woensdag 8 december 2010

Geniet van elk moment....



Het voordeel van in de lappenmand zitten is dat je zo heerlijk verwend wordt...deze mooie bloemen zie ik de hele dag, daar word je toch blij van!?


Wat was de wereld afgelopen weekend toch mooi wit, zelfs vanachter glas heb ik ervan genoten,
nu is er al veel weg maar het doet nog wel winters aan.


Ook vanaf de bank kan ik genieten van de wereld om me heen.
Nu is het dan ook heerlijk om bij jullie een bezoekje te brengen en jullie lieve reacties te lezen.
Wees niet bang, ik doe het heel rustig aan, mijn dag bestaat voornamelijk uit liggen op de bank,  'n tijdschrift doorbladeren, wat TV kijken, af en toe wat visite krijgen en blogjes lezen....
maar ik voel me wel iedere dag een beetje beter!

21 opmerkingen:

  1. goed zo gewoon lekker rustig aan beter worden, je tijd ervoor nemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe maar rustig aan... en zo te zien kan je vanaf binnen toch nog iets meekrijgen van buiten.
    het schijnt koud te zijn... (ja ik kom ook niet buiten) dus we missen niets
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat het langzamerhand de goede kant op gaat en dat je geniet van de dingen om je heen!
    neem lekker je tijd!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plaatjes om te zien,
    je maakt mij er ook weer een beetje vrolijk mee!

    groetjes Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOIE BLOEME HEB JE.
    MIJN LIEVELINGS KLEUR.

    IK BEN BLIJ DAT JE RUSTIG AAN DOET.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda wat een HEEL BEKEND uitzicht .
    Ben nu toch wel heel benieuwd waar je woont .
    Wat fijn dat je herstellend geniet/genietend herstelt .Het is toch veel te koud buiten hoor.
    Beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet maar lekker van je rust! Voordat je het weet ben je weer aan de slag ;-). Fijn dat er zoveel mensen aan je denken. Dat doet vast en zeker goed!

    Een gezellige avond & lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het beter met je gaat,leuk hoor al die reacties van mensen die aan je denken..
    Je hebt inderdaad mooie foto`s geplaatst..
    Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed om te lezen dat je je iedere dag een beetje beter voelt.
    geniet nog maar lekker van het uitzicht en de 'kleine dingetjes'. beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjuustum..zoals gezegd, stapje voor stapje....
    en het genieten gaat dan alleen maar steeds beter...
    Knuf, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je weer thuis bent en het alle dagen een beetje beter gaat. Het vergt even tijd, maar met de juiste dosis rust komt het helemaal goed;-) Wat ben je heerlijk verwend..Geniet van alle aandacht, mooie bloemen en de gezellige sfeer rond deze tijd!

    Heel veel beterschap!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt tijd genoeg.....dus geniet inderdaad van elk moment!!!!! Mooie bloemen dus aan het uitzicht kan het niet liggen!;)

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn Jolande dat het iedere dag iets beter met je gaat en wat ben je heerlijk verwend met mooie boeketten.
    Prachtige winterse foto's, hier is nu bijna alles weg, maar wat was het mooi.
    Wens je een fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo meis
    fijn dat je je elke dag wat beter voelt. lekker genieten van al die verwennerij hoor
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, gelukkig voel je je iets beter.....ja als je ziek bent waardeer je veel meer van de kleine dingen......ik neem mij altijd voor als ik beter ben dan ook te genieten maar voor je het weet zit je weer in de dagelijkse routine en dan......
    Maar goed voor jou genieten van je moie blommen...en beterschap hoor!
    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lukt het nog een beetje om je rustig te houden? Of wordt je al onrustig nu de kerstdagen naderen.
    Het is soms best moeilijk he, om dingen uit handen te geven of door een ander te laten doen.
    Maar fijn dat je ondanks alles toch ligt/zit te genieten van de mooie dingen om je heen.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat doe je goed, Jolanda! Werken en rennen kun je daarna nog genoeg!
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Jolanda,
    Ik was schandelijk achter met lezen. Maar begrijp nu dat je een vervelende tijd achter de rug hebt. Gelukkig, zo begrijp ik ben je weer aan het opknappen. Blijf het maar positief zien, iets uit handen geven kan op zijn tijd ook wel eens prettig zijn. En bedenk dat je huisgenoten het graag voor je doen en dat het hen juist een goed gevoel geeft om iets voor je te kunnen betekenen. Wanneer je het zo bekijkt, heb je er vast minder moeite mee. Lekker ontspannen, je neus af en toe in dat mooie boeket en genieten van de fijne dingen. Ik zou je ook graag ter ondersteuning van je ziekbed nog wat sturen. Zou je, wanneer je zin hebt, je adres even aan mij willen mailen, dan komt het naar je toe.
    Hou je taai! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat het wat beter gaat, doe maar rustig aan.
    Inderdaad genieten van het uitzicht over het winter landschap, wel erg koud af en toe, maar ook erg mooi.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn te lezen Jolanda dat het elke dag een stukje beter met je gaat. En wat een schoonheden van boeketten heb je om je heen. kan me goed voorstellen dat je daar enorm van geniet. Af en toe je neus er even tussen stoppen en de heerlijk frisse bloemengeuren in je opnemen. Dat alleen heeft al een helende werking volgens mij.
    Goed van je dat je je lekker rustig houd, dat is ook het allerbeste voor je.

    Sterkte en wordt maar snel weer helemaal de oude.
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige bloemen heb je gekregen,maar dat verdien je ook als je in de lappenmand zit,het witte wereldje ziet er prachtig uit,alleen van mij hoeft het niet zo lang te duren haha,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...