zondag 28 november 2010

Ben er even niet!

Na een drukke week met voorbereidingen op m'n werk en thuis en ter afleiding nog wat leuke dingen, is het nu toch zover. Morgenochtend ga ik onder het mes, zoals dat heet.
M'n tas is gepakt, tijdschriften, muziek en een boek gaan mee en nu heb ik nog even tijd voor een berichtje aan jullie.
Ik ga jullie wel missen hoor, komende dagen! Als alles goed gaat ben ik voor het weekend weer thuis en daarna heb ik aaaaaalle tijd om bij te lezen en af en toe een postje te plaatsen. Met natuurlijk m'n aankopen van de kerstfair (wat zijn jullie heerlijk nieuwsgrierig....) en alle andere leuke kerstdingen die ik al heb gekocht de laatste weken. Want de komende periode zal ik me voornamelijk thuis moeten vermaken en niet veel kunnen doen. Maar met de kerst voor de deur gaat dat vast en zeker lukken al moet ik het uitzoeken van de boom aan man en dochter overlaten.....
 Deze prachtige krans kreeg ik al van m'n ouders......mooi paarse accentjes zitten erin!
 
Ze hadden 'm speciaal gekocht voor op het ronde tafeltje, en hij staat er prachtig.

 Omdat ze hier ook meelezen vind ik 't extra leuk om 'm te laten zien.

Fijne week voor iedereen, geniet van de heerlijk winterkou en tot gauw!

41 opmerkingen:

  1. Lieve Jolanda, ik wil je bij deze heel veel sterkte toewensen voor de operatie. Het verwijderen van een baarmoeder is een zware ingreep en je moet écht nadien je rust en tijd nemen voor het herstel...dus laat je thuis lekker verwennen door je gezin! Natuurlijk hoop ik dat je ons snel kunt laten weten dat alles goed verlopen is!!!

    Zorg goed voor jezelf hoor!!!! Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,
    wat een mooie krans heb je gehad.
    Ik wil je heeeeeeel veel sterkte toewensen voor de operatie. Doe het heel rustig aan de komende tijd en laat je maar fijn verwennen.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte voor je operatie ,zal aan je denken !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte met je operatie......daarna lekker rustig aan...laat je lekker verzorgen en vertroetelen.....
    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte! En doe het rustig aan!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte morgen en met het herstellen daarna!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte, en lekker rustig aan doen, laat je maar verwennen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte morgen en daarna met het herstel.
    Een prachtige krans!
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben de laatste tijd niet echt aan bijlezen toegekomen en heb dit nieuws dus eerder gemist. Heftig joh..
    Ik wens je ontzettend veel succes morgen met de operatie. Neem daarna echt de tijd voor je herstel en laat anderen meehelpen.
    En wat een prachtig en lief gebaar van je ouders! Wat een mooie krans!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Jolanda
    Veel sterkte de komende week hoor! en je krans is super leuk! tja de appel valt dan ook niet ver van de boom toch! met smaak wordt je geboren! hihi
    succes meid
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte Jolanda!

    Doe het vooral voorzichtig aan als je thuis bent en neem die 6 weken echt serieus. Ik heb 4 jaar geleden een buikoperatie gehad waar o.a ook mijn baarmoeder is verwijderd. Wanneer je goed je rust pakt, ben je tegen de kerst toch alweer een hele piet;-) om alweer lekker mee te genieten, terwijl er voor je gekookt en afgeruimd word hihi

    Laat je lekker vertroetelen en draai even het knopje om. Al weet ik, dat het soms heel moeilijk kan zijn.

    Toi-toi-toi
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Jolanda,

    Heel veel sterkte de komende week! Wel spannend voor je! Neem echt de tijd voor jezelf zodat je er goed van zal opknappen!
    Laat je maar lekker verwennen na deze zware ingreep!

    Wat een prachtige krans heb je van je ouders gekregen.Wat zal hij mooi indrogen! Heb je er nog heel lang plezier van!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Jolanda,
    Heel veel sterkte morgen, geloof me..er zullen veel mensen aan je denken..alleen al hier in blogland!
    Na de ingreep, goed bijkomen van alles en vooral laat je verzorgen!!
    Lief van je ouders.. de mooie krans..
    veel liefs, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte voor de operatie en je krans is schitterend, ook helemaal mijn kleur.
    We zullen aan je denken.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig je krans,wat superlief,ik wens je sterkte en beterschap,doe het rustig aan,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil je ook veel sterkte wensen, neem goed je rust, je muziek en tijdschriften zullen je daarbij helpen.
    en wat ontzettend lief van de mooie krans!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte gewenst voor de operatie maar vooral ook de tijd daarna. met zo'n prachtige kans is het misschien ietsje minder erg om wat langer op de bank te zitten en rust te nemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Jolanda ik wens je veel sterkte.

