dinsdag 19 oktober 2010

Weer thuis...


...wel met wat hindernissen want de Belgische Spoorwegen staakten gisteren.
Dat betekende dat we niet met de Eurostar naar huis konden. De trein reed maar tot Lille en gelukkig heeft manlief ons daar opgehaald.
Helaas moesten we wel eerder uit Londen weg en konden we gisteren niet veel meer doen, maar de dagen ervoor hebben we GENOTEN!!!!


Met hoofdletters want wat is Londen leuk en mooi. Wat zijn de mensen aardig, grappig en wat is iedereen beleefd.
Zo'n lang weekend is natuurlijk veel te kort maar we hebben een goede indruk gekregen en gaan zeker nog eens terug.


We hebben heerlijk geshopt, veel gezien, veel foto's gemaakt en heeeel veel gelopen, tot blaren aan toe.
En natuurlijk moesten we even langs bij the Queen...
Ik ga jullie de komende dagen alles vertellen en vervelen met m'n foto's :)

Maar nu eerst iets heel anders leuks, vlak voor ik wegging kreeg ik m'n give away van Dani van Things I Like.
Je weet wel, die prachtige give away met het kookboekje, de harten, het prachtige schaaltje en de heerlijke thee!


In een mooi pakketje werd het nog bezorgd voor ik wegging. Wat een verwennerij toch, zo'n mooi pakket!
En er zat nog een extra geurend hartje en een prachtige kaart bij...


Ik heb al even gebladerd in het ovenkookboekje en er staan heerlijk recepten in, binnenkort ga ik er wat uit maken.
Alles krijgt deze week een mooi plekje in huis en lieve Dani, nogmaals thanx!

Zelf heb ik bijna 150 volgers dus binnenkort ga ik ook wat weggeven!
Ik heb in Londen al aan jullie gedacht en ga komende vrije herfstweek nog op zoek naar wat leuks.
Nu eerst nagenieten van Londen, de foto's bekijken en de was doen....

19 opmerkingen:

  1. Leuk je Londen-foto's en natuurlijk willen we nog veel meer zien. En de give-away van Dani, wat issie leuk hè.

    Geniet nog maar even lekker na!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking alleen is al zo mooi..!
    En foto's van London kunnen ons toch niet vervelen, we zitten met smart te wachten op je belevenissen en foto's.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Londen ben ik eerlijk gezegd nog nooit geweest, maar zo te lezen moet ik er toch eens heen!

    En wat een verwennerij van Dani...bijzonder hè om per post van iemand iets te krijgen die je niet echt kent! Geniet er van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Londen is een heerlijke stad. Ik kijk uit naar je foto's hoor.
    En je gewonnen giveaway is geweldig mooi.
    En die stakingen zijn echt heel vervelend.
    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Londen.. nog nooit geweest.. staat natuurlijk ooknog op mijn lijstje. Ben benieuwd naar de rest van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben nog nooit in Londen geweest, Gus ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je het zo leuk hebt gehad in Londen! Heerlijke stad, heb er dikwijls een leuke tijd gehad.

    Fijn dat de give away goed is aangekomen en dat deze bevalt :-)

    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je bent er weer!! ...heerlijk er even tussenuit........kijk uit naar je foto's....en wat een mooi give away !! superrrrr.......fijne avond liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. London staat nog steeds op mijn lijstje! Wellicht in het voorjaar met mijn moeder.
    Ik ben heel benieuwd naar je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh je bent naar London geweest. Wat leuk!! Ik kom daar zo graag. Ik zou er het liefst ieder jaar wel een paar dagen naartoe willen. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Ik verheug mij al op de foto's!! Je staat er trouwens goed op. Heel anders dan ik mij had voorgesteld :-)! Grappig is het toch....je hebt een bepaald beeld bij iemand dat soms totaal anders kan zijn.

    Een gezellige avond & lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zien die foto's er leuk uit. Londen is een superstad. Gezellig hoor! Je bent er echt helemaal uit en volgens mij heb je aan de foto's redelijk weer gehad!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk zeg zo een weekendje londen. ik deed dit vroeger wel eens met mijn zussen. om bij te komen. nou ik kan je vertellen dat we vaak een week moesten bijkomen van ons weekendje hahahh
    maar het is daar zo leuk. gelukkig dat jullie goed thuis zijn gekomen. wat een rommeltje in frankrijk he
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's, wat zijn de dubbeldekkers gemoderniseerd! Ben benieuwd naar de rest! groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Londen! Ik vind Londen ook prachtig, dus mij verveel je niet met die foto's!
    Nog n fijne week en ook leuk! een give-away!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey, you lucky girl. Visiting the queen en a very nice give away...
    Het eerste wat me ook opviel in Engeland was dat de mensen inderdaad zooo aardig zijn. Had ik eigenlijk niet verwacht. Stomme vooroordelen ook.
    Laat the pictures maar komen...
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met je mooie give away!

    Mooie fotos...laat de rest maar komen.. heerlijke vakantie fotos krijg ik geen genoeg van.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaa Londen is zekers gaaf,ik was er een weekendje een paar jaar geleden met kersttijd en zag daar de musical Miss Saigon,je give-away is echt gaaf!veel plezier ermee,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, London, heerlijk. Wat een verwennerij voor jou. Dat ziet er goed uit.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben je even komen opzoeken.
    Je blog bericht over Londen gelezen,lijkt mij ook prachtig om eens een keertje heen te gaan.
    Wie weet...

    Een hele fijne avond toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...