zondag 24 oktober 2010

Zo mooi kan herfst zijn...


Voor ons is de herfstvakantie weer voorbij. Na heerlijk dagen Londen heb ik ook hier genoten van leuke dingen naast de klusjes in huis die er altijd zijn.
Ik ben naar de film Tirza geweest, prachtige film met mooie beelden van Namibie. Zeker een aanrader als je het boek hebt gelezen.


En ik heb een bezoek aan de Kunsthal hier in Rotterdam gebracht en daar heb ik de tentoonstelling over Edvard Munch bezocht.
Ik kende nog niet veel werk van hem maar vond er erg mooie stukken bij hangen.
De tentoonstelling Feest van herkenning: Internationaal Realisme die ook in de Kunsthal is, was erg bijzonder en verrassend.
Dus zeker ook een aanrader.


Vanmiddag ben ik tussen de buien door een wandeling door 'ons' park gaan maken met hond en camera om de prachtige herfstkleuren vast te leggen...


En morgen weer aan de slag, mijn herfstvakantie is voorbij.
Uitgerust en opgeruimd begin ik weer aan een nieuwe periode.
Voor degene die eraan beginnen: geniet er lekker van!
Fijne week en



ik had nog veel meer mooie foto's maar krijg ze niet geupload, word vervolgd dus...

19 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat jullie een leuke herfstvakantie achter de rug hebben.

    En ook die laatste dag mag er zijn, wat een mooie omgeving in warme herfstkleuren.

    Lekker uitgerust en fit je werkweek weer in!

    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie herfstfoto's!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren spetteren van het beeld af Jolanda. Wat een prachtige foto's. Ik HOU van de herfst.
    Heerlijk dat je weer uitgerust aan de nieuwe week kan beginnen.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi he die herfst kleuren!
    Bij ons is de herfstvakantie net begonnen, en over een half uurtje vertrekken wij voor 5 dag en naar Brabant. Ik hoop dat ik daar net zulke mooie foto's kan maken.
    Fijne week en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je heb een fijne herfstvakantie achter de rug Jolanda en wat heb je leuke dingen gedaan.
    Bedankt ook voor je lieve woorden.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's Jolanda......ik heb ook nog twee posten klaar met wandelingem...maar dat ziet er allemaal nog groen uit hoor......en nu ga ik weer met de honden na het park........ik zal eens kijken maar ik zie hier nog geen rode bladeren..........de zon schijnt volop dus ik ga er op uit !! heerlijk even wandelen...heb zo slecht geslapen vannacht.......pffffff................fijne week liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige fotos ..heerlijk om die kleuren allemaal te zien. wij hebben nu vakantie. lekker genieten
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iedere jaargetijde heeft zo z'n mooie kanten.
    Maar niets is zo mooi dan de herfstkleuren/tinten.
    Prachtige foto's wederom.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's ... fijn dat je genoten hebt van Munch! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk he Jolanda, een weekje vrijaf! Ik ben dol op de herfst, eigenlijk wel op elk seizoen;)...maar had ik al egzegd dat ik je banner zo leuk vindt? Mooie warme kleuren en toch vrolijk!!!!
    Niks meer aan doen ;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij genieten deze week van de herfst, maar we beginnen langzaam.
    Eerst een pyjamadag, en dan, hop, naar buiten...
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een práchtige foto's weer Jolanda.
    Manlief wil aankomend weekend eens in "jullie park" gaan kijken. Misschien kunnen we ook nog van die mooie plaatjes schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij zijn hier net begonnen maar bij jou zit het er al weer op! Maar zo te lezen ben je heerlijk bijgetankd en heb je heerlijk genoten!
    Wat een prachtige herfstfoto's!
    Werkse!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleuren, vooral de tweede foto is een favoriet! Ongelooflijk hoeveel mooie kleuren de herfst toch in zich heeft!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's, Jolanda! Die kleuren van de bladeren tegen de prachtige blauwe lucht, ik hou ervan.
    De kop is er weer vanaf, van de nieuwe week bedoel ik dan, hihi.
    Alvast een leuke dinsdag gewenst. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat het weer voorbij is, maar jullie hebben in ieder geval genoten. Prachtig de herfstfoto's die je laat zien, ongelooflijk mooi al die kleuren in deze tijd van het jaar...daar blijf je van genieten.
    Sterkte met de nieuwe werkweek,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Jolanda, was jij ff aktief in de vakantie! Mooie foto's!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi!
    Ik kom op je blog, omdat je wat gewonnen hebt en ik was wel benieuwd wie dat was.

    Mooie foto's, het toeval wil dat ik een paar dezelfde op mijn blog van vandaag heb staan.

    Mooi hoor! En veel plezier met je aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...