vrijdag 26 november 2010

Naar de kerstfair in Haarzuilens

  Met de trein ging ik vandaag op stap, door het Groene Hart met de bevroren sloten en de schapen in de wei. Op station Vleuten stond de bus al klaar en bracht ons hier naartoe.......


Ik was er nog nooit geweest en vond kasteel De Haar, ondanks dat er aan verbouwd werd, prachtig...

 

 

 



Natuurlijk kwamen we hiervoor.....


Veel bont, al was het 2e hands, en wat de temperaturen betreft kunnen we het wel gebruiken!


En hoe vind je dit....net echt he !?


De kerststal mag niet ontbreken....


We wish you a merry Christmas!
 

24 opmerkingen:

  1. zo'n bontjas zou ik wel willen...';k zou er dan wel kussens van maken :D...dat dan weer wel!
    Leuke dag gehad denk ik zo?

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk leuk hoor !! mooie foto's...........fijn weekend liefs Ria...en ??? nog wat gekocht ??????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda!

    We zijn elkaar misschien wel ongemerkt tegen het lijf gelopen, want ik was er ook! Wat een heerlijke dag hè, maar om 16.00 uur hadden we het wel flink koud! Ik ben benieuwd welke aankopen je hebt gedaan!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat klinkt goed allemaal. Wat een mooie omgeving daarvoor. Het is alwéér weekend .
    Maandag advent op school en daarna wachten op de Sint .Ik wens jou een goede week !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie omgeving én kasteel! Vooral de sterren zijn echt een blikvanger en de carolzingende mensen lijken zo uit een verhaal van Charles Dickens gestapt te zijn!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's Jolanda, van het kasteel en het fair gebeuren. Die taartjes, schitterend zijn ze. Mooie sterren ook, goh, wat zullen jullie daar de ogen uitgekeken hebben. En.....nog leuke hebbedingetjes gekocht???

    Heerlijk weekend,
    lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sfeer impressie, dit is dan ook een hele gescjikte omgeving om een kersfair te houden.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat moet een mooie dag zijn geweest!!! Alleen al de omgeving waar je was, prachtige foto`s ook!!
    Enne...????niks gekocht????...
    Fijn weekend, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk en gezellig kerstsfeertje! Word je daar niet heel hebberig van hihi.. maar
    sowieso heerlijk om inspiratie op te doen!!
    fijn weekend,
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te zien heb je het reuzeleuk gehad! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mee eens Jolanda, prachtig is het daar hè?! Ik was er ook gisteren met een vriendin, we troffen het met het zonnige weer, dan is het nog een stuk gezelliger :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ja had er prachtig weer op! Het heeft wel een heerlijk sfeertje zo...de pre-kersttijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er als geweldig dagje in een heerlijk sfeertje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk was het he? Wij waren er woensdag. Ik vind het altijd (3x)een heel leuke verzorgde Fair. Echt genieten . Idd die namaak taartjes gingen niet hard. Zo niet meer van deze tijd.;-) Jammer ik weet dat er aardig wat standgeld betaald word.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een prachtige foto's gemaakt Jolande. Ik ben er vroeger eens geweest met schoolreisje en dat heeft toen bij mij een sprookjesachtige indruk achtergelaten. Een mooie locatie voor een Kerstfair.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze fair is zeker het bezoeken waard zo te zien aan jouw foto's. En wat een mazzel met het weer.Zo kom je helemaal in de kerstsfeer, of niet dan.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zie het hier en daar voorbij komen. En volgens jaar moest ik ook maar eens gaan.

    fijn weekend
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat jij ook geweest bent Jolanda,ik was er donderdag, het regende en dat was jammer. Ik ga zeker volgend jaar weer.

    gezellig weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haarzuilen is prachtig ben er al verschillende keren geweest maar nog nooit met de kerstfair...was het de moeite waard.. en heb je nog wat gekocht??
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi he...ik heb er al meer fotos van gezien. prachtig hoor. fijn dat je zo genoten hebt
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk voor jullie om er nog een dagje tussenuit te gaan en dan nog wel in die sfeervolle Kerstambiance rond het kasteel.

    Je hebt er weer mooie foto's van gemaakt!!

    Het gaat nou wel een beetje spannend worden.....
    na vandaag gaat het gebeuren.
    Maar blijf positief meid, alles komt vast goed.
    Ik wens je succes en véél sterkte in de komende dagen, en laten we uitgaan en hopen op een voorspoedig herstel!!!

    Liefs en mijn hartelijke groeten!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er heeel gezellig uit, daar op de fair!
    Fijne 1. advent!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Wat een leuk dagje heb je daar gehad! Mooi overzicht wat er allemaal te zien en te doen is! Heel gezellig! Het stond ook nog op mijn lijstje maar het is er niet van gekomen!

    Groetjes en een fijne week!

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik ga bijna ieder jaar wel naar die fair
    De omgeving is zooo mooi
    Leuk om jou fotos te zien (ook al zijn ze van 2010 ,ihih )

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...