vrijdag 3 september 2010

Kijkje in de keuken.

Wat heerlijk dat het weer wat beter is, de zon weer een beetje schijnt, we naar buiten kunnen en nog even kunnen genieten van de nazomer. Ik heb ook nog geen bolchrysant, pompoenen, besjes en dennenappels in huis. Ik wil nog even geen herfst, deze duurt straks nog lang genoeg....


...als de bomen er weer zo uit zien...

De 3e werkweek en schoolweek zit er weer op...druk op het werk en ook prive, weinig tijd om te bloggen en te reageren maar ik lees wel iedere dag jullie heerlijke stukjes, grappige verhalen en mooie beschouwingen, en bekijk jullie interieur-, tuin-en klusfoto's. En wat een give away's, ik doe er gezellig aan mee, wie weet....
Ik heb de laatste tijd weinig meer gedaan in huis (al heb ik nog een lange kluslijst in m'n hoofd) en weinig gekocht of veranderd. Het is even goed zo!
Dus ook weinig om jullie te laten zien.


Wat hoekjes op m'n keukenplank, het blad heb ik ooit zelf gemozaiekt, de theepotjes zijn wel symbolisch voor deze theefanaat!



Ik wens jullie een heerlijk weekend, wij gaan er zondag met de fiets op uit en gaan nog even GENIETEN met hoofdletters...

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke thee potjes, drink jij het ook graag?
    Nou ik ook hoor.
    Wat zijn bij jou de bomen al in de herfstfase, hihi.... mooi!

    Fijn weekend gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die blauwe mozaïek!
    Hier nog een theefanaat :-)
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig bij je!
    Ik ben niet zo'n theeleut (koffie!!) maar als ik thee drink wil ik graag lekkere thee zoals earl grey van de wereldwinkel, vanillethee van dille en kamille...dat soort, luxe hè?
    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk hoor dat mozaiek...
    Staat leuk met die mooie zilveren potjes.
    Ik wil best wel herfst...maar wel een warme met zon...!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lieve Jolanda ,
    Wennen he , weer werken !
    Nou ik heb bij de Praxis bolchrysanten gehaald want vorig jaar was ik te laat en hadden ze ze opeens nergens meer .
    Ik heb mij toen voorgenomen dat dat mij niet weer mocht gebeuren.
    Bij A.H. zo'n leuk oranjelampionplantje gekocht . We hebben er veel op school maar thuis had ik er geen.
    Leuke fotoos , je theepotten en je mooie mozaiek-dienblad .
    Vandaag was een mooie dag . Een fijn begin voor een heerlijk weekend met thee en chocola !
    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik heb binnen even een freubelstop, maar de handjes beginnen weer te jeuken, dus....
    Maar nu nog even zon hoor...
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gaaf je muur en plankje enne alles mag niets moet,ik post ook vrij onregelmatig,geniet van het weer en het weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie plaatjes hoor , die zilverkleurige strooiers vind ik ook prachtig zeg !
    Hier ook alles weer in het ritme aan het komen , valt niet altijd mee vind ik en de drukte slokt je direct weer op . Heerlijk dat jullie even gaan fietsen zondag , ik moet helaas dit weekend werken maar wens jullie een hele fijne dag met veel zon ....
    groetjes Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waarom zou je ook iets veranderen als het gewoon goed is....gezellig zeg bij je.....
    En heerlijk hoor, kopje thee.....
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda.....nou geniet maar lekker hoor...wens je een heel fijn zonnig weekend....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijk weekend vol thee en lekkers, Jolanda. Ik vind op het moment de sterrenmix thee het lekkerste.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, dat peper en zoutsetje heb ik ook!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3e week alweer?? Hier begint alles maandag weer te rollen....en dan 6 weekjes, en dan herfstvakantie;)!
    Ik heb TOEVALLIG vandaag flink lopen ruimen en schuiven, een HELE berg meubeltjes naar de zolder...die mogen weg, ga ik niet bewaren.....en TOEVALLIG heb ik een grote kaars in de vorm van een denneappel weer in beeld gezet...meer niet hoor...want het is immers nog zomer....;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee voor mij ook nog geen herfst decor, ik wil de zomer zo lang mogelijk vasthouden.
    Maar als ik takken met besjes zie krijg ik toch zin om ze te kopen, nee niet doen dus.
    Tot 21 september vier ik de zomer en doe net of ik het 's avonds niet fris vind;)

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wacht ook nog even met de herfst sfeer in huis al vind ik het een knus jaargetijde.
    Mooi mozaïek heb je gemaakt, ik heb vorig jaar een workshop gedaan en vond het erg leuk om te doen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier beginnen de scholen maandag weer, en dan zal ook de tijd van rommelen in huis wel weer aan gaan breken. Daar is de afgelopen weken ook hier niet veel mee gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tsja, je kunt niet altijd iets nieuws kopen of veranderen!
    Fijn weekend wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja.....wat is het genieten hè Jolanda, met dit mooie weer heb je morgen vast en zeker een prachtige fietstocht.
    Wat leuk al die theepotes zo bij elkaar en ook je mozaïek is erg mooi, prachtig die blauwtinten.
    Ik vind dat metalen setje wat je op die plank heb staan ook heel mooi.
    Fijne weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk je theepotjes en strooiertjes! En volgens mij gaan jullie het treffen morgen met fietsen, geloof dat het heel mooi weer gaat worden!
    Dus heel veel plezier en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. al fijn gefietst?
    Het is er goed weer voor! Maar hopen op nog een lange mooie nazomer!
    Leuke gezellige keuken heb je, mooi mozaiek.. En bedankt voor
    je reactie op al mijn blogontdekkingen..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mmmm thee. ben er gek op. mooi mozaiek zeg. heel knap gemaakt. gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hopelijk heb je heerlijk genoten!!!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...