vrijdag 31 december 2010

1 jaar en de beste wensen


2010
Op 1 januari startte ik een weblog.
Ik las al maanden mee bij anderen en het leek me heel leuk om het zelf te doen... maar hoe dan, heb ik wel wat te vertellen, wie zou mij nou moeten gaan volgen....
Nu 1 jaar, 165 posten, 173 volgers en heel veel lezers uit alle delen van de wereld verder,
ben ik heel blij dat ik op 1-1-10 de stap heb gezet!
Ik vind het heerlijk om te doen, om jullie mee te nemen op mijn uitstapjes en tripjes, m'n huis en tuin te laten zien, mee te laten wandelen en fietsen....
Jullie reacties te lezen, het medeleven toen het een paar keer niet zo lekker ging, mooie give aways en andere lieve cadeautjes te ontvangen  en niet te vergeten de persoonlijke berichtjes die ik van verschillende van jullie heb mogen krijgen...
Maar ook is het heerlijk om bij jullie langs te komen en een kijkje te mogen nemen in jullie levens...

Door het bladeren van al m'n foto's dit jaar vliegt het jaar weer even voorbij, vliegen jullie mee!??? 

klik even voor een vergroting, hij is zo wel erg klein.
sommige foto's zijn gedraaid maar ik kreeg ze niet goed:)

Natuurlijk ga ik vieren dat ik 1 jaar besta, dus binnenkort meer!

Voor iedereen een gezellige, mooie en fantastische jaarwisseling en
een super, gezond, gelukkig en liefdevol 2011 met veel mooie verhalen en foto's!

26 opmerkingen:

  1. wat zijn het er veel he, die foto's!! zat ook net eens door mn eigen blog te bladeren(hoe triest is dat;))))

    Ik wens je een topjaar, in gezondheid en vol liefde en plezier!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je berichtje. Ik heb het nu te druk om jouw blog te bekijken maar meld me als volger aan zodat ik volgend jaar niets mis.
    Wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2011.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan Jolanda, al die foto's. Bloggen is leuk en ook een beetje verslavend.
    Ik wens je een mooi en vooral gezond Nieuwjaar met allen die je lief zijn.
    (het kerstzakje geurt nog steeds)

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda, Wat een mooie collage heb je gemaakt. Ik vond het heerlijk om bij je op bezoek te komen en ik hoop ook in 2011 weer veel van je blog te kunnen genieten.
    Een hele gezellige avond en een heel gelukkig nieuwjaar.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jolanda, proficiat met je eerste jublieum-blogjaar...geweldig, ben zelf pas 3 maanden bezig...erg leuk. Hoop volgend jaar weer volop van je blog te genieten!!
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling.
    Alle goeds in het nieuwe jaar!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je 1 jarig bestaan. Nog vele jaren....
    Fijne jaarwisseling.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Jolanda....bedankt voor het afgelopen jaar !! ...het was gezellig !!!...........xxx......mooie collage !!!!

    EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

    LIEVE GROETJES VAN MIJ....

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

    WARM HUGS FROM ME ........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo voel ik het precies hetzelfde...
    Veel liefde en saamhorigheid toegewensd, samen met al je mensen die je lief zijn...Tot in 2011.
    Warme knuffels, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook alle goeds toegewenst! En dat we nog maar veel mogen delen met z'n allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he bloggen er gaat een wereld voor je open. Ik wens je een leuke avond en een heel goed nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag, wat gaat dat snel he zo'n jaar.
    Leuk ook om je blog terug te lezen het is toch een beetje een dagboek.
    Fijne jaarwisseling en een goed 2011.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy new year to you! A lot of happiness for you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie manier om het jaar af te sluiten! Ik wens je een prachtig 2011 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je bijna 1 jaar :) wens jou en je fam. een fijne jaarwisseling en een super goed 2011

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht eigenlijk dat ik al veel langer bij je meelas :-) Een gezond en gelukkig 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk overzicht Jolanda.
    Ik wens jou een heel fijn 2011 en een mooi blogjaar toe.


    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,
    Wat een mooi jaar was het! Op naar weer een leuk blogjaar! De allerbeste wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Jolanda,
    Gefelicteerd met je eerste blogjaar. Ik ben nog lang niet zover, maar ik vind het heerlijk en het is echt even mijn rustmomentje van de dag. De beste wensen.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jolanda van harte gefeliciteerd met je jubileum . Gedenkwaardig moment en wat heb je veel bereikt ! Op naar een nieuw veelbelovend jaar ! groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. proficiat meis, leuk he? voor jou ook een warm en zorgeloos jaar gewenst, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Jolanda, ook voor jou de allerbeste wensen voor het komende jaar... dat het maar weer een mooi blogjaar mag worden!!!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bloggen is verslavend, collages maken al helemaal, en het krijgen van leuke, lieve, ontroerende reacties is heel erg leuk en moedigt je aan om volgende, nieuwe blogitems te maken.
    Proficiat en een heel gelukkig Nieuwjaar.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gelukkig, geweldig, gezellig nieuw blogjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. van harte gefeliciteerd met je blog-verjaardag , je heb echt een heel erge leuke blog .
    ook nog een gelukkig en gezond 2011

    groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Jolanda,

    ....Het afgelopen jaar was ik vaak op jou blog te vinden......maar nee ik vloog er niet doorheen....daarvoor is het veel te leuk en ik nam er de tijd voor.

    Hoop dat ik er dit jaar ook weer van mag gaan genieten.

    Proficiat met het 1jarig bestaan van je blog!!!

    En ik wens jou en je gezin ALLE GOEDS in 2011!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...