donderdag 20 januari 2011

Kleur!


Dinsdagmiddag ging ik iets leuks doen, zo eindigde ik m'n vorige post....


Ik had een vriendin een high-tea voor haar verjaardag gegeven en dat zijn we dus gaan doen in

Toen we de helft al op hadden, bedachten we dat we er nog geen foto van hadden gemaakt:)
Er lag dus meer op de borden.

Je weet hoe dat gaat he, lekker kletsen, kopje thee en lekkere hapjes
wat wil je nog meer!

Het was heerlijk,
onze buikjes zaten vol na 1 1/2 uur en we hebben een hele gezellige middag gehad!


Gistermiddag ging de bel en stond er een bos bloemen (met meneer) voor de deur,
niets is zo leuk als onverwachts een mooi boeket krijgen....


  
Het was van de MR van de school waar ik werk en waar ik altijd de vergaderingen notuleer.
Een hart onder de riem voor het herstellen...

Op het kaartje stond dat ik het vooral rustig aan moet doen....
ze kennen me wel,
en weten dat dat niet meevalt maar ik heb deze week wel besloten om heel duidelijk nee te zeggen,
het kan gewoon niet anders...

Vanmorgen was ik er weer een paar uurtjes
en het was helemaal niet moeilijk,
iedereen heeft alle begrip.

Misschien ga ik het in 2011 dan toch leren :-)


Mooi zijn ze he.....


 .....en ze ruiken lekker!


Ik ga er weer even van genieten!


38 opmerkingen:

  1. Wat ben je heerlijk verwend! Fijn dat ze aan je denken en je alle tijd gunnen om te herstellen! En wat zien die foto's van de high-tea er overheerlijk uit!!! mmmm
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. absoluut verdient en wat een heeeeerlijke post mmm ik krijg terk;0)
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK HÉ, GEZELLIG MET DE MEIDEN KLEPPEN!!
    MOOIE BLOEMEN!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleurige gebakjes en kleurige bloemen...daar knap je al van op :) Toch wel heel attent die bloemen en het begrip, dat maakt het NEE zeggen iets minder moeilijk denk ik.
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. genieten en rustig aan doen ... een goed plan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat ziet er heerlijk uit!!!
    Enne, erg mooie bloemen... je zult ze wel verdiend hebben!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk lijkt me dat zo´n high tea, staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. En die bloemen zijn prachtig, altijd fijn als er aan je wordt gedacht, toch? geniet ervan, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk van dit soort boeketten hou ik nou, kleurig en mooi.
    Wat een fijne en lieve verassing voor je Jolanda.

    En wat leuk zo'n high tea met een vriendin, dat was smullen.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker high tea-en een een mooi boeket, jouw dag kan niet meer stuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige bos bloemen! Van het werk dan nog? Waar ze je echt wel goed begrijpen én aan je denken! Koesteren hoor, dit werk van je, dat kom je niet veel tegen, wel, ik heb het toch nooit zo ervaren... Goed om weten dat het wél kan.
    High tea. Wow! Wil ik ook wel eens meemaken. Mooi en yummie! Gezellig zal dat geweest zijn zo met zijn tweetjes.
    Wat heb je kleurrijke, mooie foto's en collages gemaakt van je taartjes en je bloemen! Dat collages maken is me nog altijd niet gelukt, ook nog geen tijd gehad om me er eens in te verdiepen hoor... Denk dat ik veel te lange reacties op blogs achterlaat en daar al mijn tijd in steek ;-) Ach, moet kunnen...
    Jolanda, geniet jij nog maar goed na van je High Tea en geniet van de prachtige bloemen en ik zal eens een voorbeeld aan je moeten nemen en het wat rustiger aan doen ipv overal in te vliegen en dat dan achteraf te moeten bekopen; makkelijker gezegd dan gedaan wel. Misschien leer ik het ook nog eens, ooit.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijke thee.. lekkere taartjes en andere lekkernijen.. goed gezelschap en ook nog een mooie bos bloemen.. dat is nog eens genieten:)
    fijn dat je zo gewaardeert wordt op je werk!
    heb je mijn reactie op je vorige post nog wel gelezen? daar staat in hoe je die fotoranden maakt..

