maandag 27 september 2010

Vriendinnendag

Vorig weekend was ik met een vriendin een dagje 'uit' in Haarlem.
Lekker met de trein ernaar toe...alle tijd om bij te praten...een kopje thee met een lekkere muffin...gezellig te winkelen... en lunchen met een heerlijk broodje.

Maar natuurlijk moesten we ook even bij Marianne van Verrassend Goed langs.
En je gaat er nooit met lege handen weg...

M'n vriendin kocht een aantal mooie harten die ze thuis van tekst voorzag...


....en ik dit rekje voor labels, het prachtige label met het plaatje van het dromerige meisje en het hartvormige zinken kaarsenhoudertje.


's Avonds ziet het raamkozijn er nog gezelliger uit!



Dit weekend heb ik m'n haar weer eens een mooi herfstkleurtje laten geven, ik kom langzaam in the mood..... Zeker met het heerlijke bosweer van gisteren.
Maar het was van korte duur want helaas hadden we vandaag echte herfstregen:(

Komende weekenden zijn ook weer goed gevuld met allemaal leuke dingen!

En over 3 weken hebben we alweer herfstvakantie en het eerste weekend ga ik met m'n dochter naar LONDEN!!!
We hebben er superveel zin in maar zijn nog op zoek naar leuke adresjes om te shoppen, te eten, te bekijken,....dus heb je tips (ook leuk voor een 17-jarige dame)laat het me weten!

18 opmerkingen:

  1. Petticoat Lane Market op zondag, Portobello Road op zaterdag, Bond street, Kensington High street, Trafalger Square, Hyde Park met de speaker's corner op zondag, Bethnal Green Museum of Childhood (een speelgoed/kostuum museum), TK Maxx op Charing Cross Road (kleding)
    Covent Garden market (van alles en nog wat-antiek-bric a brack)

    Er is ZOVEEL te doen en zien in Londen, al ben je er een week heb je nog niet genoeg tijd :) VEEL plkezier, wil er ooit weer eens heen....heerlijke stad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja geweldige winkel is het,zoveel lieve spulletjes,je buit is super en ohh Londen,ikke ook mee haha,zo gaaf daar shoppen,alvast veel plezier voor ik het vergeet,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk vooruitzicht LONDEN!
    Daar genieten jullie nu al van, van al sie voorpret.
    Veel plezier alvast, een paar goede loopschoenen en heel veel genieten, dan kan jullie citytrip niet meer stuk!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige spulletjes hebben jullie gekocht!
    Over 3 weken al weer herfstvakantie. Wat gaat dat snel. En wat een super leuk vooruitzicht om samen met je dochter naar Londen te gaan. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus helaas geen tips.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. warenhuizen Selfridges en John Lewis in Oxford street zijn aanraders; London Silver Vaults markt voor antiek zilver op de hoek van High Holborn (heel lange weg) en Chancery Lane. Spitalfields markt, ach in de omgeving van de grote warenhuizen zie je overal leuke winkels.
    Heel veel plezier daar samen met je dochter.
    Groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig!! wat heb jij een heerlijke uitjes!! en met je dochter naar londen Dat is genieten!!!
    Ik ben er nog nooit geweest dus helaas geen tips maar die wil ik van jou natuurlijk als je terug bent!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig, met je dochter naar Londen! En wat n leuke decoraties op je vensterbank!
    Fijne week wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf...met je dochter naar Londen! Ik kan je niet aan adresjes helpen, want ik ben er nog nooit geweest, maar gelukkig staat er bij de andere reacties al het één en ander!

    Leuk, je aankopen...ben ook erg benieuwd waarmee je uit Engeland thuiskomt!

    Voor zo dadelijk...slaap lekker! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo'n dagje op stap. En dan nog Londen in het vooruitzicht; Wow!! Uhhmmm... Harrods?

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Wat gezellig een dagje Haarlem en dan naar de leuke winkel van Marianne!!

    Londen ....wat heerlijk voor jou en je dochter. Ik ben er vorig jaar in mijn vakantie naar Engeland geweest. Ik vind het een bruisende stad. Ja en wat is dan een aanrader... Gelukkig heb je al wat tips gehad. Ik heb mijn ogen uitgekeken bij Harrods. Ook alleen al naar het winkelend publiek en natuurlijk naar de memorial van Diana.

    Heel veel voorpret!
    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb de wens om ooit eens naar Londen te gaan, maar wat in het vat zit, verzuurt niet, toch?

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    wat een leuke spulletjes heb je gekocht en wat een heerlijk warm sfeertje nu in vensterbank.
    Wat leuk dat je naar Londen gaat,lekker voorbereiden nu en dan straks genieten van al die mooie winkels,super!
    Fijne dag,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Jolanda, wat haal je toch altijd weer energie uit zo'n vriendinnendagje he!!! GEWELDIG! Leuk geslaagd, ook altijd prettig!

    Ik kijk zelf enorm uit naar de tijd dat mijn meiden oud genoeg zijn (12 en 10) om dat soort tripjes met ze te ondernemen, alleen nog even vechten met pap, die wil dat natuurlijk ook;))

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat al meer mensen het leuke winkeltje van Marianne ontdekken! En straks naar Londen, alleen de voorpret al. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haarlem is altijd gezellig vind ik. je vensterbank ziet er super uit zo. heelijk hoor londen. winkeltjes weet ik ff niet maar ik weet wel dat het daar heerlijk is
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haarlem is altijd leuk om te shoppen, ook voor kleding. Leuke hartjes heb je gekocht. Binnenkort Londen, is geweldig om te doen. Je komt misschien ook al wel wat Kerstdingetjes tegen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een gezellig uitje in het vooruitzicht zeg....enne je huis ....zo gezellig.
    Ben benieuwd wat ik me moet voorstellen met je haar in herfstkleur......kastanje bruin?
    pompoen oranje....? ;0)
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk dagje uit met mooie vondsten. Ik moet toch ook nog eens een keer naar Haarlem, hoor zoveel enthousiaste verhalen..
    Heel veel plezier met de voorpret en straks jullie trip naar Londen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...