dinsdag 21 december 2010

Wintertijd




21 december....dus de winter begint vandaag!


We zaten dus nog steeds in de herfst.....


Vandaag is het wat grijs maar gisteren met de zon erbij was het heerlijk, kinderen met hun sleetjes, mensen aan het langlaufen, wandelaars en dat allemaal voor de deur in ons heerlijke park.


Natuurlijk heb ik ook weer een wandeling gemaakt en de camera mocht weer mee.












Binnen en buiten branden de lichtjes, alleen daarom hou ik zo van de kersttijd.





Mickey vind het ook heerlijk in de sneeuw, niet te lang en als hij thuiskomt zoekt hij weer z'n warme mandje op.


En natuurlijk zorgen we ook voor de vogeltjes....





Fijne dag allemaal,


15 opmerkingen:

  1. Het is nu echt winter al had ik de afgelopen dagen echt niet meer het gevoel dat we nog in de herfst zaten hi hi! Prachtige plaatjes in de sneeuw...het blijft een mooi gezicht!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gevoel zegt me inderdaad dat we al een tijdje in de winter zitten. je hebt in ieder geval mooie plaatjes geschoten.

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie winterplaatjes! ik heb het gevoel dat de winter ook nog wel eens lang kan gaan duren..
    maar het blijft een mooi gezicht, vanmorgen ook met rijp op de takken en dan de zon die opkomt, prachtig!

    lieve kerstgroet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo'n lief gezicht, al die vogelpootjes in de sneeuw..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lekker hondje die mickey van jullie en zoooo knap, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja nog steeds geen winter.... en wel sneeuw.. wat worden we verwend...
    blijf maar lekker wandelen ik geniet!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja niet te geloven dat het nu pas echt Winter is, met zoveel sneeuw overal lijkt het al veel langer Winter, mooie Foto's.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAT EEN SUPER MOOI FOTO'S VAN DE WINTER.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi he al die sneeuw! Dat maakt de winter toch wel heel speciaal! Heb je je give away al gekregen!

    Lieve groet,

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke plaatje.......mooi alles zo wit he??.....maarre als je erdoor moet is het niks hoor.......liefs van mij....geniet jij maar lekker !!! ...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hééééél mooie foto's allemaal en leuk hé die sporen in de sneeuw.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful winter photos!We haven't snow anymore...just rain!
    Have a wonderful Christmas time!
    HUGS
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's Jolanda!
    Jammer inderdaad dat er vandaag geen zon was want dan waren mijn foto's nog mooier geworden!
    Lief die vogeltjes.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk zo'n park voor de deur. Je hebt prachtige foto's gemaakt Jolanda.
    Prachtige sfeerfoto ook van de verlichting achter buiten. Ik heb ze helaas nog niet op kunnen hangen, maar misschien dat jan morgen tijd heeft. Ik vind het ook zooooo gezellig altijd.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...