woensdag 25 augustus 2010

Weer?

Niet zoveel inspiratie voor een post, komt het door het weer in deze periode?
Ik wil zwoel nazomerweer, zon, heerlijke avonden en nog even genieten voor de periode van steeds kouder worden gaat beginnen....
Maar vanavond alweer regen en morgen wordt een hele slechte dag...vanmiddag wel een hele lange ronde met Mickey gelopen, dus genieten als het kan!

Of is het het proberen om weer in het ritme van alledag te komen, werk wat gelijk weer veel vraagt, daarnaast de klusjes thuis,....


Afgelopen weekend toch weer genoten van een dagje strand...al was het wel wat bewolkt en winderig maar achter een scherm en op een ligbed (doen we nooit zo'n luxe maar voor een keertje mocht het wel...) was het goed uit te houden.

Binnen maar weer gezellig gaan maken...


De gordijnen zijn natuurlijk van onze Zweedse vriendin...misschien dat ik van de winter wat donkerder exemplaren ophang, maar dat kan ook voor zo'n leuk prijsje...


En in deze tijd natuurlijk de Hortensia uit de tuin, wat een fantastische bloem is het toch...weken lang kun je er buiten van genieten en nu langzamerhand kun je er ook binnen weer mooie dingen mee doen. Van het weekend weer eens een krans gaan maken...

30 opmerkingen:

  1. Ja, hortensia is altijd mooi en dan vooral die groene kleur vind ik.
    Je hebt het binnen al weer heel gezellig , de gordijnen zijn ook al zo mooi , daar moet ik ook maar eens gaan kijken voor Joelle haar kamer.

    Ik heb ook nog steeds een beetje moeite om de drukte na de vakantie bij te houden hoor, in de tuin nog veel te doen , binnen weer klusjes oppakken , al met al genoeg te doen.

    Nou fijne en rustige week gewenst , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom tot niks, stapels klusjes maar het begin wil niet lukken!!!
    Toevallig heb ik vanochtend ook wat hortensias afgeknipt.....maar dat was het dan wel weer zo'n beetje......aktief he ;)!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja we willen er nog niet aan hé die herfst. Ik wil ook zo graag nog even nazomeren...! De boel weer gezellig maken in huis is wel heel leuk natuurljk maar toch...nog heel eventjes een beetje zon zou wel een cadeautje zijn!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook nog een maandje nazomeren hoor, ben nog helemaal niet toe aan de herfst, maar ja, het weer denkt daar blijkbaar anders over :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm...ik wil ook zo graag nazomeren. Het lijkt of de zomer abrupt afgebroken. Binnen is het ook altijd wel gezellig, maar we moeten nog zo lang! Helemaal na een lange winter zonder voorjaar en...hopelijk een zomer die nog niet afgelopen is;-)

    Fijn, dat je vanmiddag nog zo genoten hebt. En het luxe stranduitje! Je hebt gelijk geniet er maar van.
    Erg leuk ook je gordijnen van een Zweedse vriendin..ben benieuwd of je ze nog gaat veranderen.
    Je hortensia's geven in ieder geval "ondanks de voorspelde regen" nog een zomerse sfeer in huis.

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks de regen en wind is de temperatuur best nog lekker, ik hoop op nog een paar dagen met zon :)
    Wat een leuk hoekje heb je gemaakt in strandsfeer met de schelpen!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt groot gelijk maak het maar lekker gezellig binnen want buiten is op moment niet zoveel aan....

    groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op de herfst, maar een mooie nazomer is ook genieten.
    Prachtig hè die hortensia's, daar kan je mooie kransen van maken en je heb er zo lang plezier van. Ik vind je lichte gordijnen heel erg mooi, ben benieuwd wat voor gordijnen je straks gaat ophangen. Dat is het fijne van Ikea, met die mooie prijzen kan je nog es veranderen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve Jolanda,

    Mooi hoor je overgordijnen en het kussen op de bank!

    Leuke combi het schilderstuk met de schelpen op je foto.

    Jullie zijn ook van die levensgenieters hé.
    En of je gelijk hebt!!!

    Maar eens is de koek op en gaat het leven van alledag weer beginnen.......;-)



    Kijk even in je apenstaartjes postvak:-)

    Lieve groet!
    Ger
    (ik was een beetje slordig)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met al die regen is het heerlijk om het thuis gezellig te maken. Altijd mooi die hortensia's!

