zondag 9 januari 2011

Give away!

 

Dit is 'm dan, zoals beloofd, omdat ik 1 jaar blog:
 mijn give away!!!!



Dit schattige hartje en home-haakje kocht ik
hier in
Londen- Covent garden.


Het note-book kwam ik deze week tegen en ik kreeg er een echt voorjaarsgevoel van, jullie ook?


Wil je meedoen aan deze voorjaars give away?

Laat een reactie achter, hieronder of via m'n mail, als je wel leest maar niet blogt.
Ik zou het erg leuk vinden als ook de 'anonieme' lezers meedoen!
Als je me volgt heb je dubbele kans! 
Ik zou het leuk vinden als je een linkje op je blog plaatst.....
Op 30 januari maak ik de winnaar bekend.


Succes allemaal en een heerlijk dag!



100 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een vrolijke give away,ik heb jou link natuurlijk ook even op mijn blog geplaatst hoor,gezellig.
    Een jaar bloggen,zo ver ben ik nog lang niet maar dat komt vast wel het is in ieder geval wel heel leuk.

    Fijne zondag nog Jolanda !!

    Lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke dingen.
    Ik doe dan ook heel graag mee aan je give away.
    Helaas weet ik niet hoe ik je moet linken maar kom geregeld langs via het bliog van jente.

    Groetjes Schuldenaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik word helemaal blij van je vrolijke give-away en doe heel graag mee:)
    ik geniet ook van je mooie bloemen hiernaast!!
    en tuurlijk zet ik je give-away op mijn blog, moet alleen even weer goed denken hoe dat moest..

    lieve groet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen, een mijlpaal!! Je hebt leuke spulletjes bij elkaar gezocht, daar zal vast veel belangstelling voor zijn. Ik zie nog even af van deelname omdat ik al best vaak gewonnen heb, maar ik plaats wel even een link op mijn blog.

    Je vroeg in mijn laatste post of ik wist dat dat briefje bij het thee-ei lag. Nee, ik haalde het thee-ei uit het doosje en zag toen pas dat er onder het karton, als in een soort dubbele bodem, een briefje lag. Ik vond dat zo mooi, een paar oud-tantes heb ik nog gekend en die waren zo lief...heel bijzonder dus om hun namen daar ineens te zien staan!

    Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke giveaway heb je samengesteld ter ere van je ,,jubileum,, Jolanda.
    Het is zo leuk om jouw blog te lezen en te bekijken dus ik hoop dat je er nog lang mee doorgaat.

    Ik ga je natuurlijk linken en vind het leuk om mee te doen.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,

    Ik doe graag mee met jouw give away. En wat een heerlijk winkeltje moet dat zijn geweest in Covent Garden...

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,

    Wat een gezellige give-away, en gefeliciteerd met je 1 jaar bloggen.
    Ik blog net 1 week maar bekijk jou blog al heel lang. En een link plaatsen ik weet nog niet hoe het werkt maar ga kijken of ik het voor elkaar krijg.
    Nog een fijne zondag groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukie Jolanda........ik doe graag mee natuurlijk!...en iets uit Londen is helemaal erg erg leuk natuurlijk !!..een jaar alweer ! gefeliciteerd!! ...ik bijna.......liefs fijne dag van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier wordt je blij van !!!!!! Wat heerlijk vrolijk!

    Ik zou graag mee willen doen met jouw give away, en ik heb een linkje op mijn eigen blog gezet, Jolanda.

    Liefs, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als stille meelezer [ en vooral stille genieter ] zonder eigen blog , wil ik je van harte feliciteren met je 1 jarig blogjubileum !
    Wat een geweldige winkel heb je bezocht in Londen , daar zou ik ook wel een poosje willen/kunnen rondkijken .
    Je hebt hele mooie geschenken meegebracht , dus ik waag graag een kans .
    Hoop dat we nog lang mogen meegenieten van je leuke verhalen en mooie foto's , dus op naar het volgende jubileum !
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd met je éénjarige 'blog'.
    Ik doe graag mee met de give away, en een linkje ga ik nu op mijn blog zetten.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LEUK!! Nieuw jaar, nieuwe kansen...wie weet dan eens een keertje hihi. En ja hoor ben volger EN zet meteen een linkje in mn sidebar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe weer graag mee...
    en alweer 1 jaar op weg als blogger!!!
    Ik ben in mei alweer 1 jaar op weg, en het is al een hele verslaving geworden..
    ik zal je give away vermelden op mijn blog..
    groet, Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je jaar bloggen,ik kom niet om mee te doen ondanks dat je give-away prachtig is,succes ermee en ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. JOLANDA, IK DOE MEE HOOR!!
    IK HOU VAN HARTJES!
    IK VOLG JE AL EN EEN LINK PLAATSEN GA IK NU DOEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke give-away...om het voorjaarsgevoel van te krijgen......
    En van harte met je 1-jarig bestaan....dat er nog vele mogen volgen.......
    Doe graag mee hoor, zo leuk!!!
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,

