maandag 6 september 2010

Wat voor weer zou het zijn in Den Haag.....


...zaterdagmiddag was het heerlijk weer, echt weer om eens lekker weg te gaan.
En weer eens een kijkje te nemen in Den Haag, stad met vele gezichten...


Wie zou er binnenkort in het Torentje huizen? Komt er zowiezo nog wel iemand in....


Op het Binnenhof was het druk met toeristen...ook de politici hadden de terrassen opgezocht denk ik, want ze waren niet te zien.


Maar mocht er wat gebeuren...zij zijn in de buurt!


Gelukkig waakt Willem van Oranje over ons....


Wat een uniek stukje toch...de Passage...
Ik kocht er het nieuwste boek van Arthur Japin: Vaslav, ik hou erg van zijn boeken met een romantische en historische inslag.

Maar ik ging eigenlijk voor de Noordeinde Kunstdagen, alle galeries hadden open huis en deze fantastische kunstenaar kwam ik "tegen".


Beetje boven m'n budget maar ik was er gelijk helemaal weg van...Peter Keizer.
Heldere en felle kleuren, vette klodders verf, het spat van de levensgrote doeken af.
(De afbeelding is van internet want ik durfde in de galerie geen foto's te maken.)

Ik had dus een hele gezellige middag die overliep in een supergezellig feest van een vriendin die 50 werd met live muziek...het werd een latertje en zondag moesten we alweer vroeg op, want na een paar uurtjes slapen gingen we een dag fietsen in....
Word vervolg dus!

19 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit en wat een weertje!
    Zo te lezen heb je een leuke dag gehad met een gezellige afsluiting.
    Geniet van je mooie aankoop.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Den Haag !!..........mooie foto's !!!!.........fijne week liefs Ria..............

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik geloof niet dat ik daar al ooit eens ben geweest!! SCHANDE!!!! Moet ik nodig eens verandering in brengen want ik vindt je foto's wel erg mooi!!!
    Enne, mocht je uitgelezen zijn, ik heb nog wel wat tips voor je, wel in engels, maar romantisch en historisch:D

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vorig jaar ben ik samen met mijn oudste dochter een weekend naar Den Haag geweest. Ik herken daar ook de passage van...prachtig! Het is een mooie stad en aangezien wij niet dicht bij het strand wonen voor ons ook altijd een mooie combinatie met Scheveningen!

    Ik heb genoten van je post! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ....Jeetje.....had jij je turbo aan;-) meis wat kan jij veel op een middag!

    Dat zou mij misschien wel lukken maar dan moet ik de camera thuislaten.

    En jij doet er dat gewoon eventjes bij......en laat ons mee genieten van al deze mooie plekjes in Den Haag:-)

    Ben benieuwd hoeveel km je gefietst hebt en hoe vaak vaak je van de fiets afgestapt bent om foto's te maken;-)

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Het klinkt als een hele gezellig dag! Heerlijk zonnetje erbij..genieten hoor!
    fijne week, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo'n geslaagde dag hebt gehad, maar als een lelie je begeleid kan het natuurlijk haast niet meer mis gaan!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie fotos van den-haag..
    Zo voldaan na een geslaagde dag...echt heerlijk!

    Fijne dag ( ben benieuwd wat voor weer het vandaag wordt het is nu nog zo donker en regenachtig:-(

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geslaagde dag zeg!! Ik ben 1 maal in den Haag geweest toen ik nog klein was. Toch nog maar eens naar toe denk ik!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weet je, ik ben daar ook nog nooit geweest. Maar op deze manier kom ik eigenlijk overal.
    Leuk hoor.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Boeken van Arthur Japin, die ga ik eens op mijn lijstje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb gelijk het liedje in mijn hoofd haha.
    Wat een heerlijke dag heb je gehad Jolanda! De foto van het schilderdoek vind ik prachtig. Wat een mooie kleuren zeg.
    Ben benieuwd naar je fietstochtje.
    FIjne dag
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke oondleiding zo...
    Nederland is gewoon mooi, alleen waarderen we het niet altijd....
    Ook bedankt voor de boekentip,ik ga op zoek.
    En nu is het hier herfst, dus gelukkig dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad.
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er inderdaad uit als een prachtige dag. Dat schilderij is werkelijk waar fantastisch mooi. Ik zoek nog wat voor in de woonkamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om zo even met je door Den Haag te wandelen Jolanda. Wat een mooie kleuren heeft dat kunstwerk van Peter Keizer, daar wordt je toch vrolijk van.
    Ik ben nog nooit in Den Haag geweest, maar je mooie foto's nodigen me uit om dit wel een keer te gaan doen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij in Den haag ik in Lille. Leuk he die kunstdagen? Zondag zijn we nog even naar deuitmarkt geweest op het Voorhout. Heel Toute Den Haag kom je daar tegen. We zaten heerlijk aan de koffie bij Pulchri. Jij laat weer een prachtig stukje van onze stad zien met je foto's....Dank je wel
    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Den Haag,als ik er ben wil ik ook even door naar Scheveningen, de zee trekt me altijd.
    mooie foto's Jolanda en ik denk dat die NOS auto er altijd staat want met onze (nou ja)regering is er never a dull moment.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Den Haag, lang niet geweest. Volgens mij ben ik ook heel lang niet op je blog geweest, ik ga gauw even kijken.
    groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, Jolanda, Den Haag vind ik n prachtige stad! Echt wel een van de mooiste van Nederland!
    Fijne week nog, wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...