maandag 6 december 2010

Ben er weer een beetje....

Vorige week om deze tijd werd ik wakker uit de narcose, en nu even kort achter de laptop.
Alles is goed gegaan, voel me naar omstandigheden goed maar dan begrijpen jullie vast wat ik bedoel....
Alles kost megaveel energie, ik ben nog erg dus en suf van de narcose en de morfine die ik 2 dagen kreeg.
De operatie duurde ruim 2 uur, dat is het dubbele dat er normaal voor staat. Maar ze heeft er ook een erg grote verticale snee van gemaakt, 'het' bleek 1,4 kg en dus kostte het wat meer moeite om eruit te halen.

Iedere dag gaat het een beetje vooruit maar ik heb nog wel even te gaan:)
Jullie lieve berichtjes en medeleven hebben me goed gedaan en me gesteund toen ik in het ziekenhuis lag.
Aan aandacht geen gebrek en iedere dag had ik bezoek aan m'n bed...wat een heerlijk gevoel.
Onderstaand boeketje kreeg ik van een lieve vriendin, en was m'n dagelijks uitzicht.


Dit weekend keek ik vanaf de bank in de besneeuwde tuin, wat was alles mooi!!!
Ik heb geen last gehad van kou en gladheid maar had toch wel heel graag een heerlijk sneeuwwandeling gemaakt, hopelijk komt er over een paar weken nog wat....

foto's zijn van m'n telefoon dus iets minder van kwaliteit.

Tot zover even, ik ga straks nog even lekker bij lezen hier en daar, maar eerst weer even liggen,
Tot gauw en lieve groetjes
Jolanda

40 opmerkingen:

  1. ach lieverd , doe je rustig aan ? laat je maar heerlijk verwennen en heel veel beterschap hoor, veel leesplezier, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat je weer thuis bent.. en vanaf de bank het winterweer kan bekijken doe maar rustig aan...
    lekker meelezen en we horen graag hoe het met je gaat
    groetjes
    Anita
    http://linaslog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BETERSCHAP VAN MIJN TOEGEWENST.
    IK HOOP DAT ALLES GOED IS VERLOPEN EN GEGAAN IS ZOALS JE GEHOOPT HAD.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Fijn dat je weer thuis bent. Neem maar lekker de tijd om op te knappen en om je te laten verwennen! Beterschap.

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig maar dat alles goed is gegaan Jolanda, nu de tijd nemen voor een goed herstel! Echt doen hoor...!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer thuis bent! Hopenlijk knap je snel op, doe ht rustig aan want het is niet niks als ik het zo her en der eens hoor...
    Beterschap!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lEKKER RUSTIG AAN DOEN, EN LAAT JE MAAR LEKKER VERWENNEN.

    GROETJES, JANTSJE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed te horen Jolanda dat het alweer wat beter met je gaat! Ik hoop dat je lekker verwend wordt, dan zijn deze dagen ook wel door te komen!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fij om te zien dat je er weer bij bent! Heel veel beterschap en sterk goed aan!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo lieve Jolanda,

    Fijn om te lezen dat je weer thuis bent.

    Daar is het ook de juiste plek om te herstellen van de ingreep.

    Jij zal wel zo verstandig zijn om je in acht te nemen en je lijfje de kans geven voor dat herstel.