    Gefeliciteerd me je eenjarig jublileum! Wat een leuke giveaway! Ik doe heel graag mee. Ik plaats gelijk een linkje op mijn blog.

    Een fijne nieuwe week!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe natuurlijk mee en ik plaats een link.
    Fijne avond.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig leuke give-away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda, wat een leuke give-away is dit... ik ben gek op hartjes!!! Ik ga gelijk een link op m'n blog plaatsen hoor.
    fijne avond, liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Jolanda,

    Helemaal nieuw op je blog, Madelief heeft me er heen geleid. Wat een feest om te lezen en wat een hoop mooie plaatjes. Ik heb je link op mijn site gezet, want ik kom graag nog eens terug om meer te lezen.

    Groetjes
    Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Jolanda,
    wat n leuke hartjes en dan ook nog uit Londen! Wat leuk, dan doen we natuurlijk mee! Ik volg je al, dus...
    Fijne week nog, wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 1 jarig blog-jubileum. Ik lees regelmatig mee en ben via Jente je blog tegengekomen.
    Ik weet nog niet hoe ik je moet linken op mijn blog, misschien kun je me dat uitleggen, maar ik heb je wel toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke, vrolijke Give away.
    En dat winkeltje....daar zou ik ook wel even een uurtje rond willen wandelen, wat ziet dat er leuk uit!
    Ik doe heel graag mee en ik heb meteen even een link op mijn blog gezet.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda!
    Wat een leuke give away! Daar wil ik zeker aan meedoen!! Ik plaats een linkje op mijn blog en volgen doe ik je al!
    Wat vliegt de tijd hè? Ik geniet van je blog!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige give-away Jolanda! Doe dan ook heel graag mee en plaats met heel veel plezier een linkje op mijn blog!
    Ja lekker he buiten eten. Maar helaas kon dat alleen gisteren. Vandaag was het weer niet zo gewellig. Maar we mogen niet klagen :)
    Fijne avond
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jolanda,

    Dit kan echt niet het enigste zijn wat je in het leuke winkeltje gekocht hebt, zoveel leuks te te koop daar.

    Gefeliciteerd met je 1-jarig blogbestaan, nog vele jaren erbij wens ik je.

    Volger was ik al, en ik plaats zo gelijk een linkje naar je.

    Ik zie ze trouwens al hangen hoor aan mijn voorjaarstak, ze zijn helemaal in de kleur en stijl!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. volgende maand ben ik 1 jaar aan het bloggen. Zo leuk he. Van harte!

    Ik maak een linkje op mijn blog

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Felicitaties met je jubileum. Wat een leuke give away, ik doe graag mee en ik zal een linkje op mijn blog zetten. Volger was ik al.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Jolanda,
    Wat een prachtige giveaway heb je. Ik wil heel graag mee doen en zal ook een linkje plaatsen.
    Ik hoop dat we nog lang van je mooie blog mogen genieten.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jolanda,
    hier ben ik dan eindelijk weer, de kerstvakantie is voorbij en de kids weer naar school. Ben helemaal bijgelezen en wat is hij mooi hè de kerststal in de St Jan.
    Gefeliciteerd ook met je 1-jarig jubileum, ga gauw een linkje op mijn blog zetten want ik vind je give-away SUPER!!!
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke blog (ben inmiddels volger geworden) en wat een mooie give away; ben gek op hartjes en van dat motiefje moet je wel vrolijk worden...

    Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan en ik hoop nog vaak weer te komen.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Count me in, please! Lóve het notitieboekje. Wat een mooie kleurencombinatie! Oohh.. heerlijk... Nou ik doe mee hoor! ;o)

    Oh ;o) en natuurlijk een hartelijke felicitatie voor het verjaren van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ben hier voor het eerst, maar leuke blog! Ik ga je vanaf nu volgen en ik zet je ook in mijn sidebar hoor! En doe graag mee aan die vrolijke give-away...helemaal toppie!! en nu maar duimen......;-)

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Helemaal voorjaarsgevoel krijg ik ervan...tuurlijk doe ik mee!!

