zaterdag 22 januari 2011

Nog meer kleur !?


Nog meer kleur zag ik gisteren op de tentoonstelling:


Op de valreep ben ik met een vriendin naar het Boymans geweest voor de tentoonstelling van deze Rotterdamse schilder.
Dit is het laatste weekend dat je het kunt bekijken.



Prachtige schilderijen,
veel kleur,
een leven in beeld...

Zijn 'verre' reizen naar Spanje, Marokko en Egypte leverden prachtige schilderijen op die je direct in het land kunt plaatsen.
Ook de invloeden van z'n Parijse leven en de vrouwen met wie hij leefde zijn zichtbaar.

Erna ben ik met m'n vriendin gezelling gaan lunchen.

Meer kleur gisteravond tijdens de Voice....
een zeer kleurrijke zanger heeft gewonnen en dat was al vanaf het begin duidelijk, wat een stem!
Z'n liedjes zijn daarom hier ook al een tijdje te horen...

Iets minder kleur heeft onze Mickey, hij is weer mooi wit!
Deze week ging hij weer naar de trimster en hij ruikt weer fris en fruitig.



Samen gingen we op een zonnige dag lekker op pad,
camera mee zodat we even na kunnen genieten op deze grauwe zaterdag....



De voorbode van de lente....


Prachtige blauwe lucht....




Nijlganzen in grote getale....



Aalscholvers hoog in de bomen...



Reiger in z'n vlucht....



En dat allemaal in ons 'stadspark'.....



Thuisgekomen zijn Mick's poten alweer vies ......

als beloning is er een lekker botje.



Vorig jaar in januari was een van de eerste posten die ik schreef  een verhaal over Mickey, klik.
Er is nog niets veranderd!

Het is leuk om in oude foto's en posten te kijken...
veel verhalen en hoekjes in m'n huis hebben jullie vast nog niet gezien.

Zeker de vele nieuwe volgsters die zich nav m'n give away hebben gemeld!
(je kan tot 30 januari nog meedoen!)

Welkom allemaal meiden.....gezellig dat jullie er zijn!

Af en toe zal ik dus teruggrijpen op een oudere post of serie foto's, voor jullie dan dus gewoon nieuw:)

We hebben hier een rustig weekend,
weinig plannen,
lekker de krant of een boek lezen,
naar buiten met de hond,
wat klusjes doen....

Vanmorgen heb ik schandalig lang geslapen (ik had het gewoon nodig denk ik)

En misschien doen we wel mee aan de vogeltelling die dit weekend wordt gehouden....

Wat zijn jullie plannen?

Ik wens jullie in ieder geval een heerlijk weekend!




26 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige van alles wat post!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke relaxte zaterdag post Jolanda.
    Je foto's zijn prachtig en je Mickey mag je brengen hoor als je met vakantie gaat.

    Zo'n park voor de deur is natuurlijk een cadeautje, wonen in een stad en toch niet.

    Een fijn weekend en een lieve groet,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zit je gezellige post te lezen met je muziek aan en inderdaad die man heeft wel een voice zeg!!
    leuk die schilderijen in het Boymans! lijkt mij ook wel leuk.. ik ben van de week naar het rijksmuseum geweest ook erg mooi!
    en verder hebben wij hier ook een lekker relaxed weekend:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post Jolanda!
    Dat schilderij zou ik hier wel aan de muur willen hebben hangen! We zoeken nog steeds wat :)
    Dank je voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Hier ook een rustig weekendje. Geen concrete plannen behalve dat Gert en ik na maanden weer eens met elkaar uiteten gaan. Daar zie ik dan ook wel erg naar uit.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lange post maar wel gezellig hoor. En wat de plannen zijn voor het weekend het begint een beetje vervelend te worden maar het is wederom schilderen, de laatste loodjes maar zoals ze dat zeggen die wegen het zwaarst.
    Prachtige foto's, en twee vliegen in een klap lekker buiten en mooie foto's.

    Gezellig weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je leuke wandeling op zaterdag.
    Ik ben vandaag de deur nog niet uit geweest ( ja behalve naar de container, ben druk aan het opruimen!)
    Zo heb ik toch even mee kunnen genieten

    Fijn weekend, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker zo'n zonnige post. Dat doet goed op zo'n sombere zaterdagmiddag. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo mee genomen te worden, naar wat oudere berichten.
    Het is bijna niet te doen o malles van 1 jaar terugte lezen en zo komen we steeds iets meer te weten en te zien van je.

