloemen...ik vind dat natuurlijk enorm lief !!.....dat begrijp je wel.....jij ook een heerlijke zondag......geniet !! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog net op tijd, voor het echt herfst wordt en alles uitgebloeid is, een lief boeketje tuinbloemen geplukt. Gezellig!

    Groetjes & fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank voor het bloemetje, bij ons heeft het de hele dag geregend. Bloemen plukken zit er dan ook niet meer in. Laat staan in de tuin zitten.

    Fijne zondag,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieflijk rust uitstralend boeketje Jolanda, en erg mooi van kleur. Een genot om naar te kijken.....zo heeeel langzaam aan kruipen we naar de Herfst toe, alhoewel het hier vandaag behoorlijk zonnig is geweest. Maar de tuin laat die verschuiving duideljk zichtbaar worden, ook dat heeft weer zijn charme...

    Een fijne zondag,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jolanda
    Ook ik ben al een tijdje een anonieme lezer dus nu maar eens een reactie.Het lijkt al bijna herfst nu en het is zeker jammer dat in de tuin zoveel verregent .Gelukkig heb je een leuk boeketje uit de tuin kunnen plukken ,ikzelf heb nog een paar rozen kunnen redden waar ik nog van kan genieten in huis .Wie weet krijgen we nog wat nazomer om buiten te kunnen zitten.Ik geniet altijd van je blog ,helaas kan ik mezelf niet toevoegen als volger want ik krijg een fout melding.Ik wens je een fijne Zondag.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach, binnen staan ze toch ook mooi, die bloemen. De serie ken ik niet...maar veel kijkplezier!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja de tuin gaat echt in de herfststand. Gisteren begonnen met het snoeien van de blauwe regen. pffff.........
    En die bloemetjes staan leuk binnen.
    Maar dat sporten, oh dat wil bij mij maar niet lukken.

    fijne zondag,
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief boeketje, goed om alvast een nieuwe outfit te kopen meestal helpt dat wel te motivatie :)

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De witte hortensia kleurt al roze en groen, prachtig vind ik dat! Heerlijk, zo wat bloemen binnen!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook deze keer zijn je foto's weer prachtig!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jolanda.....jij en ik hadden hetzelfde idee!! Bloemen van buiten naar binnen!!! Moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel gezellig vindt zo binnen als het regent hoor, MAAR IK HOOP WEL OP EEN MOOIE NAZOMER(stel dat zo daarboven meeluisteren ;))!
    Ach, hoe dan ook, wij maken er gewoon wat moois van!!

    Geniet!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je anemonen zijn prachtig. Ik moet nog even geduld hebben ze staan namelijk nog in de knop!
    Fijne week
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...