zondag 3 oktober 2010

Leuk weekend

Ja het weekend was leuk maar ook weer erg vol...wel vol met leuke dingen!
Vrijdag ben ik naar de Woonbeurs geweest, met het kaartje van Ingrid van My Day.
Ik had hier en daar al wat foto's gezien en sommigen vonden het wat tegenvallen. Maar voor mij was het de eerste keer en ik vond het leuk! Lekker met de trein ernaar toe en nieuwe ideeen opdoen.
Ik heb megaveel foto's gemaakt, zo'n camera blijft een leuk speeltje:)

De huizen van de bladen vond ik erg inspirerend vooral het Ariadne huis...


... wit met alle kleuren blauw: prachtig vond ik het!


Ik laat jullie toch wat zien, ook al denk je misschien...dat komt me bekend voor.


Zo'n keuken wil je toch gewoon hebben!


Maar ook de andere woon- en tuinbladen hadden erg hun best gedaan.



En heel verrassend vond ik Leen Bakker, ik ga binnenkort zeker weer eens een kijkje nemen.


Ik kon niet echt een lijn ontdekken in alles wat ik heb gezien, wat zijn nu trends of kleuren die hot zijn...volgens mij kan alles wel, net als in de mode tegenwoordig.

En ik kreeg allerlei cadeautjes en ondanks dat ik niets heb gekocht ging ik met een tas vol naar huis!

Tot zover even de Woonbeurs, allerlei andere mooie foto's komen de komende weken vast nog wel eens langs.

's Avonds hadden we een erg gezellige verjaardag en gisteren waren we naar Den Bosch.
De stad waar ik m'n jeugd heb doorgebracht en het is altijd gezellig om er weer even terug te zijn.
Natuurlijk aten we een Bossche Bol op de Parade en staken we een kaarsje op in de St Jan... en natuurlijk bij m'n ouders op visite, altijd erg gezellig en we hebben ook wat mee naar huis genomen....

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuk weekend gehad! Ik ben ook nog nooit bij de woonbeurs geweest en elk jaar neem ik het mij voor, terwijl ik uiteindelijk niet ga! Dat schiet niet op hè? Gelukkig heb ik door jouw foto's toch weer even mee kunnen genieten!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook mijn eerste keer dat ik afgelopen vrijdag de woonbeurs heb bezocht en ik heb mij ook prima vermaakt! Leuk om dingen te herkennen op je foto's. Ik vond vooral het MTC huis erg leuk!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt me bekend voor. Ik was er donderdagavond en ja....ik vond het dus enorm tegenvallen.
    Ben zelf altijd op zoek naar nieuwe items, labels, trends en kleuren. Had er dus veel meer van verwacht, maar goed het was een uitje die ik wel even kon gebruiken.
    Ben blij dat jij het naar je zin hebt gehad.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent inderdaad met een goede buit weer thuis gekomen. De foto's zijn mooi. Vooral die van de "overige" bladen.

    Fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    zo te zien heb je een superweekend gehad, en de woonbeurs ziet er echt geweldig uit. Wat een mooie! keuken ook. En ja, een bezoekje aan mijn woonplaats is natuurlijk altijd superleuk. Als mijn ouders hier zijn gaan we ook altijd even naar de Sint Jan en staan er chocolade bollen op tafel.
    Fijne week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om even met je mee te mogen kijken, ik neem me elk jaar voor om erheen te gaan maar de gedachten aan de drukte doen me altijd afhaken.
    Leen Bakker is minder suf geworden he?
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou mooi hoor jij hebt he prima vermaakt !! leuk...mooie foto's van de woonbeurs.......en wat een schattig doosje........Leen Bakker........kom ik ook nooit..........gek he?? hahahah!! nou fijne week meis....liefs van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een heerlijk, druk weekend en leuke foto's van de woonbeurs. Ook dit jaar kwam er niets van, volgend jaar toch maar eens ruim vantevoren in de agenda noteren :-)

    Groetjes en een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt mooi uit daar. Ben er zelf nog nooit geweest en denk ook niet dat het er zo maar van komt. We jammer als ik zo jouw foto's zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. er lagen ook nog cadeautjes op mij te wachten maar helaas was ik niet in staat om heen te gaan dat doosje had wel heel erg leuk geweest, maar ja helaas
    ik vind de woonbeurs ook leuk.. maar toch heb ik bij heel veel bedrijven zoiets van.. is dit het nou?
    maar natuurlijk zitten er altijd leuke dingen tussen.. je moet ze gewoon er uit pikken
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk zeg je fotos van de beurs. ziet er weer super gezellig uit. ik hoorde laatst ook al iemand over de leen bakker dat het zo leuk is. een beetje RM stijl. ga binnenkort ook ff kijken
    gr hanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar jij hebt er weer hele mooie collages van gemaakt, en daarom heb je die leuke cadeautjes dik verdiend...
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's van de woonbeurs! En s'Hertogenbosch is een erg leuke stad!
    Fijne week wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave foto`s heb je gemaakt,ik zie wel leuke spulletjes haha,ik zie op het moment dus echt teveel,ik wens je een fijne avond,wat gaaf dat je het kaartje had gekregen trouwens,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...