zondag 10 oktober 2010

Genieten


Vorige week na het bezoekje aan m'n ouders, namen we iets mee naar huis...


deze prachtige pompoenen in alle vormen en kleuren...van de volkstuin van m'n vader!


Genieten van de herfst in de tuin!

Ook dit weekend was weer erg leuk.
Gisteren werd een vriend van ons 50 en dat werd gevierd!
We werden om half 2 is Ooosterhout verwacht en gingen 'iets' leuks doen, wát dat was een verrassing...


...het bleek SOLEX rijden, en het was leuk!!!
Zo'n 2 uur hebben we in de omgeving van Oosterhout rondgetoerd met een groep van 15 man en we hebben superveel lol gehad...wat ons betreft gaat het ook vervolgd worden.
's Avonds hebben we nog een heerlijk buffet gehad en dus zijn we met ronde buikjes naar huis gegaan.

En vanmorgen moesten we er op uit met dit mooie weer, dus gingen we met de hond naar Kijkduin. Dat idee hadden meer mensen, het leek wel een zomerdag.
We hebben een heel eind gelopen en zijn heerlijk uitgewaaid maar dit heerlijke weekend is nog niet ten einde.... want vanavond ga ik naar een concert van KANE!
Eerst gezellig wat eten met een vriendin en 2 vriendinnen van haar en daarna met z'n 4-en naar het Luxor. Ik heb er heeeeel veel zin in!

Wat is het toch fijn om te kunnen genieten van alles wat je meemaakt.
Hoe heftig moet het zijn als je wereld zwart is, en je geen uitweg meer ziet, dat je het mooie van je gezin niet meer kunt ervaren, en de waardering van iedereen die van je werk geniet, de natuur, je vrienden,...en dat je dan zo'n onomkeer besluit neemt....
Het drukt je weer eens met je neus op de feiten dat geluk niet vanzelfsprekend is en je moet genieten van alles wat je hebt...

Maar het dagelijkse leven gaat ondanks alles door en dat is goed.
Druk, druk, druk, dus bijna geen tijd voor jullie...ik lees wel regelmatig maar een beetje stiekum want ik laat weinig reacties achter...en dat vind ik nu juist zo leuk!
Komende week is ook nog even druk, op het werk maar ook met voorbereidingen op ons weekend Londen. Ik ga alle tips van jullie en die ik van vrienden heb gehad, komende week op een rijtje zetten.
Volgende week heb ik een weekje herfstvakantie...en ik beloof dat ik bij jullie allemaal weer even langs kom:)

Mooie week en

22 opmerkingen:

  1. Geniet van alles lieve Jolanda......wat leuk een solex ritje.......fijne dag verder...liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van alle mooie en leuke dingen meid!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weekje meid geniet ervan!!
    Ik heb vandaag de tuin winterklaar gemaakt ben net klaar hihi zit hier te typen met zeer zwarte vingers
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad gewoon overal van genieten.
    Wat een mooie Pompoenen.
    Fijne Herfst vakantie.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn opa had vroeger een Solex....wij kleinkinderen noemde dat altijd "opa's plof" omdat hij natuurlijk plofte met starten enzo :)

    Gezellige zondag en veel plezier bij Kane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GROM GROM GROMMERDEGROM!!!!! KANE.....en je vraagt mij NIET mee!!?!?!?!?!?;)
    Doe je D&D de groeten van me???? *zucht*.
    Kijkduin, daar gaan wij in de herfstvakantie een midweek naartoe, kijk er al naar uit!

    SCREAM je niet te hard vanavond??;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, Jolanda,
    dan wens ik je heeel veeel plezier zo dadelijk bij Kane!
    Leuk dat sierfruit uit je vader's tuin!
    EEn fijne week!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gezellig vanavond naar Kane. Een hele fijne avond, maar dat gaat vast lukken.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Yolanda . mooie mooie blog . mooie fotoos mooie woorden .
    In Canada is het vandaag THANKSGIVING .
    Inderdaad .... we mogen genieten .
    En jij bent wel een enorme bofferd , wat een leuke dingen allemaal .... die solexen Geweldig !
    Een mooie week gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Manlief heeft met zijn werk ook een keer een Solex tour gemaakt, dat vond hij ook ontzettend leuk! En vanavond naar Kane is ook totaal niet verkeerd! Heel veel plezier vanavond en een fijne week...met Londen als vooruitzicht!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van alles wat je doet en in de plannig hebt staan!

    Een fijne nieuwe week, veel plezier met de voorbereidingen voor Londen!

    Lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een weekendje Londen, heerlijk!!! Ik ben er al een keertje geweest, echt genieten. Zou zo weer terug willen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige post Jolanda! Mooi die pompoenen. Wat een leuke dingen hebben jullie gedaan. Met zo'n Solex rijden lijkt me heel gaaf. Wat zullen jullie een lol hebben gehad. Heel veel plezier bij het concert van Kane! Je hebt helemaal gelijk! Genieten moet je!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoo die zijn kleurrijk die pompoenen en wat gaaf op een solex rijden,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zooo, jij zit ook goed in de uitjes zeg! Nou, geniet er maar van hoor! Inderdaad, een heel groot contrast met wat je nog meer schreef.. Dat houdt ons allemaal wel een beetje bezig deze week geloof ik.
    groetjes, fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Genieten van de kleinste dingen, de manier om gelukkig te zijn volgens mij. Klein zoals dat lampionnetje dat enkel nog een ragfijn netwerk van nerfjes is, mooi toch!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alleen maar leuke dingen, ik gun het je van harte! groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,
    en??? hoe was het bij KANE??? jullie hebben vast een superavond gehad. En ja wat was het druk op het strand hè, wij waren gister ook aan zee maar het was eigenlijk een beetje te druk. Wel lekker om te wandelen maar geen foto's meer gemaakt, te veel mensen om me heen.
    Vind je pompoenen ook geweldig en wat veel ook, leuk dat je vader er zoveel heeft staan. En zo'n ritje op de solex lijkt mij ook wel wat.Geniet nog maar lekker na...
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja wat ben je dan rijk niet....dat je er echt van kunt genieten....dat is niet vanzelfsprekend......
    Heerlijk zo'n dagje solex rijden en prachtige pompoenen....
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat moet dat een heerlijk weekend zijn geweest. Hoe was Kane?!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je het heerrlijk gehad. geniet van al het moois en mooie fotos heb je weer gemaakt!

    Liefs en een fijne week,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda,

    Je Solex ritje klinkt erg leuk. Mijn dochter heeft het onlangs ook gedaan en die kwam net zo enthousiast als jou terug! Wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie binnenkort naar Londen gaan. Heel veel plezier!!!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...