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ach wat heerlijk voor je, ene je hebt het verdient toch ? lekker RUSTIG van genieten he? , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ppffff dinsdag high tea, donderdag mooie bloemen, meelevende collegas, 2011 is NET begonnen!!!!;).....
    Ik zie nu je "lampjes"van BC, wist niet dat die er ook in het wit waren?????(waar?;))
    Lekker genieten meid, wat moet je anders ;)!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heerlijke high tea dus.
    En dan ook nog een prachtig bos bloemen waar je mee verwend bent.
    Super leuk toch?

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk: EN een gezellig uitje En een leuke blijk van waardering!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit, krijg er ook meteen zin in.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk een high-tea en fijn dat er zoveel mensen aan je denken. Geniet ervan!
    groetjes Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar is altijd wel een plekje voor te vinden voor zo'n mooie bos bloemen.

    Gezellig zeg een high tea, ziet er zo lekker uit!!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dik verdiend toch...heerlijke bloemen een heerlijke high-tea...ach het leven is zo slecht nog niet.....;0)
    Maarre....idd nog even rustig aan hoor ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, ik zou bijna in het scherm happen.
    En je bos bloemen is prachtig.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een high tea, oh zo leuk, heb ik mijn laatste post ook aan gewijd. Ik zou er honger van krijgen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. MMMMMm ,een echte zoetekauw ben ik ,dus het water loopt me in de mond bij het zien van die heerlijke dingen ....

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Meid, wat een heerlijke post. Een lekkere high tea en ook nog eens een prachtige bos bloemen. Wat ontzettend lief van de MR.
    Geniet ervan hoor, je hebt het verdiend.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk een high tea... En een prachtige bos bloemen; wat een lief gebaar! En lekker rustig aan doen dus ;-)

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh lekker snoepen,het ziet er lekker uit,das een leuk cadeau om te krijgen of te geven enne sja dat boeket vind ik ook prachtig en heel lief,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oo dat wil ik ook nog eens doen een echt high tea. lijkt me zo gaaf en lekker natuurljk. leuk zeg dat boeketje. fijn toch dat mensen zo met je meeleven. en vaak denk je zelf te moeilijk en blijkt dat het allemaal wel meevalt, dat ze best wel snappen..
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal leuk om zo verwend te worden....mooie bloemen hoor!!! ...geniet ervan.......fijne avond van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig boeket.......genieten hoor!
    Oh wat ziet dat er heerlijk uit(ik heb de hele avond al zin in wat zoets.......dus vreselijk deze foto's)
    gezellig en lekker zo'n high tea....

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhh...een high tea...wat lekker!!! Maar ik heb mij vanavond juist voorgenomen om eens echt op de kilootjes te gaan letten dus ik blijf er vanaf hoor ha ha!

    En wat lief dat je bloemen hebt gekregen, altijd fijn dat er tastbaar begrip wordt getoond voor je situatie!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 't Is eigenlijk bedtijd, maar in die heerlijke gebakjes krijg ik meteen zin nu.
    Prachtige bos bloemen ook, wat lief.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat lief van die bloemen! En voor high tea ben ik ook wel te vinden, enne...ik ben ook volgende maand jarig...hi hi
    Fijn weekend wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goed zo; even die stap terug doen en genieten van een high tea en een prachtige bos bloemen, dat zijn nog eens opstekers!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk joh z'n high tea, ik heb er zelf wel eens een gemaakt voor een groep vriendinnen.
    Heel erg leuk om te maken. En wat fijn dat je zo word verwend met bloemen.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heerlijk zo'n high tea Jolanda en wat een prachtig boeket heb je gekregen en fijn dat ze hiermee laten weten dat jij jezelf in acht nemen moet.
    Ik geniet even van je prachtige foto's.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ooh heerlijk high tea! Dat is echt een ultiem genieten! en wat heb je eeh heerlijk kleurig boeket gekregen zeg! Ik ben een tijdje niet langs geweest zie ik Erruug! ga toch nog even aan je give away meedoen hoor!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. High tea-en is dan ook een heerlijk uitje. En wat een mooi boeket, lekker van genieten.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Moeilijk hè, nee zeggen...maar wie weet. Zonde wel dat het via zo een harde leerschool moet zijn...
    Maar die bloemen, kijk, daar kikkert een mens tenminste van op...
    High tea-en....wat een gezelligheid. Wanneer ga je weer, haha...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...