zaterdag 18 december 2010

Knuffelen

Eindelijk mag ik laten zien wat een leuke 'groepsknuffel'  ik heb ontvangen.
En nog wel van een blogster die ik nog helemaal niet kende nl naamgenote

Zo'n lief pakje stuurde ze begin deze week op, ik was iets te vroeg met open maken maar wist echt niet dat dat nog niet mocht (komt vast door de narcose=)....)


De verpakking was al helemaal kersterig en het lintje met de elandjes heeft ook al een plekje in huis gevonden...


....net als de rest van deze rode kerstversieringen, ze passen helemaal in mijn kersthuis !

Nogmaals bedankt Jolanda voor je leuke kerstcadeau en natuurlijk ook een dikke knuffel voor Lynda !!!!

27 opmerkingen:

  1. Wat ben je verwend Jolanda...leuke spulletjes heb je gekregen zeg! Ik ben benieuwd wat er de aankomende dagen nog voor moois overal voorbij komt (mijn enveloppe heb ik inmiddels ook geopend, erg leuk...)!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZOOOO ziet er helemaal geweldig uit joh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige leuke cadeautjes!
    Geniet ervan!
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige 'knuffel' heb je van Jolanda gekregen. Wat een superleuk idee van Lynda.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij zeg! Leuk he die groepsknuffel.
    Ik wacht nog heel even met uitpakken
    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, deze spulletjes zouden hier ook wel passen ;-)
    Ach, het komt er gewoon maar niet van hier mijn rood-witte kersthuis gedecoreerd te krijgen.
    Héél mooie dingetjes mocht je ontvangen! Geniet er maar van!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, die knuffels overal.
    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kerstknuffel heb je van Jolanda gehad; ik mocht haar even knuffelen. Zo leuk al dat blog-geknuffel. Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, die groepsknuffel. Ik heb alleen geen idee hoe het werkt.?
    Enige spulletjes heb je gekregen geniet er van
    en dan maar een gewone knuffel (of kerstknuffel)
    van Mij.

    Fijn weekend Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor!! wauw! wat een mooie knuffel.
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh bofferd....dit is allemaal leuk!!!
    En zo mooi met een touch rood!!!
    Wauw!! Ja die had ik ook meteen open gemaakt ;0)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat n prachtig kado!
    Fijne zondag nog,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke knuffel heb je gehad. heb geen idee wat het precies is maar ja.ziet er in ieder geval leuk uit
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk leuk !! liefs Ria.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Jolanda voor je berichtje. Hier alles goed, ik ben alleen toe aan een winterslaap :-)

    Nu alles even bij lezen op alle blogs!
    Wat heb je een leuke spulletjes gekregen..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke dingen heb je gekregen en dan van iemand die goed je smaak wist , hartstikke leuk !

    Fijn weekend verder , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke knuffel heb jij gekregen zeg, die had ik ook gelijk opengemaakt.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk Jolanda! Ik heb ook mijn knuffel ontvangen! Moet er nog even een postje over plaatsen!

    Jouw pakje is onderweg! Vrijdag is de post alleen niet opgehaald hoorde ik zaterdag op het
    postkantoor! Ik hoop dat het goed gaat komen!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Jolanda,
    Goed te horen dat je al weet even buiten bent geweest. Het is ook wel héél aanlokkelijk die sneeuw! Leuk hè cadeautjes ontvangen?!
    Geniet er van en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, leuk, leuk!!!!! Dat is nog eens een super-hug!
    Nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superknuffel als je zelfs de verpakking kunt gebruiken, haha. Heel mooi. Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij hebt wel erg leuke spulletjes gekregen zég...mmm, zou hier ook passen, hihi..
    Fijne avond, lieve groet, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat je de kadootjes leuk vond! Zelf ben ik ook heel erg verwend, maar dat heb je inmiddels al op m'n blog gezien. ;-)
    Nu zie ik ineens dat ik nog geen volger ben bij je... dat ga ik zo eerst even verhelpen hoor!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super knuffel heb jij gehad Jolanda.
    Leuk hoor. Ik moet nog even geduld hebben de mijne ligt bij mijn schoonouders op me te wachten, helaas kom ik daar niet eerder als volgende week woensdag.
    Lieve groet Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dank je wel voor je lieve reactie.
    Ik zit nog op mijn knuffel te wachten en volgens mij is mijn knuffel ook nog niet ontvangen.
    Je hebt leuke cadeautjes gekregen.
    Ik ga je ook volgen hoor.
    Lieve groet,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook al zoveel leuks en vrolijks hier. Wat een leuk idee he!
    Lekker aansterken tijdens de Kerstvakantie, Jolanda. Heel gezellige dagen en genieten van ons prachtige park. Wat heb je een vrolijk liedje op de achtergrond! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...