zaterdag 1 januari 2011

1-1-11


Wat een mooie datum: 1-1-11....de kop is eraf, de eerste dag al weer bijna voorbij.
Overal in de wereld is iedereen uitgefeest, het nieuwe decenium is verwelkomd....


M'n kinderen zijn na een nacht feesten weer veilig thuisgekomen, en wij hebben oudjaarsavond heerlijk rustig samen gevierd, met hond natuurlijk, die panisch is van vuurwerk dus erg blij dat het knallen (bijna) voorbij is.

vandaag gezien in Den Bosch......
Vandaag zijn we naar m'n ouders in Den Bosch geweest, natuurlijk om ze de beste wensen te brengen maar eerst zijn we naar de Sint Jan gegaan om de kerststal te bewonderen, deze ziet er prachtig uit net als de hele kathedraal trouwens en morgen kunnen jullie even mee kijken....


Wij gaan morgen eens lekker aan de schoonmaak: de boom en kerstspullen gaan eruit en alles krijgt een flinke beurt zodat we fris kunnen beginnen.

Alvast een mooi wit boeketje voor een frisse start van het nieuwe jaar,
deze zijn ook alvast voor jullie, trouwe lezers en volgers!

Zo begon ik 1 jaar geleden....
Leuk om te zien dat Anne en (toen nog ) Bellavien een van de eersten waren die een reactie gaven.
2 Blogs die ik nog steeds graag lees!



21 opmerkingen:

  1. 1-1-11 is inderdaad een mooie datum en ik hoop dat het voor jou en je gezin de start is van een sprankelend en gezond nieuw jaar!

    Succes morgen...hier is de boom al ingepakt en naar zolder gebracht, ik was vanavond helemaal in mijn sas dat alles er weer zo fris bij stond. Kaarsjes aan, drankje erbij...heerlijk!

    ***HAPPY NEW YEAR***

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd de kop is er weer af. Hier een rustig dagje, maar wat wil je wanneer je om 5 uur 's ochtends je bed inkruipt. Daar kan zo'n oud lijf niet meer goed tegen ;)
    De allerbeste wensen Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo had ik de datum nog niet bekeken, bijzonder...Ook hier is het opruimen begonnen maar dat schoonmaken dat moet nog gebeuren. Ik heb wel wat voorjaarsbollen in huis gehaald, kan weer aan de freubel. In groningen hadden ze een kerstboom gemaakt van alleen maar fietsen, heel bijzonder.

    Ik wens je een mooi, liefdevol, gezond, en creatief 2011!

    lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je, ik had er nog niet eens bij stilgestaan, 1-1-11, mooi inderdaad, op naar 11-1-11 ;-) en op een mooi en inspirerend blogjaar!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk hè om alles weer lekker te schoon te maken, weer wat dingetjes te veranderen en lekker te rommelen in huis en vooral het voorjaar in huis te halen!! ik geniet ervan:)
    gezellig fotos heb je gemaakt!
    en die van die fietsen haha:)
    gefeliciteerd met je 1 jarige blog!!

    lieve groet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig 2011!

    Hier vandaag al begonnen de boel onder handen te nemen. Het was hier vandaag prachtig weer (zonnetje!) en kreeg zo'n enorme opruimdrang! Jij heel veel succes met poetsen en opruimen morgen!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk !! een jaar aan het bloggen.....en grappig want ik heb net mijn 1 jaar post gemaakt maar dat is pas op 31 jan......een heel fijn jaar meis.....dat we het maar gezellig krijgen niet dan ??? in goede gezondheid uiteraard !! liefs van mij.....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your home looks so cozy and nice...thank you for visiting me the other day and wishing me a Happy New Year....sending you blessings for 2011! xoox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JE FOTO'S ZIEN ER HEEL GEZELLIG UIT VAN JE WOONKAMER.
    IK BEN BENIEUWD NAAR JE KERSTSTAL?

    EEN JAAR AL AAN HET BLOGGEN, GEWELDIG!
    GEFELICITEERD HOOR EN GA VOORAL LEKKER LANG ER MEE DOOR.

    IK WENS JULLIE EEN GEZOND 2011 TOE!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Jolanda,
    Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum!
    Ik ga straks eerst mijn 1/2 jarig jubileum vieren '-)))

    Succes met opruimen en vooral genieten als je s'avonds op de bank kan ploffen en rond kan kijken in een heel fris huis.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het nieuwe jaar is veelbelovend, ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kunstwerk van die fietsen hahah
    bij deze wil ik je meteen nog even een heel gelukkig en gezond 2011 toewensen
    ik lees graag je blog en wil dat zeker nog lang blijven doen
    veel liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil je ook nog even een heel fijn nieuw jaar toewensen met heel veel mooie momenten !

    Je zal de boel al wel opgeruimd hebben of bezig zijn , dat hebben wij gisteren gedaan en is ook wel weer heerlijk hoor ......

    Fijne dag vandaag , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie datum om 1 jaar te bloggen....1 op 1.1.11.....:)....ik wens je nog vele blogjaren maar bovenal voor jezelf een mooi jaar!

    Die boom die boom, hij moet nog opgeruimd, maar ja....even aan het idee wennen he ;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ga vandaag ook aan de schoonmaak weliswaar met de franse slag.... (mijn schouder kan nog steeds niet wat hij zou moeten doen..) maar het nieuwe jaar is begonnen.
    Een nieuw begin en naar ik hoop een prachtig jaar 2011 het begint in ieder geval goed...een mooie post met een heerlijk liedje.
    Gelukkig nieuwjaar.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Buongiorno!
    Io ti auguro uno strepitoso 2011, con tanta fortuna, tanta felicità e perchè no...con tanto amore!
    Un caro saluto, *Maristella*.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Je foto met de fietsen is toch wel heel mooi!

    gr, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind 2011 maar een raar getal, er zit geen evenwicht in maar 1-1-11 is juist weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor jou ook een geweldig, gezellig en gelukkig 2011 en al die eentjes op een rij op de 1e dag van dit jaar ... zo leuk!

    Hier zijn alle kerstspullen weer verdwenen en is de 'schoonmaak' achter de rug, fris en opgeruimd het nieuwe jaar in.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOk hier alles opgeruimd en netjes schoon...we kunnen er weer tegen.............

    Iedereen is druk als je de blogs leest!!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...