    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg leuk en extra leuk omdat je het in Londen kocht.
    Een heel gezellige avond, Jolanda! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goh wat een mazzeltje, val ik zo maar middenin een prachtige giveaway.

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat leuk doe heel graag mee, en wel heel bijzonder zeg de 30 ste dan ben ik jarig, jippie!!!
    Wie weet.

    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ow, wat ontzettend leuk! hier doe ik graag aan mee. Extra leuk omdat het van je 'avontuur uit London'komt.
    Ik ben niet zozeer een anonieme lezer, maar wel een 'stille' lezer. Ik volg je verhalen trouw, maar reageer niet zo vaak.
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een schattige en mooie give away heb je jolanda!!!!!
    volgen doe ik je al even...
    doe dan ook heel graag mee net zoals de andere dames!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Jolanda,
    Wat een leuke give away. Ik wil ook graag meedoen. Ik ga gelijk proberen een kinkje op mijn blog te zeggen.

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit dit een leuke give away is blijkt wel hoor.
    Ik moest echt eventjes scrollen voordat ik mijn reactie kon plaatsen.
    Maar ik ben er...
    Ik heb inmiddels je link geplaatst, en ik doe graag mee hoor.

    Jantsje
    P.s. gefeliciteerd met je jubileum

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Jolanda,

    Op de eerste plaats nog de beste wensen voor een mooi, gezond, vrolijk jaar!
    Ik doe graag mee.

    En succes met het bloggen.
    Vriendelijke groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Kom via via op je blog terecht en vind hem direct erg gezellig, complimentje!! Ik ben dan ook direct volger geworden want van gezelligheid houd ik wel :)
    Wat heb je leuke dingetjes gevonden voor je give away...ik doe dus graag mee.
    Ik plaats even een linkje zodat nog meer lezers je gezellige blog kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Jolanda,
    Volg je blog zo af en toe al, maar ben nu gelijk maar volger geworden (en niet omdat je nu een give away doet hoor). Complimenten voor je blog hoor. Ziet er altijd gezellig uit.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Jolanda,

    wauw ... al een jaar een blog schrijven. Van harte gefeliciteerd (ik ben nog steeds aan het overwegen of ik er aan zal beginnen),

    Ik doe graag mee met deze mooie giveaway.
    Heb me ook gelijk aangemeld als volger.

    Op naar het volgende jaar!

    groeten,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke, superleuke give-away! Hartjes, zei net nog in je volgende, ja, volgende ;-) post dat ik van hartjes hou, wel ja, dan nu nog maar eens: Ik hou van hartjes!!!
    Reuze give-away waar ik heel graag aan meedoe!
    Lieve groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  48. O ja, volger ben ik al een tijdje en ik plaats heel graag een linkje in de side-bar naar jou give-away!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een superleuke dingetjes! ook nieuw hier en een blijvertje denk ik..
    door die linkjes op anders website kom je nog eens leuke dingen tegen!

    groetjes, tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een super gave Give Away! het zou hartstikke mooi passen in mijn huisje ;).
    Ben lid geworden van je Blog en plaats ook gelijk een linkje naar je give away.
    groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Jolanda,
    Mag ik nog meedoen? Ik had je Give-away al gezien maar was helemaal vergeten te reageren, tot ik het net weer op een ander blog tegenkwam. Zo schattig, die hartjes! Wat gaat de tijd toch snel he, zo schrijf je je eerste blogje, en zo ben je een jaar verder.
    Tuurlijk gaat er een linkje op mijn blog!
    Lieve groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een aparte hartjes, ik waag een kans en doe mee en plaats het linkje op mijn blog.

    Groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Jolanda,
    ik doe graag mee ben gek op hartjes en ga een link plaatsen.
    fijne dag nog.

