woensdag 27 oktober 2010

Alweer!

Wil ik net een post gaan plaatsen over het miezerige weer en dat we het dus binnen gezellig moeten maken....zie ik bij Esther van Joie de Vivre dat ik weer een give away heb gewonnen en wel het supermooie blad Decoreren!
Ik ken het niet en ben dus ook erg benieuwd wat voor leuke inspiratie ik daarin op kan doen.
Tot die tijd moeten jullie het nog doen met de foto's die ik van de week maakte:)

Kennen jullie deze krans nog....zo zag die er uit, klik!


Mooi ingedroogd he, na al die tijd.


Mijn herfstkleuren zijn paars en oranje.



's Avonds is het een sprookjesachtig hoekje...




18 opmerkingen:

  1. Hey Jolanda!
    Hahaha alweer?! Nou dit is dan je geluks-maand.
    Leuk hoor, het is je dan vast gegund!
    Mail me maar even je gegevens, gaat het morgen op de post!

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jolanda; ik wens je veel leesplezier en inspiratie!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ontzettend leuk om een give-away te mogen ontvangen, ik weet er inmiddels alles van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, de gewonnen prijs en je sfeervolle hoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd....dat blad ligt hier thuis ook en is absoluut de moeite waard!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het winnen van je prijs!
    Je foto's zijn prachtig en alles ziet er sfeervol uit.
    Geniet er maar lekker van!
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die krans is heel mooi ingedroogd, de kleuren zijn zo mooi bewaard gebleven. En hij past helemaal in het oranje-paarse plaatje! Ik denk dat je het blad 'decoreren' eigenlijk niet nodig hebt, je bent er al een kei in ;-)
    Wel leuk natuurlijk, een kadootje! Proficiat! Geniet er maar van!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je die giveaway gewonnen hebt! Gefeliciteerd! Het is echt een leuk blad dus dat wordt genieten!
    Het ziet er al sfeervol uit bij je zeg! Prachtig die ingedroogde krans!
    Fijne dag, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb het blad ook gekocht en er staan leuke dingen in dus veel leesplezier!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Boffert!! En je hoekjes zijn allemaal al zo leuk, maar wie weet haal je nog wat dingetjes uit het blad. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd hoor..gezellig zo met al die mooie kleurtjes
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij toch een bofferd...zit het geluk daar bij je in de lucht ofzo....?
    Geniet er maar fijn van en je herfstkleuren vind ik heerlijk warm en sfeervol.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je krans is echt prachtig, en je herfstkleuren mooi warm.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb met de zelfde kleuren mijn herfstkamer gedecoreerd. Vind het zo warm en gezellig, paars en oranje. Ik heb net de kaarsjes weer aan en de gordijnen dicht. Heerlijk.
    Fijne avond.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha!! Bofkont! ;o)

    Geniet er maar lekker van hoor! Van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig dat paars Jolanda. Je hortensia krans is ook al zo mooi!
    Geniet van het weekend. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi dat oranje hoekje!

    Fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...