    Lekker genieten!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja...............het regent hier ook weer..............pfff.............kaarsjes aan......gezellig.maar ik wil nog nazomeren hoor....please nog geen herfst...........even wachten nog...........fijne dag morgen liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. en nu nog de kaarsjes aan! Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige hortensias...ja ik snap goed wat je bedoelt...lekker een beetje nazomeren...de zomer zooo lang mogelijk vasthouden. Ik ben vandaag al vroeg wakker en het regent alweer pijpestelen...bah..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop nog ook nog steeds op mooi weer, het kan toch niet zo zijn dat dit het nu al geweest is?

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik naar buiten kijk wordt ik wel wat mistroostig.
    Wat een regen, gelukkig heb ik werk genoeg liggen.
    En Jolanda voor je het weet zit je weer te puffen aan het strand want de zomer is echt nog niet voorbij hoor (hoop ik).

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mijn kids zijn nu al weer bijna een week naar school en ik heb nog eigenlijk niets anders gedaan dan opruimen. maar 4 september naar lille en daarna komt de inspiratie vast wel weer terug
    je fotos zijn prachtig
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Jolanda
    ooh prachtige hortensias zeg! en weet je een nazomer is heerlijk maar eikels kastanjes en ander heerlijk herfstgoed tja dan ben ik helemaal in mijn element.
    vandaag de kelder aanpakken want het valt hier met bakken uit de lucht ga ik dus zo maar even aan beginnen
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben ook bang dat er weinig nazomer komt. Dan maar binnen gezellig maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja bij ons vandaag ook een natte dag, bah! Je weet niet of je aan zomer of herfst moet denken...maar de herfst komt er wel degelijk aan, daat merkt je aan de natuur. Ach, dat heeft ook wel weer wat, niet?
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig zeg...vind het echt wel inspirerende post hoor......
    Mooie gordijnen zeg...en je bloemen....echt prachtig....
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Jolanda , er zijn gelukkig veel meer dappere fietsers ! Als ik eenmaal binnen ben vind ik het wel heerlijk ..... Ik heb mijn breiwerk weer opgezocht . Wel heerlijk zeker zo'n lang weekend !
    Hartelijke groeten Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Ook ik verlang naar een 'Indian summer'! Wie weet misschien krijgen we in september nog wel een mooi weekje! Het is 's avonds wel weer gezellig in huis met de lichtjes aan. Zo heeft ieder nadeel zijn voordeel :-)!

    Fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig hortensia's, Annabellen behoren ook tot mijn favorieten. En hopelijk krijgen we nog wat zonnidge dagen.

    Tot blogs,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vindt de herfst ook altijd gezellig, ieder jaargetijde heeft wel iets.

    Hortensia's zijn ook mijn favoriete bloemen, wil ook es proberen om er een krans van te maken.

    fijn weekend, groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Jolanda,
    Je bent zo heerlijk aan het na-mijmeren!Een vriendin zij van de week toen we in die kletnatte regen liepen en zij weer net van vakantie in een zonnig land terug was: Zo ik sta weer met twee poten in de klei! Moest wel lachen, want zo is het maar net zeker hier in de polder. Gewoon de boel van het dagelijkse leven weer oppikken en van andere zaken genieten. Zoals die prachtige hortensia's. Ik ben er ook druk mee in de weer. Prachtige bloemen en veel mee te doen!
    Fijne avond nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lijkt me ook heerlijk Jolanda om nog even te nazomeren, en ik denk dat we best nog wel wat zullen krijgen hoor. Maar zoals het weer op dit moment is gaan we gewoon binnen gezellig aan de slag. Je gordijnen zijn in ieder geval heerlijk zomers en het valt me op dat de naad van het kussentje zo mooi op patroon is genaaid, tja.....dat valt mij dan weer op, hihi. De hortensia's zijn prachtig hé maar drogen ze niet heel snel in als je er een krans van gaat maken, of heb jij daar een speciaal trucje voor?

    Fijne avond en lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda,

    Hier een trouwe onzichtbare meelezer, die altijd geniet van je postings en vooral tips om te zien & doen.
    Ben op jou "aanraden" bij kitsch en kunst geweest met 2 vriendinnen en kan je zeggen dat het helemaal leuk en vooral errug lekker was (die broodjes en salades daar!!!).
    Volgende wat op m'n lijstje staat is rondje Hotel New York.
    Voor nu niet meer onzichtbaar want je kan nu ook bij mij langskomen.

    Groetjes & Fijn weekend,
    meisje van Brabbels & Kiekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I adore all the greys...your home is lovely. Hugs for a great weekend my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I'm glad i found your beautiful blog....Kathy

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...