zondag 21 november 2010

kaarsjes aan....

 

Met de steeds kouder en korter wordende dagen, vind ik het heerlijk om al vroeg de kaarsjes aan te doen....
Het hartje om de fles kocht ik trouwens in Londen, lief he?


In de afgelopen weken ben ik er regelmatig op uit getrokken voor wat afleiding, lekker naar het bos of het park. Maar op m'n route lag ook vaak een leuke winkeltje waar ik alvast wat dingetjes voor de Kerst heb gekocht.
Ik ben oa bij House of Seasons in Kralingen geweest. Het is helemaal in kerstsfeer, zo leuk!!!!
Ik heb van de etalages wat foto's gemaakt (durfde het binnen niet goed) en het is zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Ik kocht er oa het mooie (taart)rooster dat op de eerste collage is te zien ....



.....en het elandkopje dat je hierboven ziet. De rest volgt vast in de komende weken:)

Wat waren jullie reacties op m'n vorige post overweldigend veel en lief, thanx voor alle steun en lieve berichtjes, deze roosjes kreeg ik van een vriendin maar zijn ook een beetje voor jullie!


Geniet nog even van het heerlijk weer vandaag, fijne zondag!

27 opmerkingen:

  1. Niet teveel stoken hoor, want voor je het weet, moet de kwast erover, haha...
    Nee hoor, de schilders zijn de deur nog niet uit hier, of de open haard, en kaarsen brandden alweer...
    Alles om een heerlijk sfeertje te creeeren.
    Komende week ga ik ook alles weer "kerstachtig"inrichten...heerlijk..
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt prachtige aankopen gedaan en kom helemaal in de kerstsfeer..die elandkoppen om je flesjes vind ik prachtig!

    Liefs en een fijne zondag,
    Rozmeeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gezellig.....en al leuke kerstspulletjes dus.....
    Ben ook al in the mood hoor ;)
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe gezellig met je mee hoor, lekker vroeg de kaarsjes aan.
    Je hebt op je route leuke spulletjes meegenomen hoor!!
    Ben benieuwd naar wat je ons nog allemaal laat zien.
    Fijne zondag, hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en gezellige post hoor!! wat een leuke spulletjes !! geniet er zo van.......en jij het meest natuurlijk !!....liefs fijne zondag Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk winkeltje is dat zeg, heerlijk dat dat zo dichtbij jou zit! Hier komt alles ook langzaamaan in kerstsfeer...nog even wachten tot Sinterklaas weer op de boot zit, als ik het tenminste zo lang vol houd!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog heeeeeeeeeel even en dan zal ik me weer eens op zolder wagen om de kerstspullen op te snorren!
    Lekker erop uit...dat heeft een mens nodig!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees nu je vorige post lieve Jolande, door alle drukte hier ben ik nog steeds wat minder op Blog. Maar ik heb wel steeds aan je moeten denken om wat je in die post daarvoor schreef. Lieve meis wat een spannende tijd heb je achter de rug. Ik kan mij, omdat ik dit net zelf ook heb meegemaakt, zo goed voorstellen wat er allemaal door je heengaat dan.
    Gelukkig dat de uitslag goed is, wat een opluchting.
    Mijn baarmoeder is er destijds ook verwijderd, toen een foute uitslag, maar de operatie is mij heel erg meegevallen.
    Ik hoop dat dit voor jou ook zo mag zijn.

    Wat een leuke spulletjes heb je gekocht en wat ziet de etalage van het winkeltje er uitnodigend uit.
    Geniet van de prachtige momenten van je wandelingen en denk goed om jezelf.

    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat je zo geniet van je huis en mooie spullen Jolanda.
    Ik had je vorige post gemist, maar net gelezen. Het blijft toch altijd heel spannend als er iets is wat er niet moet zijn, gelukkig dat het niets heel ernstig is. Ons onbezorgde leven is toch ons
    hoogste goed.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tip van dat adres voor de winkel in Kralingen. Woon er niet zo ver vandaan, dus ga absoluut kijken.
    Ik heb het de aankomende tijd erg druk, mocht ik niet meer langs je blog komen alvast heel veel sterkte met de operatie op 29 november.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOUSE OF SEASONS .... oh ik houd ervan ! Was er vrijdag nog . Ik zou daar uren kunnen kijken. Steeds een klein stapje opschuiven en weer kijken . Kom ogen tekort .
    Absoluut een aanrader . Goed van je om afleiding te zoeken ! Ik denk aan je .
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Jolanda...ik lees net je vorige berichtje....het was afgelopen tijd buiten stormachtig, maar bij jou, binnen, dus ook! Ik ben blij dat de uitslag goed was, hoewel je natuurlijk nog wel geopereerd moet worden...Veel sterkte,
    Liefs, Nieneke.
    (enne...volgens mij vinden ze het in een winkeltje vaak prima als je foto's maakt, als je het even vraagt, voor op je blog...)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,

    Ik lees nu pas je laatste twee berichtjes...Fijn dat de uitslag goed was!! Wat een opluchting moet dat zijn geweest.

