dinsdag 18 januari 2011

Eucalyptus


Eerst stond het zo een paar dagen,

mooi grijsgroen blad in een zinken pot....


Toen, van bos....


naar krans !

Met wat kleine toevoegingen,

een nostalgisch  label en wat gedroogde noten,

wordt het een mooi geheel.


Bij de etagere zijn de kaarsjes aan,

ook het onderste mandje gevuld

met gebedsboekjes en hartjes....

 een nieuw hoekje om van te genieten.


En het overgebleven blad...

 vult de vaasjes!


En het ruikt zo lekker.....

Gisteren heb ik 2 uurtjes gewerkt, en ik was moe toen ik thuis kwam, ongelooflijk.
Dus 's middags heb ik als beloning deze krans gemaakt en een mooi hoekje op onze eettafel gecreeerd....

Vandaag en morgen werk ik een paar uurtjes thuis.
En donderdag ga ik weer 2 uur naar school om te werken.
Langzaam opbouwen dus en daar ben ik erg blij mee.

En vanmiddag ga ik wat leuks doen!



35 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit zeg! En wat zal het lekker ruiken ;o)

    Doe rustig aan en geniet van de tijd voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doet het goed zeg!!!
    Rustig aan, stapje voor stapje...en dan nog van die heerlijke hoekjes. Ik geniet lekker met je mee,want eucalyptus is opbeurend...merci...
    En met Ben op de achtergrond...helemaal goed...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er een gezellige sfeer van gemaakt, en een hele fijne middag.
    doe rustig aan.
    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enof je iets leuks gedaan hebt. Wat ziet het er weer geweldig uit. Heerlijk hè dat geurtje!

    Met mij gaat het goed hoor, vond het puur een mooie tekst bij een mooie foto en dat dan ook nog op Blue Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi! als je kunt genieten gaat het al de goede kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die krans! Ik ben ook gek op eucalyptus, en de geur... heerlijk!!!
    Ben blij dat het weer wat beter met je gaat, ze zeggen het wel eens he, opknappende heen!

    Liefs Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geworden je nieuwe hoekje!

    Doe het lekker rustig aan, je gezondheid is erg belangrijk.

    Lieve groet,
    Miranda

    ps. Lekker muziekje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eucalyptus, mooi blad met een heerlijk geur die wellicht de (griep)ziektekiemen buiten de deur houdt.
    Rustig aan hoor er hangen nog meer dagen in de lucht.
    Lieve groet, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een hoekje om van te genieten !!
    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er gezellig uit, een leuk hoekje zo en daar lubber je ook weer ff lekker van op.
    Altijd mooi dat eucalypthus en de geur heerlijk.
    Als keuken op orde is wil ik er ook een maken.
    Let op jezelf en geniet van de paar uurtjes werk.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er sfeervol uit Jolanda en het ruikt inderdaad zó lekker!!

    Gelukkig dat je plezier in je werk hebt. Dat je moe bent na afloop is natuurlijk niet zo verwonderlijk, want je bent er lange tijd uit geweest. Het komt vanzelf wel weer allemaal!

    Geniet van je mooie krans! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat groen blijft gaaf en een krans ervan vind ik helemaal super,ziet er gezellig uit zo,fijne avond,lekker rusten,lieve groet Jokr.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAT LEUK WE HEBBEN DE ZELFDE ZINKEN POTTEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk eucalyptus.
    Ik heb het staan en krijg iedere keer zo'n geurvlaag,echt zo lekker.
    En dan heb je ook nog een hele mooie krans ervan gemaakt.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kijk zo leuk !!! heerlijk wat een gezellige post......genieten....fijne avond !.....fijn dat je weer hebt gewerkt ook.....gaat de goede kant op toch ??? liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk hoekje is dat geworden. Succes met je werk!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk hoekje en eucalyptus brengt zo een heerlijk geurtje mee ....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi Jolanda. Die krans staat echt heel fraai op je etagère.
    Goed dat je ook lekker de tijd neemt om leuke dingen te doen. Succes met je verdere herstel.

    lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk dat noem ik nog eens hergebruiken, van boeket naar krans. Succes met werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou zeg zo heb je dubbel, dubbel plezier van je eucalyptus :)
    Mooi rustig opbouwen het werken, dan breekt het lijntje niet!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat goed dat je het zo rustig opbouwt Jolanda.
    Wat leuk om te zien wat je allemaal gemaakt en gedecoreerd hebt van het eucalyptusblad. wa zal het lekker ruiken in huis.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het geurt zo lekker en je kan er van die leuke dingen mee doen....!!
    Leuk..
    Geniet er van
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij hebt goed werk verricht!
    Niet alleen met de eucalyptus, maar ook de tijd voor jezelf nemen.
    Ben trots op je '-)

    Liefs,

    Ps. wat ga je doen, mogen we van de week mee in je foto's???

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk Eucalyptus...hmmmmmmm.
    Het is vast een flinke bos geweest je hebt er nogal wat van kunnen maken hé.
    Het is alleen zo jammer dat het altijd zo gekreukt opdroogt na verloop van tijd ik wil het graag zo lang mogelijk bewaren maar dan is het vaak niet zo mooi meer.
    Geniet er nu maar lekker van.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eucalyptus blijft ook 1 van mijn favorieten hoor!
    Al moet ik zeggen, dat mijn siergras ( zijn mijn vorige blogbericht)het ook erg goed en leuk doet in de zinken kan.
    Maar goed daar kon je een minder leuke krans mee maken.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi zeg! Ik zou willen dat ik dat kon, maar ben daar helemaal niet handig in helaas.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Eucalyptus heerlijk om mee te werken en het ruikt ook nog zo lekker. Leuk hoekje geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi gedecoreerd. Het grijs/groene van eucalyphus vind ik ook altijd zo mooi.
    Rust maar goed uit. Langzaam zal de energie toch weer terug komen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat goed dat je gewerkt hebt en dat je er ook heel moe van wordt is te begrijpen. Steeds een stapje verder en iedere dag iets beter.
    Wat een heerlijk hoekje heb je gemaakt met de eucalyptus, mooi, ik ben er ook dol op.

    Rustig aan hoor denk aan jezelf.
    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben dol op eucalyptus, zo'n mooie grijsgroene kleur en die heerlijke geur!!!

    Mooie krans en hopelijk heb je wat leuks gedaan daarna!

    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi hoor eucalyptus, ook mijn favoriet. Zowel in de zomer als in de winter, het staat altijd mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super je eucalyptus, ik houd er ook zo van. Mooie kleur lekkere geur.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mmm, ik kan het bijna tot hier ruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie krans hoor , super gedaan !
    Fijn dat je je conditie weer aan het opbouwen bent en lekker in je eigen tempo begrijp ik .......
    fijne dag vandaag , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat heb je dat mooi gedaan!! wat kun je toch veel leuke dingen maken met eucalyptus, zo decoratief is dat!
    goed dat je je rust neemt na je werk en leuke dingen gaat doen ter ontspanning!
    even over je vraag over de randen om mijn fotos, die maak ik in photoscape (gratis downloaden van internet) ik ga dan naar albumblad en daar kun je randen kiezen, zoveel mogelijkheden.. bijna verslavend haha!
    ook doe ik veel in picnik.com
    succes!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...