woensdag 15 september 2010

Meer herfst binnen...

En het bleef niet bij de kransen....


Het lampionplantje staat sinds vorig jaar in m'n tuin en is moeilijk in toom te houden...


...maar ik vind de lampionnen prachtig!


De herfstkleuren hebben ook binnen hun intreden gedaan...


's Avonds de kaarsjes weer aan...


We gaan er weer van genieten!



Nog een dag werken en dan begint voor mij het weekend, heerlijk. Ik kan het gebruiken want ik ben een beetje moe en heb al een paar dagen last van hoofdpijn.
Misschien door het herfstweer van de laatste tijd:)?

34 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke sfeer en wat een prachtige herfstsfeer heb je gemaakt op de schaal.
    Wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn heb en zo moe ben. Rust maar lekker uit op de vrijedagen lieve meis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die lampionnetjes leuk en wat makkelijk dat je ze uit eigen tuin kunt halen! Ik ben warempel ook al een beetje om (wil eigenlijk de zomer niet loslaten) en heb vanmiddag de mand vol dennenappels naar beneden gehaald. Een klein begin is gemaakt...!

    Sterkte met de hoofdpijn...hoop dat het snel weer over gaat!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Dacht dat het wel duidelijk was dat Verrassend Goed! ook aan het bloggen was. Nou geeft niks hoor, blij dat je me nu gevonden hebt. Gezellig dat je even langskomt in de winkel. Je bent meer dan welkom.
    Ik vindt dat je een prachtige herfstschaal hebt gemaakt. Geweldige foto's en super sfeertje.
    Rust maar goed uit en hopelijk zakt de hoofdpijn gauw.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurige schaal heb je daar staan!! Helemaal herfst en toch vrolijk!!! Lekker he, dat frutsen !

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onweerstaanbaar zijn ze die lampionnetjes!
    Ook hier komen ze ieder jaar weer de drempel over, een herfst zonder ze dat is lang geleden.
    Lieve schaal heb je op tafel staan, oranje-creme-paars is een geweldige combi!

    Fijn weekend,
    Meisje van Brabbels en Kiekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat oranje / paars.
    Mooi gezicht.

    Die lampionnetjes heb ik nog van vorig jaar.
    Als ze niet in de zon liggen, hebben ze nog kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat prachtig, ik wil nog steeds niet aan de herfst denken maar als ik dit zie...prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi die kleurtjes zo bij elkaar.
    Doe rustig aan, moet ook werken vandaag en dan ook lekker weekend.

    Sterkte en de groetjes van mij Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb dit jaat moeite met de herfst, waarschijnlijk omdat we zo weinig zomer gehad hebben, maar als ik dit dan zie gaat hetw el kriebelen...

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie fotos weer Jolanda...zaterdag vier ik de verjaardag van mijn dochters dus hoop dat het nog een heerlijke nazomerse dag is. Maar de herfst biedt weer mooie decoratie mogelijkheden en het ziet er weer heerlijk uit bij.

    Ik hoop dat je je snel beter voelt.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig al die kleurtjes en allemaal uit eigen tuin. Ja ik ga volgend jaar ook voor zo'n lampionnetje in de tuin. groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er gezellig en mooi uit een mooie kleuren combi!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh, jij bent al helemaal in de herftsmood. Ik begin zo langzamerhand te wennen aan het idee hihi. Geniet van de gezelligheid binnen!

    Fijne dag, lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kleurtjes zo bij elkaar. staat heel warm. hier lopen we ook al met hoofdpijn en keelpijn. niks aan
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owww.wat een heerlijke kleuren.....echt zo mooi bij elkaar......ziet er heel gezellig uit bij je !! fijne dag liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh mooi zeg....deze bellen luiden echt de herfst in...heerlijke kleur voor de herfst.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gweldige die kleuren doet me denken aan mijn lapjesdeken van vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi deze kleurenpracht, ik geef me over, heerlijk herfst.
    Bah vervelend hoofdpijn, hoop dat het snel minder wordt.

    Groetjes, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk-herfstig sfeertje. Het is telkens weer genieten van de Nederlandse, Belgische en Noord-Franse blogs. Hier op Kreta blijft het - ondanks een plaatselijk buitje - nog steeds zomeren. Vandaag gingen we moeiteloos over de dertig graden! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. doe maar rustig aan... en geniet van het binnen zijn.
    die lampion is inderdaad een woekeraar.. maar je hebt er wel wat voor terug toch?
    je moet alleen wachten tot het herfst is....;)
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Jolanda , ik hoop dat je hoofdpijn weer over is . Een lang weekend met tijd voor jezelf zal meehelpen . Het wordt ook nog iets beter weer ! Daar hebben we allemaal wel zin in , een mooie na-zomer . De lampionnetjes zijn geweldig ! Heerlijk weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kleurencombinatie, iets wat je pas ziet als je het bij elkaar zet.
    Laat de herfst maar komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja inderdaad, Jolanda, het weer is geheel herfstachtig en dan kun je het lekker binnen gezellig maken! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echte mooie herstplaatjes. Hoop dat de hoofdpijn snel verdwijnt, niets vervelender als hoofdpijn (spreek uit ervaring)

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda,
    wat een gezellige sfeer bij je,leuk zijn ze hè die lampionnetjes. En nu even een paar dagen rustig aan doen, zo vervelend hoofdpijn.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo leuk die lampionnetjes.
    ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen en dat de hoofdpijn over gaat!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk, zo'n fleurig tafereel! En ik denk dat je voorlopig nog wel aan het rommelen blijft schat ik zo in.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda,

    Wat ziet het er bij jou thuis gezellig en kleurrijk uit! Mooi die oranje lampionnetjes. Ik heb ze niet in de tuin staan, maar vind ze wel erg leuk. Ik ben zelf nog niet aan het decoreren geslagen, maar hopelijk heb ik na het weekend wat tijd.

    Fijne dagen!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooo..wat een heerlijke herfst sfeer heb je al in huis. Prachtig die lampionnetjes. Vervelend die hoofdpijn, maar even rustig aan. Hopelijk knap je snel weer wat op.
    Een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt heel leuk is-ie het lampionplantje. Staat op mijn lijstje.
    Leuk dat je meedoet met mijn giveaway, inderdaad van good old Appie ;)
    Ik heb 3 Jolanda briefjes in de grote schaal gedaan. Fingers crossed!
    Een gezellige zondag, Jolanda. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Paars met oranje, had ikzelf nog niet aan gedacht.
    Het ziet er prachtig uit....
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het ziet er heel leuk uit zo met die verrassende kleuren.

    groetjes, HAikey

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een fleurig geheel zo, aparte kleuren combi weer eens wat anders.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...