    Wel spannend dat je nu geopereerd moet worden, maar je zal zien dat je er na afloop enorm van opknapt. Twee jaar geleden had ik dezelfde operatie en ben er alleen maar beter van geworden :-). Het is zo fijn om geen buikpijn meer te hebben. De operatie is pittig, maar als je je daar op instelt goed te doen. De tijd daarna moet je het inderdaad rustig aan doen, maar het is ook een tijd van genieten. Wanneer heb je nu nog de tijd om met een hele stapel dvd's voor de tv te zitten of met een stapel boeken op de bank :-)? Gezellig ook om de kinderen om je heen te hebben en bezoekjes te ontvangen....én om je eens lekker te laten verwennen!!!

    Veel sterkte & een fijn nieuwe week.

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige spulletjes,het ziet er sfeervol uit bij je,heerlijk kaarslicht,ik word er altijd rustig van,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk wat een gezellige post, zo komen we de donkere dagen wel door!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje Jolanda, ik lees nu pas je berichtjes. Een vervelende tijd achter de rug, het berichtje van Madelief is heel lief en goed denk ik. Heel veel sterkte. Ik draai altijd mijn hoofd even als ik langs je huis fiets, grappig, dat gaat een soort van automatisch.
    Een gezellige avond, hier zijn de kaasjes ook aan. Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,

    Wat heb je het leuk! Het ziet er heel gezellig uit!
    Leuke adresjes ....je weet het nog als ik nog eens in de buurt ben!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er erg leuk uit! Ziet er echt als zo'n oud knus winkeltje uit! Leuk!

    Ook weer hele mooie sfeerplaatjes heb je gemaakt!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blij je vrolijke, warme en sfeervolle foto,s te zien.

    Prachtig zijn ze en leuk dat we even mee kunnen gaan langs de mooie plekjes en adresjes.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke spulletjes. Ja, heerlijk he, een beetje shoppen voor de kerst . Alleen foto's maken in een winkel...neuh, vind ik ook een beetje eng.
    (maar heb het toch ook wel es gedaan hoor :)
    fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige tijd nu he? Hier komen er dagelijks meer lichtjes bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Jolanda, ik ben een nieuwe blogger en kom even bij je kijken, wat zien je collages er gezellig uit! Ga je volgen en wens je een fijne week.
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie sfeerplaatjes heb je gemaakt ! Ik woon op de grens kralingen crooswijk centrum..vertel waar precies kan ik die leuke wikel vinden ? Ik ben heel benieuwd en het ziet er inderdaad heel leuk uit !

    Fijne dag !

    gr Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh heerlijk alvast even kerst shoppen. Ik las nu pas je vorige bericht dat zal een spannende week zijn geweest het wachten op de uitslag is zo vervelend! Ik heb zelf een paar jaar geleden een cyste aan de eierstok gehad waarvan ze eerst ook niks konden zeggen of het goed was of niet. Hij is eruit gehaald en gelukkig was alles goed. De baarmoeder eruit is natuurlijk wel weer even iets anders en de herstel periode is best pittig. Ik heb in der tijd héél wat films gekeken en ik kijk er nu op terug als best wel een fijne tijd met veel rust.

    P.s ik steek 's middags zodra het wat donker word alle kaarsjes al aan het staat zo gezellig.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk die beginnende Kerstsfeer, wat een genieten. Ik heb ook al eens stiekem foto's gemaakt,toch wel een beetje eng.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat heb je het toch knus in je huissie!
    ik heb ook nog even terug gelezen..maar das niet niks zeg!
    Gelukkig niet ernstig, maar toch zul je je op de operatie ook moeten voorbereiden, en het herstel.
    Wat een spannende tijd, maar wat zul je ook wel dankbaar zijn..
    Sterkte!
    lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...