    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Jolanda,
    Via via kwam ik op je blog en zag deze leuke give away! Ik doe graag mee, hartjes oh, zo leuk om te maken! Ik ga je volgen en zal een link plaatsen op mijn blog.
    Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hej Jolanda! Wat heb je weer mooie foto's! Heerlijk om naar te kijken. Wat RT:5 betreft, ze belden of wij mee wilden doen met een lyfestyle programma.. dus euh..ja..tuurlijk..Leuk! maar ik heb zelf nog geen idee wat ons in de studio te wachten staat. Zodra dat achter de rug is zal ik het in de blog zetten. Ook wanneer het uitgezonden wordt. Best spannend hoor..
    We houden je op de hoogte. beloofd.
    Maar hoe is het met jou??

    BeantwoordenVerwijderen
  56. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oke, je hebt me overtuigd;)
    ik doe mee, maar ben al volger hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Jolanda.. ik had me niet aangemeld voor jou give away.. omdat ik net een give away van Marga had gewonnen... maar die hartjes blijven lonken
    dus ik doe mee... ik ben een volger.. en ik zal kijken of ik het nog op mijn blog kan zetten vandaag.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. KIJK!! dat bedoel ik, had ik 'm toch bijna gemist !!!;)
    Ik doe mee!!! *DUIMT*....ik zal een linkje plaatsen op mn blog!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  60. mmm jij hebt veel animo.. leuk hoor. ik doe ook heel graag mee. ik zet het op mijn blog hoor
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Nou ik doe graag mee hoor.
    ziet er prachtig uit.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuke give away
    heb per toeval je blog ontdekt en vind hem erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe graag mee met deze vrolijke give-away.
    Ik ben volger en heb een link geplaats op mijn blog.

    Duimen maar,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  64. heel leuke give way, dus ik waag graag een kansje... en ik zal een trouw volgertje worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo Jolanda,
    Ik kom vandaag voor het eerst op je blog. Maar dit is zeker niet de laatste keer. Ik ga je ook volgen want ik vind dat je een leuk blog hebt. Op naar je 2e verjaardag! (zelf heb ik ook net mijn eerste verjaardag gevierd)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ook ik doe graag mee en ben je ook gaan volgen!! Ik probeer het aantal blogs te beperken maar oooooo dan vind ik weer zo´n mooie als deze!!! oeps!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat veel reacties! Ik maak de spoeling nog wat dunner en doe ook mee ;-). Linkje plaats ik uiteraard! Groetjes Es

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ben ik nog op tijd??..
    Wil heel graag meedoen...
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Jolanda,

    Natuurlijk doe ik ook mee aan je leuke give away! Je hebt het heel leuk bij elkaar gezocht en ik kan altijd een gokje wagen, toch? Ik zal je even linken op mijn blog!

    Fijne zondag, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Jolanda,van harte gefeliciteerd met je 1 jarige blog!Zit er altijd heel mooi uit!Ik doe graag mee met de give-away!groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een leuke give-away, ik doe heel graag mee. Ik weet zo 1-2-3 niet hoe ik je zou moeten linken (ik blog zelf nog niet zo heel lang) maar ik ga me wel aanmelden als volger. Geloof dat ik wel weet hoe dat moet :-)
    groetjes
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Jolanda,

    Van Harte Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum. En wat een leuke give away, ik doe graag mee hoor. Zal ook even een link op mijn blog zetten.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Jolanda,

    Gefeliciteerd! Graag doe ik mee aan jou prachtige give away...ik heb al een link op mijn blog geplaatst! Ook ben ik volger geworden van jou blog.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. hoi jolanda

    gefeliciteerd met je 1 jaar blog. ik bekeek hem al een tijdje en geniet er elke keer weer van. mede daardoor ben ik nu ook een blog begonnen. leuk om te doen.
    graag doe ik mee met je leuke give away.

    succes en veel inspiratie toegewenst groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  75. i love that things! and hope to win this candy! thank u for the chance!

    http://sunbeamhandmade.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik doe graag mee met jouw give away. En wat een heerlijk winkeltje moet dat zijn geweest in Covent Garden... in belgie heb je ook van die leuk shoppy's gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik schrok me eerst rot toen ik plots muziek uit de computer hoorde, ik had dat helemaal niet verwacht! De zoon riep, "mama decibels!!!" Na een paar streepjes minder te hebben gezet ben ik beginnen genieten! geweldig jou blog. En met die give away wil ik best wel eens meedoen! ik zal hem ook plaatsen op de mijne ;-) gr van ons tHuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ooh wat leuk!!! ik doe graag nog mee hoor aan je give away! jeetje mineetje een jaar bloggen net als ik vanaf februari. Ik vind het nog steeds super om te doen en bij iedereen langs te komen wapperen! een kleine wereld erbij gekregen en ik kom altijd graag bij jou langs.
    Lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wow is er nog plaats hieronder aan ? , boo woo ik doe mee, hopelijk zie je me hier, ik zal een linke plaatsen op mijn blogje, liefs marion p.s. het ziet er ook zo gezellig uit die give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  80. piep, zo wat een mooie give away, ga hem direct op mn blog quiltingmieke zetten,
    vooral de hartjes stelen de show, ik hou er zo van , heb er in mn keukentje verschillende ha ngen,en deze zijn prachtig,