    Het ga je goed meisje!!!
    Van HARTE BETERSCHAP!!!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap , misschien met kerst wat meer opgeknapt.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat alles goed is gegaan, en dat je de goede kant weer opgaat.
    Beterschap verder.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fijn te lezen dat het goed gegaan is en je weer lekker in je eigen omgeving bent!
    zorg goed voor jezelf, lekker rustig aan de dingen doen waar je zin in hebt!!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat alles goed ging en dat je weer terug bent in je eigen huis! Nu rustig de tijd nemen om weer aan te sterken en om alles goed te laten genezen! Laat je verwennen en verzorgen, het is nu jouw beurt:)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel veel rust voor jou, lieve Jolanda. Ik schrok een beetje, het was me ontgaan dat je geopereerd bent. Ik hoop dat het een 'normale' operatie is geweest en dat je over een paar weken weer helemaal terug bent. Laat je maar lekker verwennen. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief dat je ons niet vergeten bent...wij jou ook niet hoor.
    Alles op zijn tijd hè...dus stapje voor stapje...
    Rust lekker uit en laat je maar eens extra verwennen...
    Warme winterknuf, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gelukkig dat alles "goed is verlopen". Fijn dat je weer thuis bent. Een heel spoedig herstel toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeee wat fijn dat je even wat van je laat horen........doe rustig aan meis....het heeft zijn tijd nodig.........lieve groetjes van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je weer thuis bent en de operatie achter de rug hebt. Het is niet niks allemaal en ik begrijp dat je rust moet houden en jezelf de tijd moet geven om te herstellen.
    Laat je maar fijn vertroetelen en verwennen.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk weer iets van je te lezen.......
    Fijn dat je het achter de rug hebt en nu heel rustig aan stapje voor stapje vooruit.......
    Geef het maar alle tijd......ik wacht wel hoor ;)
    Veel beterschap.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat dit in ieder geval goed is gegaan. Nu lekker je rust nemen en weer aansterken. En volgens mij komt er aan het einde van de winter ook nog wel sneeuw hoor.
    Nogmaals van harte beterschap.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Jolanda,

    Fijn dat je weer thuis bent en de operatie goed is verlopen! Anderhalve kilo is echt heel veel. Jeetje!

    Beterschap de komende tijd en vergeet niet het rustig aan te blijven doen :-)!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn weer wat van je te horen lieve Jolanda. Wat fijn dat nu alles achter de rug is en je kan gaan werken aan je herstel. Wel goed naar je lichaam luisteren hoor en niets tè snel willen doen.
    Laat je maar heerlijk verwennen meis en die sneeuw die gaat er vast nog wel een keer vallen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jolanda,
    wat fijn dat alles goed is gegaan , doe lekker rustig aan en geef jezelf de tijd weer helemaal bij te komen.
    Hoplijk kun je snel weer een beetje genieten van de buitenlucht en als jij het aangeeft gaan we allemaal duimen voor een beetje sneeuw .......
    fijne week verder,lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gelukkig is alles goed verlopen, nu pas op de plaats...
    En als je zin hebt lekker achter de computer....
    Heel veel sterkte voor jou...liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat je weer thuis bent en nu met kleine stapjes vooruit. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goed te lezen dat alles goed is gegaan!
    Neem de tijd en laat je lekker verwennen. Vooral tijdens de kerst ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoii,
    Wat goed weer wat van je te lezen...wat zal je blij zijn dat het achter de rug is. Fijn dat alles goed is gegaan. Nu richten op je herstel...
    Veel beterschap toegewenst, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja ik sluit me aan in de rij: Heel veel beterschap, Jolanda, en neem de tijd!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Veel sterkte en beterschap.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jolanda, Ik loop vet achtyer op sommig blogs en heb ook helemaal niet meegekregen dat je geopereerd moest worden. Je hebt het achter de rug en het is allemaal goed gegaan, nu maar aansterken en daar moet je echt tijd voor nemen hoor, niet te snel willen laat je lekker verzorgen deze maand en geniet waar kan van de gezellige kerstsfeer!

    Beterschap en lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Beterschap en doe het rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fijn dat je alles achter de rug hebt. Nu is het iedere dag een beetje meer opknappen!

    Veel sterkte in het genezingsproces.
    Laat je maar lekker verwennen!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat fjn lieve Jolanda, je weer tegen te komen en te lezen dat alles goed is gegaan. Al die [noodzakelijke] verdovende rommel moet eerst je lichaam uit zijn. Gelukkig ga je nu ga weer de goede kant op. Lief zijn voor jezelf hoor, neem voldoende rust en laat je maar van alle kanten vewennen, dat verdien je gewoon.

    Wens je heel veel sterkte met het genezingsproces, en wij denken aan je hoor...

    Veel liefs Josephine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hé daar ben je weer, rustig aan he? Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fijn dat het allemaal goed is gegaan maar we rustig aan doen he!!
    Dank je voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. HEEL HEEL veeel beterschap !!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Fijn dat je weer thuis bent. Nu de tijd nemen om rustig op te knappen, hoor. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...