    Heel veel liefs Leni.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Jolanda,
    Heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook een voorspoedig herstel.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello Jolanda,
    I wish you good health and will be thinking of you! I love your wreath with the purple touches...very pretty!
    Take care,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieverdje....heel veel sterkte...ik ga vreselijk aan je denken !!! ik wens je beterschap en kracht voor een spoedig herstel....dikke knuffel.....toi toi toi.......ga je missen....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel sterkte toegewenst!
    En doe rustig aan, laat je straks maar lekker vertroetelen.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sterkte nu en voor strakts!
    Tot later en denk vooral ook even aan JEZELF ;-)
    Laat je lekker verwennen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook hier wordt er vandaag en de komende tijd aan je gedacht! Doe rustig aan en al is het verplichte rust, probeer er toch maar van te genieten.
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel kracht en sterkte...

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel veel sterkte met de operatie, ik hoop je snel hier weer te lezen x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ook namens mij heel veel sterkte en ik hoop dat je heel snel weer opknapt. veel liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. LIEVE JOLANDA,
    HEEL VEEL STERKTE TOEGEWENST IN HET ZIEKENHUIS.
    IK HOOP DAT ALLES GOED GAAT EN DAT JE NIET VEEL PIJN MAG HEBBEN.

    JE KRANS IS HEEL MOOI EN JE HEADER VIND IK OOK ERG MOOI.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Jo......
    Heel veel succes en sterkte en vooral een spoedig herstel....om snel weer van je heerlijke posten te kunnen genieten....
    Maar voor nu eerst rustig aan hoor.
    Denk aan je.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sterkte lieve meid, en daarna rustig genieten van de rest van de kerst. Heel veel warme knuffels, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Jolanda,

    Oh, ik zie dat ik net één dag te laat ben om je sterkte te wensen. Ik hoop van harte dat de operatie is meegevallen en je weer gauw opgeknapt bent! Vergeet niet het rustig aan te doen :-). Laat je maar lekker verwennen!

    Lieve groet & van Harte Beterschap!

    Madelief xo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jolanda,
    heeel veeeel sterkte met de operatie en het herstel ervan. Je hebt nu wel de ideale tijd om ervan te kunnen genieten, lekker met tijdschriften om inspiratie op te doen!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ben ook te laat om je sterkte te wensen met de operatie lieve Jolanda, maar gelukkig heb je op dit moment de operatie achter de rug en hoop ik dat alles goed is verlopen en dat je nu op weg bent naar een voorspoedig herstel.
    Zo'n mooie krans verdiend een plekje op je blog, wat een prachtig kado van je ouders.
    Nou lieve meis denk goed om jezelf en laat je maar goed in de watten leggen.
    Ik wens je van harte beterschap.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel veel sterkte met de operatie, je hebt wel een hele gezellige tijd voor de boeg om weer te herstellen , lekker op de bank de kerstboom in de kamer en kijken naar alle mensen buiten die in weer en wind voorbij komen :) Maar ik weet ook wel uit eigen ervaring dat je op een zeker moment wel een van die mensen wilt zijn die buiten fietst. Heel veel sterkte de komende tijd!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Jolanda, inmiddels is de operatie achter de rug. Ik hoop dat alles goed is gegaan! Doe het vooral heel heel rustig aan en laat je lekker in de watten leggen door iedereen die je lief is.
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Inmiddels is de operatie achter de rug denk ik. Gaat alles een beetje? Ik wens je in ieder geval een heel spoedig herstel en dat we je weer gauw mogen tegenkomen in blogland!
    Je krans staat prachtig zo met de lila kaars, lief van je ouders!
    Doe rustig aan en laat je maar lekker vertroetelen!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Jolanda...ik kom even bij je buurten om te vragen hoe het is gegaan! Ik hoop dat je spoedig herstelt, zodat je weer snel in blogland aanwezig bent!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik hoop ZO dat alles goed is gegaan en je het allemaal achter je mag laten . Richten op de tijd die komen gaat . Geen verkeerde tijd .
    En met die sneeuw ... schitterend uitzicht en geen straf om er niet doorheen te moeten wellicht ?
    Heel veel beterschap gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel veel sterkte en een buitengewoon voorspoedig herstel toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jolanda....ik heb je wél op de stapel liggen, ik heb je gemaild op je gmail-adres. Ik zal het nog eens doen, maar als het goed is moet er dus wat tussenzitten...ik ga je NU nog eens mailen!!
    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Jolanda...zag je reageren bij Lynnnnnn.....ben even nieuwsgierig hoe het met je gaat ??????...dikke knuffel van mij......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...