    knuf quiltingmieke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. wat een leuke give away!! ik ben net deze week zelf een blog begonnen.
    http://gerrie-cozyhome.blogspot.com/
    ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Dag Jolanda,
    Op de site Van "Anderson Cottage"zag ik je give away staan, waarop al druk gereageerd is
    Je site was tot nu toe bij mij onbekend, maar ziet er heel leuk uit en ik zal deze vast vaker bezoeken
    Hartelijk gefeliciteerd met je eenjarig jubileum!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hoi Jolanda, ook ik ben een volger en wil graag meedoen aan de give away :))) Alleen even kijken hoe ik de link moet plaatsen
    Fijn weekend verder
    groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  84. hallo jolanda
    ik heb zelf geen blog maar vind het erg leuk en inspirerend om o.a jou blog te lezen...
    ik wil graag meedoen met je give away want mijn man is een atelier voor me aan het maken en ik vind het heerlijk om er allemaal leuke dingen in te zetten
    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd met jou 1 jarig blog bestaan.
    Zelf heb ik geen blog maar ik lees graag over jullie belevenissen.

    Graag doe ik mee aan jou give away.

    Groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik doe ook nog graag mee met je give away. Wordt zo vrolijk van al die hartjes!
    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Toevallig... mijn laatste blogberichtje heet: "I love hearts too". Ik heb nog plaats voor deze give away!?;-)
    www.kleinegelukjes.blogspot.com
    En ik ga je volgen! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee.
    groetjes,
    goedgenoegmama

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik heb een linkje op mijn weblog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Je hebt zo'n leuke blog en ja ik word graag volger van je en zet je Candy op mijn blog. De Candy vind ik super, zeker omdat ik ben begonnen met hartjes te sparen waag ik graag een gokje. Succes iedereen.

    Liefs, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hallo Jolanda,

    ik ben dol op hartjes en doe daarom dan ook graag mee met je give away!

    Hartelijke groet van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  92. hoi Jolanda
    wat een leuk gebaar
    Ik wil dan ook erg graag mee doen aan de give away
    Fijne avond
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik kom je net via via tegen. Je hebt een mooie blog met spulletjes naar mijn hart. Dus ben gelijk volger geworden.
    En wil heel graag kans maken op je give-away.

    Groetjes Natasja
    PS kijk ook eens op mijn blog mijn give away loopt nog tot 1 februari

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik blog nog maar sinds kort, maar ik vind het geweldig! Je maakt nieuwe vrienden, kijkt in het leven van anderen en doet ideen op. Je staat bij mijn blog lijst en ik hoop dat je nog jaren doorgaat. Leuk idee trouwens om er een actie van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wat een leuke give a way heb je ik wil graag mee doen!! Heb je link geplaatst op mijn weblog..

    BeantwoordenVerwijderen
  96. ik ben de laatste tijd helemaal verzot op hartjes, dus dit is helemaal in mijn straatje! Ben volger geworden én heb je link op mijn blog gezet!

    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  97. nog net op de valreep ! Jippie ik doe ook mee ! Veel plezier met het vinden van de winares!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hoi!
    Ik doe nog snel even mee!
    voor mijn dochter, die net uit huis is- Ze spaart hartjes,
    groetjes Fleur
    Volgens mij was ik al volger hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat een Schitterende give away .....
    Kom hier via, via, via....
    Zou het leuk vinden om mee te dingen :)

    Ik zal je gaan volgen en een linkje zetten in mijn "menu" op mijn blog.....

    Ga zo nog even verder neuzen op je blog, volgens mij is deze erg sfeervol.....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. http://freya1976.blogspot.com Dit is mijn blogpagina. Neem gerust een kijkje. Ik was hierboven mijn adres vergeten.
    Groeten en prettig weekeinde nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...