donderdag 16 december 2010

Gezelligheid en verrassingen


O, wat gaan de dagen toch snel voorbij....raar klinkt dat uit mijn mond maar toch is het zo.
Deze week heb ik veel bezoek gehad van collega's en vriendinnen en dat kan best vermoeiend zijn, maar wel heel gezellig.
Dus is het er even niet van gekomen om een post te plaatsen van de bijzondere verrassing die ik op m'n deurmat vond begin van de week.
Eigenlijk waren het 2 verrassingen maar de groepsknuffel hou ik nog even geheim (al heb ik zelf wel stiekum gekeken....leuk dat ie is!)


Maar het andere pakketje was totaal onverwacht en kwam van Marja van Boeren Bonte Buitenleven in de Hoeksche Waard.
Het was een prachtig boekenpakket van boeken die ze zelf heeft geschreven en het tijdschift Hoekse Waard Magazine. Zo lief!
In het boek 'Karakters' zit een prachtige CD met vioolmuziek, ik heb 'm al vaak gedraaid....
De boeken heb ik doorgebladerd en als m'n concentratie weer wat beter is ga ik ze lekker lezen.

Verder had ik jullie foto's van de versieringen in m'n boom beloofd. In de banner zien jullie het al, ik ben namelijk dol op engeltjes...
Het zijn wel altijd bijzondere en ieder jaar neem ik er wel ergens wat mee.


Buiten is het vies en nat, de regen is net over gegaan in natte sneeuw, binnen dus de kaarsjes gauw weer aan....
Het boeketje maakte ik van de overblijfselen uit de mooie boeketten die ik kreeg toen ik thuiskwam uit het ziekenhuis.


Vanavond gaat dochterlief naar het kerstbal van haar school, de laatste x als het goed is.
Haar vriendinnen, 5 stuks,  komen hier vooraf optutten en na afloop van het 'bal' slapen ze hier.
Een kippenhok dus:) maar wel gezellig!


Oja, dankzij Bonnie heb ik nu ook muziek op m'n blog, nogmaals thanx voor je hulp!

21 opmerkingen:

  1. Ohhh Jolanda, gekeken bij de groepsknuffel hi hi...hier zit de enveloppe nog strak dicht hoor al ben ik uiteraard ook erg nieuwsgierig!

    Gezellig dat je zoveel aanloop hebt gehad, dan vliegen de dagen inderdaad voorbij! En dan vanavond een kippenhok in huis...leuk hoor, ik vind het ook altijd gezellig als er hier een stel meiden binnen komen waaien!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief al die engeletjes...

    Wens je heel veel plezier vanavond!

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die engeltjes Jolanda, zo heb je altijd een boom met herinneringen.

    Wat gezellig al die meiden die blijven slapen, als dat er van komt tenminste.

    Mijn goepsknuffel staat nog steeds heerlijk te geuren;)

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. p.s. Wat geweldig van Marja om je zo te verwennen, vergeet ik helemaal te zeggen.

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van Marja dat ze dat mooie boekenpakket stuurde, geniet er maar lekker van, en ook van de visite en gezelligheid.
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi wat lief dat je zo verwend bent........geniet ervan lieverd.....wat leuk die meiden zo naar het bal......en ...ik heb altijd het geluid uit......word altijd zo onrustig van lezen met muziek.....sorry...wel eerlijk toch???...je bent wel lief hoor !! hahahahhahahah!!....liefs van mij...xxxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kado, al die boeken.
    Ik heb mijn groepsknuffel ook al binnen. weet al wel van wie.
    maar nog niet wat het is, kan bijna niet wachten

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk om zo verwend te worden. Hier ook koud en nat. Veel natte sneeuw. Ben blij dat ik nu gezellig bij de kachel zit met de kaarsjes aan.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verzorg je nog goed! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk al je engeltjes, zien er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh.....snif...hoor ik nu ineens de muziek van Kane...snif...wordt er altijd zo sentimenteel van...snif....maar wel mooi hoor!!!
    Geniet maar lekker van het kippenhok daar bij je.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is dat toch ontzettend lief he dat mensen zomaar aan je denken...lief zeg die engeltjes. ik hou er ook zo van...veel plezier in het kippenhok hoor
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn groepsknuffel nog niet ontvangen, ik heb de mijne al wel verstuurd. Ik word nu toch wel nieuwsgierig.
    Succes met al die meiden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh geweldig, wat een heerlijk lees en luister pakket heb je van Marja gekregen, heel erg lief van Marja. Dat is echt genieten.

    En je engeltjes, wat een leukertjes allemaal, zat van de week al vol bewondering je header te bekijken, heel erg mooi.

    Sterkte met alles,

    Liefs, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh heerlijk zo'n kippehok, foto's gehad van mijn nichtje uit england, alle meiden zo heerlijk opgetut enzo, geniet ervan en vergeet geen foto's te maken he? , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig dat alles achter de rug is. Doe het rustig aan met opknappen. Maar je bent denk ik in goede handen.
    Heel leuk je engeltjes.

    Sterkte,
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke kerstsfeer bij jullie , wordt steeds gezelliger nu de kerst dichterbij komt he ........
    Fijn dat het met jou elke dag een stukje beter gaat , gelukkig krijg je alle steunt thuis en leuk ook dat ze op eigen houtje een mooie kerstboom hebben uitgezocht .
    Fijn weekend alvast , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoii,
    Leuk zeg al die verrassingen per post, ik ben benieuwd naar al die groepsknuffel cadeautjes, overal lees ik erover!!
    Je engeltjes zijn schattig en lief...
    Fijn weekend weer en succes met "het kippehok"!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke verwennerij...en waren de vriendinnen allemaal mooi opgetutterd.
    En gezellig met al die "engeltjes".
    Ik wil ook muziek, maar weet ook niet hoe....
    Fijn weekend, hier is het al wit...brrr...heel wit...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige verzameling engeltjes heb je Jolanda en wat ben je verwend met prachtige boeken, wat lief zo'n onverwachts kado.
    Ohhh....kon je de verleiding niet meer weerstaan wat de groepsknuffel betreft hihi. Ik heb nog niets binnen gekregen, maar kom dan ook niet in de verleiding, ben wel heel erg benieuwd.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk die verrassingen! En dan heb je nog niet eens mijn give away gekregen! Gaat vandaag op de post! En nu maar hopen dat de post het gewoon doet!

    Het ziet er gezellig bij je uit!

    Lieve groeten
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...