zondag 8 augustus 2010

Kom maar kijken...

...het is bijna klaar. Alles staat weer op z'n plek.



Nieuwe opstelling, oude meubels maar toch heb ik het idee dat we een heel nieuw huis hebben....



In de keuken een nieuw rolgordijn...


En de hoekjes worden weer gezellig gemaakt...


Gordijnen voor de woonkamer moet ik nog kopen. En de vloer gaat nogmaals in de olie, misschien vanavond al. Dan hier en daar nog wat houtwerk bijverven en dan is het klusje geklaard!

Ik begin aan m'n laatste vakantieweek. Eind van de week moet ik weer beginnen dus ik ga de komende dagen naast de dagelijkse en laatste klusjes ook nog wat leuke dingen doen.
Fijne week voor iedereen,

33 opmerkingen:

  1. Wat is het mooi en gezellig bij je !! prachtig...ben er helemaal weg van !!! netjes !!! geniet van je laatste vakantie week ...liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat er weer heel mooi en strak bij!

    Een fijne week...nog lekker genieten van je laatste week vakantie!!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NETJUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:)...wat is dat toch altijd heerlijk he, zo'n "nieuw"huis....zalig....krijg er de kriebels van...ik wil ook!!!!! Maar beter is het nog even te wachten.....in de vakantie schiet hier zoiets NIET op ;)

    Groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb alles even goed bekeken door de foto's te vergroten, ik vind het heel fris ogen. Leuk gedaan, en je gel/gashaard vind ik helemaal geweldig. Dat is ook nog een van mijn wensen. Succes nog met de laatste klusjes.

    Lieve groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden zo!

    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden, en fijn dat je van de nieuwe opstelling veel plezier hebt.
    Nog een hele fijne week
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal af!!!!!!
    Wat zit jij er weer lekker bij. Leuk dat we even een kijkje mochten nemen in je huis. Wat zal jij vanavond heerlijk op de bank genieten en lekker om je heen kijken!!

    Groetjes en nog een fijne zondag!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is al het werk wel waard geweest. Het is mooi geworden. Geniet ervan en ook nog van je laatste vakantiedagen!

    groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg.....een nieuw huis en dat zonder te verhuizen....;0)
    Idd nu nog wat leuks zo de laatste week.
    Geniet maar fijn
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stonge dat zal een heerlijk gevoel zijn... alles weer een plekje!
    En het gevoel of het allemaal nieuw is... nou wat wil een mens nog meer!
    en... ik zag nog wat bekends op de foto ;)
    Geniet nog even van je vakantie!
    lieve groet, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooo heeee wat gaaf geworden,heerlijk is dat,dan lijkt gewoon alles nieuw ook al is dat niet zo en de hoekjes weer stijlen,dat is toch geweldig,ja ik vind het er schitterend uitzien bij je,nog een fijne dag,lieve groet Joke en geniet nog even van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dat is allemaal prachtig geworden! Weer helemaal als nieuw! Enne... ik vind je vloer erg mooi hoor zo!
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zeg zo nieuw, schoon en netjes huis! Daar kun je nog lekker van genieten tijdens je laatste vakantieweek.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zooo jij bent lekker bezig geweest zeg, leuk geworden en dat frisse blauw/turquoise prachtig hoor! Enne de wednesdaynight skate leuk ze komen hier altijd vlak langs tussen 8 en half 8 s'avonds dus hoor ik altijd de muziek!
    Fijne week,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig heid!Ziet er prachtig uit,geniet ervan!
    En nog een fijne vakantie week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi geworden! Je vloer is toch wel goed gelukt nu, of niet?!
    Prachtige witte hoekkast heb je..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk helemaal af! Goed gevoel he.
    Wij hebben vandaag onze slaapkamer ingericht kijk maar even op http://ourauvergnatefarm.blogspot.com/
    Op naar het volgende project ;-)
    Geniet van je 'nieuwe'kamer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk is dat de boel even weer omgooien en opschonen, ontstaan altijd weer creatieve uitspattingen van:-) Geniet nog van je laatste vakantie dagen met veel zon, dan heb ik dat ook:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jolanda,

    Wat is het mooi geworden! Jullie kunnen trots op jullie werk zijn! Je huiskamer ziet er sowieso prachtig uit: heel rustig en sfeervol!

    Geniet van je laatste paar vakantiedagen!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag lieve Jolanda,

    Nou ik kijk me ogen uit zeg, deze metamorfose in zo'n korte tijd realiseren, heel knap hoor. Het ziet er heerlijk rustgevend uit allemaal, en grappig is dat hé als je de opstelling helemaal anders doet dan lijkt je huis opeens veel leuker en mooier. Je rolgordijn in de keuken vind ik ook erg leuk bij het geheel staan. Zeer geslaagd mag ik wel zeggen, geniet van jullie nieuwe huisje, en ook van de laatste week vakantie.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi! ziet er gezellig uit bij je! Veel werk geweest, maar met superresultaat hoor! en nu nog snel genieten voor je aan het werk gaat..
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda,

    Het ziet er idd helemaal nieuw uit! Zal even wennen zijn, maar ook genieten.

    Je kunt tevreden zijn!!

    Groetjes Thea, leuk dat je langs kwam!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw...dat ging snel. Prachtig ziet het er uit. Heerlijk alles fris en nieuw..nu maar even bijkomene en genieten van het mooie nieuwe huis.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Jolanda,
    jullie zijn flink geweest hoor en met en prachtig resultaat , kan me helemaal voorstellen dat je voldaan bent .
    Lekker ook dat alles weer fris en schoon is , alles even van z'n plek geweest en dan kijk je ook anders naar de opstelling , ik vind het zo erg mooi staan.
    Geniet ervan ! Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Jolanda,
    Wat is het allemaal mooi geworden!!!
    (en zo netjes...)
    Geniet ervan en alvast sterkte dat je eind deze week weer aan het werkt moet...ach is ook weer leuk en geeft weer nieuwe andere energie!
    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel heel gezellige woonkamer, Jolanda. Vind je aqua kussentjes prachtig combineren. Heel stijlvol en sober, ik hou ervan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ziet er mooi strak uit hoor. geeft mij een beetje inspiratie ben bij broer in huis bezig..ook lichte muren en lichte vloer...ik vind je bank en stoelen zo gezellig staan met die haard!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb wat gemist.
    Krijg het er warm van als ik het zie, het resultaat mag er wezewn, chapeau!!!
    Wij zijn nog in de relaxfase van de vakantie en moet nog niet denken aan verschuiven en uitruimen. Zelfs de strijk staat nog steeds op me te wachten.
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dag Jolanda,
    Nou, het is al het werken wel waard geweest. het ziet er prachtig en fris uit! Mooi hoor! Je hebt een prima smaak en wat een mooie vloer. Daar ga je de komende tijd echt veel plezier aan beleven. Lekker de open haard aan, wijntje er bij, goed boek...ik zie je in gedachten al zitten. Nou geniet nog maar van je laatste vakantiedagen. Je hebt het na al dat werken wel verdiend.
    Fijne avond nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jullie vloer en eigenlijk de hele kamer zien er prachtig uit! Heel wat werk verzet, maar een mooi resultaat waar je vast veel van geniet! Al die mooie hoekjes geven mij weer inspiratie om thuis aan de slag te gaan.

    Onze vloer is mat geworden na het impregneren, wij hadden een hardwax-olie. op de foto zat het er net op, daarom glimde het wat. groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...