woensdag 20 oktober 2010

Rondje Londen?

Maar waar ga je beginnen met ruim 450 foto's...


Op het station waar we aankwamen dan maar? St Pancras is de aankomstplaats van de Eurostar.


Hier hebben we ons niet in verplaatst maar gewoon met de...


Oppassen met oversteken want ze rijden links...en dat is lastig! Vandaar op iedere hoek van de straat deze teksten...


Eerst maar een rondje langs de bekende plekken?


Zoals de Big Ben...


en the Houses of Parliament...


Trafalgar Square...




De stallen van the queen..


en the Towerbridge.


De musical is ons niet gelukt, eigenlijk door tijdgebrek...


En hier ben ik ook niet ingegaan. Eva wilde wel maar met een moeder met hoogtevrees...




En dit allemaal gezien vanaf de bus. Erg leuk als je voor het eerst in Londen bent, we hebben een paar uur gereden, bovenop in de wind, maar wat een mooi overzicht heb je dan.


Toen waren we wel toe aan een lunch: een Engels kopje thee met een heerlijke clubsandwich.


De taartjes hebben we deze keer even overgeslagen....


Morgen gaat de tour verder!

16 opmerkingen:

  1. Morgen stap ik weer in je tourbus hoor, leuk om zo een kijkje in Londen te nemen.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh ik ben nog nooit in Londen geweest maar het ziet er prachtig uit!! Zou ook wel eens daar willen shoppen.
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik reserveer al vast een plekje voor het vervolg van de tour want ik ben gek op dit soort posten! Londen lijkt mij een prachtige stad, al zou ik het reuzenrad ook aan mijn neus voorbij laten gaan hoor! Brrr...het idee alleen al!

    Ik ben benieuwd wat je ons de volgende keer laat zien...hier heb ik in ieder geval van genoten!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook nog nooit in Londen geweest, maar krijg er door je foto's wel zin in.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik stap ook weer in hoor.....ben er ooit eens geweest...zo leuk om terug te zien.
    Fijn dat je er weer bent.
    Tot morgen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal mooi, leuk, heerlijk én lekker uit!
    Veel gedaan in die paar dagen zo te zien..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om de bekende plekjes weer eens te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lang geleden toen ik nog op de havo zat, ben ik gedurende de werkweek naar Londen geweest en verbleef ik in een gastgezin. Ik heb de tijd van mijn leven gehad daar. Ook precies de dingen gezien die jij nu op je foto's laat zien. Bedankt voor de herinneringen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Londen! Wat leuk dat je daar geweest bent, mooie foto's Yolanda. Het blijft een prachtige stad!!
    Tja en het tanken... is inderdaad echt een probleem hier in Frankrijk. op de snelwegen zijn de stations gelukkig wel open. Gisteren 80 km omgereden voor benzine, op het nippertje aangekomen ....
    Welterusten voor straks. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben er nog nooit geweest ...dus ben erg blij met je foto's...kijk uit naat morgen.....liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk een tour door Londen , mooie foto's en een prachtige stad waar ik ooit lang geleden geweest ben.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dit bezoekje aan Londen! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, zo'n tour door Londen, net alsof we erbij waren..hi hi mag ik ook ns in de sandwich bijten?
    LG,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja met de bus van Original tour door Londen vonden wij ook geweldig; je ziet heel veel met mondeling commentaar en je kunt op en uitstappen wanneer je wilt. Zeker bij een eerste bezoek een aanrader. Mooie foto met regenboog bij de fontein.
    Ben benieuwd naar je volgende foto's en belevenissen.

    Groetjes, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige tour en prachtige fotto's van Londen! Ik ben er nog nooit geweest, maar et lijkt me een hele ervaring zo te zien.

    Zie uit naar het vervolg!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. See you tomorrow.
    Ik doe wel even een extra jas aan, want ik waai hier uit mijn hanshopje...
    Bey,
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...