    Wij gewerjt vanbdaag en voor morgen een klein schilderklusje. Straks lekker aan de kaasfondue hmmmmm.
    Fijne zondag.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb nog niet in de tuin van de buurman gekeken want daar staat de katjeswilg....ohhh ik ga morgenochtend toch even staren!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk thuiskomen zo !...kan je niet iedere dag even een post plaatsen om deze tijd ??? hahahhahaha!!...wij gaan niksen.....we krijgen morgen visite en eters,...ben al aan de voorbereidingen begonnen.....en lekker tv kijken straks...kijken of zijn broer ook gaat winnen.....en verder.....rust....heerlijk....liefs fijn weekend van mij...en ik vind mickey helemaal geweldig !! ...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb een lief hondje!! en je hebt echt prachtige fotos gemaakt hoor..ik hoop dat ik morgen nog naar de rommelmarkt ga maar ik moet kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan. veel plezier bij het niksen morgen ;-)
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Morgen komt mijn zus, we gaan aan de slag met de zogenaamde Ladak-deken. Lekker freubelen dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat noem ik lef hebben, met een fris gekapte en gewassen witte hond ZO dicht langs het water lopen;))))
    Mooie foto's heb je gemaakt in het park, mooie momenten!!

    Fijn weekend
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke beelden met het voorjaar dus echt in de lucht.......
    En wat een schatje is ze toch, weer heerlijk fris en fruitig...ahum...voor de wandeling dan....;0)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat kan jij foto's schieten zeg , schitterend, en mickey, lief lief lief, ook met vieze pootjes, ga zelf het weekend bijkomen van de afgelopen nachtdiensten , lekker niks doen dus of quilten , fijn weekend, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful blog, gorgeous pics. I love it! Looking forward to more...Greetings from the US...Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig je foto's allemaal, een heerlijk lenteachtige uitsraling met de uitlopertjes. En dan Mickey, wat een schat hé, zo mooi wit weer. Onze Bono moet ook hoognodig naar de trimster...hij ziet er niet meer uit en lijkt meer op een ijsbeertje. Na een wandeling net als bij jou Mick lijkt het net of ze zwarte laarsjes aan hebben. Maar gelukkg als de vacht droog is borstel je het er zoweer uit.
    Wat heeft hj toch een lief koppie.....

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellige blog ... en leuk te zien dat Guusje niet de enige is die zijn pootjes niet 'stralend wit' kan houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een scheetje is je Guus. Heerlijk zo'n wandeling met de hond, daar kan ik ook zo van genieten. Gezellige post!
    Fijn weekend nog,
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het gaat weer een heel stuk beter met je, fijn om te lezen dat je zó genoten hebt van je dagje kunstkijken.

    Lente opsnuiven zo dicht bij huis.
    Kom helaas met het bloeien van de wilgentakken ook de mensen weer tegen die jaarlijks volop in hun allergie zitten daardoor,helaas.

    En Mickey.....die vindt het allemaal wel goed als hij z'n knabbeltje maar heeft en optijd zijn wandeling met het vrouwtje.

    Je hebt onderweg mooie plaatjes geschoten!

    Het was me even ontgaan dat je een give away gaat verloten....
    Leuk dat het zóveel reacties opleverd met nieuwe volgers.

    Kan me nog herinneren dat ik laatst met mijn give away geen enkele volger erbij gekregen heb, maar dat vind ik niet erg.
    Ach ik las wel enkele reacties die graag mee wilden doen.....en me gingen volgen....maar die konden de weg schijnbaar niet vinden.....;-)ze kwamen nooit meer op bezoek.

    Ik zet je foto met linkje wel in m'n sitebar en wens iedereen veel geluk om deze leuke give away in de wacht te slepen.

    Denk dat ik morgen mijn vogeltaart maar eens buiten ga zetten en dan mee doe aan de vogeltelling.

    Fijne zondag en lieve groetjes!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zie gewoon aan je post dat het weer beter met je gaat! Fijn hoor! Lekker genieten buiten en nog een beetje rustig aan, dan komt het helemaal goed!
    Mooie foto's, en dat allemaal zo dichtbij, leuk hoor.
    fijn weekend!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Yolanda, Mooie foto's. Gelukkig zit er af en toe tussen de grauwe en grijze dagen een mooi lentedag met een prachtige blauwe lucht en zonnetje. Ik ben een nieuwe volgster dus ik vind het leuk dat je af en toe je oude post weer naar voren haalt! Gr. Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Begrijp ik het nu goed dat Mickey nog steeds niet helemaal fit is? Wat vervelend! Hij ziet er wel heel lief uit op je foto's. Leuk dat je ook naar Kees van Dongen bent geweest. Wat een mooie tentoonstelling he?! Wij waren echt allebei aangenaam verrast!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellige post. Mooie foto's!
    Wat een heerlijke wandeling heb je gemaakt.

    Goede start van de week!
    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heerlijk zo`n post met van alles en nog wat. Leuk om te lezen en natuurlijk zijn ook je foto`s heerlijk.

    Fijne week en lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woh, wat een mooie foto's van het stadspark.
    Geweldig gemaakt hoor en zo te zien heb je genoten.
    Las je berichtje op mijn blog. Nou je weet het je bent meer dan welkom.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...