woensdag 4 augustus 2010

Wednesdaynightskate

Na het verven vandaag (alles klaar alleen nog hier en daar wat bijwerken), leegruimen van de kasten, en het wegbrengen van de eerste rommel was het tijd voor de wekelijkse Wednesdaynight-skate!


5 zomerse woensdagavonden wordt er zo'n 15 km geskate vanuit het Centrum van Rotterdam via 'ons' park en dan weer richting Centrum.


Duizenden skaters komen langs vergezeld van muziek en maken een tussenstop voor de deur.
De foto's zijn van een eerder jaar, het weer was vandaag zo bewolkt, maar de sfeer is nog precies zo!


Mijn dochter sloot vandaag in het park aan bij een groep vrienden en vriendinnen, ze had gewerkt en was pas laat thuis, en rolde de 2e helft mee... Die zijn nu lekker aan 't afterparty-en op de Binnenrotte!
Een echt zomergevoel geeft de wednesdaynight-skate.

Morgen gaan we schuren en stofhappen...m'n man hoopt ook al te gaan olieen...ben benieuwd of het gaat lukken.
Wordt vervolgd dus....

15 opmerkingen:

  1. leuk die zomer spektakels succes met de klus morgen ben nieuwsgierig naar het resultaat.

    lieve groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Ben weer terug van weg geweest, heb nog wel anderhalve week vakantie maar kan het niet laten weer even te bloggen. Vandaag dus voor jullie een aangename ontspanning tijdens drukke huis metamorfose's. Ben erg benieuwd hoe het eindresultaat er uit gaat zien. Erg sportief hoor dat skaten, krijg je daar geen enorme krampkuiten van, 15 kilometer is nogal wat. Succes morgen met schuren en stofhappen, spannend hoor als je alles zo mooi ziet worden.

    Lieve groet, josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes morgen meis !!...liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat n leuk idde da skaten, heb ik hier nog niet gehoord!Nou je was wel vlijtig gisteren en dan nu vandaag verder....succes ermee! Hoop dat het mooi word!
    Groetejs,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he als je weer iets op mag knappen.
    Heel veel succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een spektakel..leuk dat er zoveel mensen op af komen..jammer dat het weer niet zo mee zat.
    Heerlijk dat het verven klaar is..wel de minste klus. Nu de rest nog..veel succes.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige boel daar bij jou voor de deur!!
    en succes met het stofhappen hoor!
    groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk evenement!!!! Lijkt me(als beginnend skater) wel enorm eng met zoveel mensen om je heen, vooral als je je remmen nog niet weet te vinden......;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Jolande, ik ben dinsdag nog even in Rotterdam geweest in het Polderhuis van RM en in het centrum van de stad om een klein beetje te shoppen. Niet om te skaten....
    Wel een heel leuk idee om te doen. Ik wens je vandaag heel veel succes..... wordt heel nieuwsgierig hoe het wordt.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn dochter en vriendinnen deden gisteren ook voor het eerst mee en vonden het geweldig!
    Gelukkig bleef het droog!
    succes met je werk!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,

    Wat een vrolijk geheel om zo aan je deur voorbij te zien trekken. Had je zelf geen zin om mee te doen?

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het glaasje is ingeschonken ... waar blijf je nu? Groetjes uit Kreta, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje daar doen veel mensen aan mee! Leuk hoor. Goh, dat ik geskate heb is wel héél erg lang geleden. In het vondelpark nog wel.
    Succes met schuren en stofhappen..
    Groetjes
    Dani
    (ps ik ben de linker met het rode haar)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig en gezellig lijkt het mij,ik heb rollerskates,ik heb het al een poos niet meer gedaan,maar nu ik dit zo zie,heb ik wel zin om een stukje te gaan rollerskaten,maar helaas is het weer niet bijzonder,dus doe het wel denkbeeldig haha of ben ik gewoon lui haha,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet om het één of ander hoor, maar leuk om te zien dat we slechts een kwartiertje van elkaar vandaan wonen. Eindelijk weer eens een blogger van "dichtbij huis" ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...