donderdag 21 oktober 2010

Let's go to the park....


Wat een heerlijk weer vandaag, zullen we het park ingaan? St James's Park natuurlijk bij Buckingham Palace.


We kunnen lekker in het zonnetje gaan zitten maar ook een heerlijke wandeling maken...


Frisbeegooien wordt hier fanatiek gedaan in teams, wie weet 'waait' het over naar nederland.
En zien jullie het eekhoorntje? Er liepen er velen, van koninklijke huize!


Even oversteken naar Hyde Park, veel Londenaren hadden hetzelfde idee en kinderen op fietsjes en skaters passeerden ons.


Bloeiende bloemperken...


...een vijver vol watervogels en het 'Diana-memorial', een heerlijk park zo midden in de stad.
Dit kleine roodborstje floot het hoogste lied!


Als je verder loopt kom je bij Kensington palace waar ooit Diana en Charles woonden.
Maar wij namen de metro naar Covent Garden.


Marktplaats bekend om de leuke winkeltjes en het straattheater.




In de buurt veel kleine shops en cafeetjes.



Heerlijk om er rond te wandelen en de camera het werk te laten doen!


See you tomorrow!

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk weer, zo'n leuke route door Londen! Morgen ben ik wederom van de partij!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig park zeg heerlijk om daar wat tijd door te brengen....
    ben benieuwd waar je volgende foto's ons gaan brengen.
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Als ik zo je foto's zie krijg ik ook weer zin om te gaan. De laatste keer dat ik ben geweest is nu alweer twee jaar geleden. Het lijkt echter veel langer! Jullie zijn om prachtige plekjes geweest. Hebben jullie nog thee gedronken bij Fortnum & Mason of in het Ritz hotel?

    Fijne avond & lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie dat je dus idd naar Covent Garden bent geweest...heerlijke wijk vond ik dat altijd. ZOVEEL leuke winkeltjes en de "markt" zelf is ook leuk. Soms hebben ze daar een arts and crafts market ook nog..En ja het straat theater..O ik wil er weer heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat genieten daar zeg!! heerlijk en wat leuk dat je ons vandaaruit mee laat genieten!!
    fijne dagen nog hoor en leuk die eekhoorns maar eigenlijk ook wel vreemd zo tam in een park!
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe laat moet ik klaar staan morgen, wil graag mee op de volgende tour...
    Marktplaats in Nederland vind ik al leuk, maar die in London id nog veel leuker!

    Tot morgen,
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Londen staat nog op mijn verlanglijstje maar jij via jouw blog een aardige indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank voor deze heerlijke wandeling!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie foto's, ik krijg meteen zin in Londen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig !! Jolanda...ouwwwww dat roodborstje !!! mooi mooi !! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je fijne rondleiding.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's Jolanda! En er is zoveeeeel te zien in Londen!
    Fijn weekend!
    LG,
    NIcole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goodmorning...
    Covent Garden is ook één van mijn favorites..
    Een heerlijke sfeer.
    See you next time???
    Fijn weekend,
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk weer die London-tour, vriendin van me was er dit weekend en is al net zo enthousiast.

    Groetjes en fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het toch een heerlijke stad! Ben er vorig jaar ook geweest! Mooie foto's hoor. Bedankt voor het meegenieten!

    Groetjes en geniet van je weekend!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's Jolanda, en extra leuk, nu heb ik dat geweldige liedje Lets go to the park in mijn hoofd :)
    Een leuke avond en weekend! Maandag gaan we weer ....
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Londen is natuurlijk geweldig maar oh dat schattige dappere roodborstje ....
    Ziet er heel leuk uit ... je londen-tour !
    Nog één heerlijk weekend en dan weer door weer en wind ! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...