vrijdag 22 oktober 2010

Shop till you drop


Weer lekker aan de wandel door Londen. Nu was ons doel: shoppen!


Natuurlijk namen we een kijkje in Oxfordstreet en Regentstreet waar het shoppen is uitgevonden.


De ingang van Selfridge, wat een luxe hier binnen.

Maar het toppunt van luxe is toch wel Harrods, we hebben met open mond rondgelopen.


Kijk maar even mee op de food-afdeling.



En natuurlijk een kijkje bij Diana ...


Een supergrote speelgoedwinkel, Hamleys, waar ook wij weer even kind werden, 5 verdiepingen groot!




Liberty was nog dicht maar ook van buiten al mooi!

Oud en nieuw samen, in de Apple-shop.


Dit was ons uitzicht 's avonds tijdens het eten aan de Thames, de foto is niet helemaal scherp maar ik vond m toch wel mooi.
Er zitten allerlei leuke restaurantjes, we zagen ze tijdens onze rondvaart op de Thames en we moesten 's avonds wel even zoeken maar het was de moeite waard!



Bloemen zijn overal, wat een kleurenpacht, zo midden in een stad vol stenen.


Voor nu zeg ik Londen even gedag...ik heb nog wat leuke foto's maar alles op z'n tijd:)
Zoals je kunt zien hebben wij genoten van ons lange weekend, het is een aanrader!

London, it's the place for me!
Fijn weekend allemaal

14 opmerkingen:

  1. Oh daar was ik weer...gezellig met je mee.....
    Wat een heerlijk weekendje....
    Heb je ook nog mooie dingen gekocht? Kan haast niet anders...zo veel mooie winkels hier.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nog nooit in Londen geweest...maar heb er nu een goede indruk van!!!
    het is vast een heerlijk weekend geweest!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is loden toch een prachtige stad. heerlijk om zo even met je mee te wandelen
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijze mooie reportage heb je gemaakt!
    Enne alles gaat goed hoor, ben gestopt met roken en begonnen met sporten. Even alles een andere richting op. Veel klussen in huis (nu ook aan het sauzen en het gaat niet zoals ik wil dus heb ik de peeeeee erin hahah!.
    Bedankt voor je lieve woorden en een fijn weekend vanuit het Lage land.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's weer!
    Wat een geweldige stad, niet alleen om te shoppen, maar ook de enorme gebouwen! PRACHTIG!
    Het beeld wat je in films ziet, heb je zelf ervaren.

    Wat mooi dat je het graf van Lady Diana hebt kunnen bezoeken.

    Fijn weekend,
    Lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk weekend moet dat geweest zijn ! erg leuke foto's hoor........heb er van genoten....fijn weekend liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om met jullie te mogen meegenieten!

    Een fijn weekend & lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb met je mee genoten, wat een prachtige stad!

    Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij is Londen wel een van de leukere steden om te shoppen, jullie hebben er in ieder geval van genoten!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben het helemaal met je eens, London is also the place for me en zeker nu de Kerst er weer aankomt.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt!En Hamleys is inderdaad geweldig, ook als je niet meer zo jong bent!
    LG,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jolanda,
    Ik heb genoten van jullie weekendje weg hoor. Londen staat n.l. Heel erg hoog op mijn verlanglijstje, en ik vond het erg leuk om de foto's te zien en jouw verhaal erbij te lezen. Kan me voorstellen dat je tijd tekort kwam, je wilt natuurlijk zoveel mogelijk zien.
    Prachtige giveaway heb je gewonnen trouwens.
    Fijn weekend verder,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha lieve Jolanda,

    Londen is voor mij al weer zo'n 25 jaar geleden dat ik er 'n week was, maar bij het zien en lezen van jou enthousiaste post komt er weer veel boven van toen.
    Harrods met Pasen....ik zie het nog zo voor me....al dat lekkers...mmmm... en een verzameling van oude kaasstolpen op de kaasafdeling waar je U tegen zegt!!!

    Wat zullen jullie heerlijke dagen gehad hebben en nog lang nagenieten.

    Bedankt voor de mooie foto's en leuke post!

    Fijne blogweek en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...