zondag 30 januari 2011

Uitslag give away!

Wat een deelnemers aan mij give away, ik heb ze net geteld: 104!

Ik ben er helemaal door overdonderd. Net als door het nieuwe aantal volgsters: 48.
Welkom allemaal, bij een aantal van jullie ben ik al even langs geweest en bij andere ga ik dat de komende periode zeker doen.




Maar ik ben vooral onder de indruk van de lieve, mooie en gezellige reacties.
Van trouwe volgsters, nieuwe volgsters, lezers die via dit blog maar ook via de mail hebben gereageerd!

Zo ontzettend leuk om jullie reacties te lezen, blijven doen hoor....

Ik bloos van de mooie woorden, complimenten en de  felicitaties..
THANX allemaal!

Maar nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig wie de winnaar is...

M'n dochter heeft een getal genoemd en ik ben gaan tellen.
Alle volgers deden nl 2 x mee, lezers 1 x....wat een klus om het uit te zoeken want niet iedereen had gemeld of ze volgster was:)

Maar we zijn eruit gekomen:

Het pakje gaat naar ......
Monique van Mama's Simple Life !




Gefeliciteerd Monique, super dat jij hebt gewonnen!
Als je me je adres mailt ga ik het begin van de week naar je opsturen.

Alle anderen nogmaals bedankt voor het meedoen, en binnenkort ga ik vast weer wat weggeven...
Geven is nog leuker dan krijgen!

Fijne zondag nog,

34 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd voor Monique en voor jou natuurlijk ook...48 nieuwe volgers! Dat is niet mis, heb je weer wat te doen ;)))

    Fijne zondag!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hartelijke felicitaties voor Monique...ik hoop dat ze veel plezier zal hebben van je give away!

    En jij bedankt voor het organiseren...ik ben het helemaal met je eens dat weggeven bijna nog leuker is dan krijgen!

    Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Monique, en heel veel plezier ermee. En Jolanda bedankt voor het feit dat je zoiets georganiseerd heb het is een heel lief gebaar. En wat je zelf al zegt het is beter te geven als te ontvangen dus je heb er ongetwijfelt zelf ook veel plezier aan beleeft.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofferd die Monique...van harte
    En jij bedankt voor al je mooie posten.....
    Heerlijk.
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monique wat leuk dat jij heb gewonnen, van harte gefeliciteerd hiermee en Jolanda wat een reacties en nieuwe volgers.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk voor Monique, gefeliciteerd.
    En voor jou leuk om er zoveel nieuwe volgers bij te hebben, dat wordt hard werken ;))

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is dat he,om iemand blij te maken met een give-away,gefeliciteerd voor de winnaar en veel plezier ermee,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi dochter,

    De felicitaties voor Monique! Mijn dochters trekken ook altijd het winnende nummer van de giveaway. Vinden ze zo leuk om te doen! Op deze manier beleven we er allemaal een beetje plezier aan!

    Een gezellige zondagavond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De winnaar zal vast blij zijn met deze leuke give away, en dat die goed in de smaak viel dat blijkt wel uit de vele reacties die je kreeg en het grote aantal volgers erbij.

    Jij kreeg nu al 18 volgers meer erbij dan dat ik toen reacties op mijn give away kreeg, hi,hi, ik lig er niet wakker van hoor.
    Ben ergens wel blij dat ik niet zoveel serieuze volgers heb die dan ook nog leuk reageren, anders zou ik het onmogelijk kunnen bijhouden.

    Maar ik deed m'n best en meer kan ik niet doen....

    Zo nou gaat jou leuke hartjes foto weer verdwijnen in m'n sitebar;-)

    Tot de volgende keer maar weer.
    LIEVE GROETJES,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat aan Monique! NIets gewonnen maar blijf gewoon langs hoppen hoor, veel te mooie dingen hiero!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd voor Monique wat een bofbips !!! fijne zondag liefs van mij......xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke enthousiaste post meid! En dat geven leuker is dan krijgen daar ben ik het helemaal mee eens..nou ja...ik vind het ook altijd leuk om iets te krijgen wat iemand met zorg heeft uitgezocht :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel fijn voor monique en ook voor jou dat je lezersaantal groeit !!..fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Monique van harte meid; ja ja 't give awayen is leuk, om te organiseren,om mee te doen en de gelukkige te zijn.

    Groetjes en nog een fijne zondag, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk voor Monique, gefeliciteerd!
    En voor jou leuk om er zoveel nieuwe volgers bij te hebben.

    Fijne zondag nog!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  16. proficiat monique, wat leuk zoveel dat je zoveel plezier beleeft aan geven, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mijn felicitaties voor Monique, leuk hoor!!!

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat Monique gewonnen heeft . Gefeliciteerd hoor en jij Jolanda bedankt voor het organiseren van een Give Away vond het erg leuk om mee te doen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd voor Monique leuk voor haar.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Monique gefeliciteerd met deze leuke give away. En voor jou natuurlijk leuk dat je zoveel nieuwe volgers en enthousiaste reacties hebt gekregen (heb op dit moment zelf ook een give away en sta er versteld van hoeveel lieve reacties ik hierop krijg)

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetjemina wat een repons, leuk resultaat voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat geweldig zeg dat het zo een succes was. leuk hoor en gefeliciteerd voor de winares
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tsja als er iets te halen valt zijn de dames er als de kippen bij :D Felicitaties aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. piep

    proficiat aan monique, geniet van de mooie hartjes en het boekje


    en hier bij de franse lelie daar blijf ik natuurlijk lekker op bezoek komen

    knuf quiltingmieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda,
    wauw, wat veel nieuwe volgers heb je erbij,super! Gefeliciteerd ook voor de winares.Wens je een fijne week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. jammmer voor mij maar leuk voor de winnares!
    en jij gefeliciteerd met je grote aantal volgers!
    je schrijft en maakt leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jolanda,

    Wat fijn dat het zo'n succes is .... daar doe je het toch voor!
    En natuurlijk Monique, proficiat!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wááhh!! Dat méén je niet?! Wat leuk zeg, dank je wel! Dat had ik nou werkelijk niet verwacht.. Kwam eigenlijk langs om de winnaar te feliciteren... Haha! ;o) Wat een heerlijke verrassing zo op de maandagmorgen!

    En natuurlijk ook een dank je wel aan alle dames die mij weer hebben gefeliciteerd. Mijn week kan zo niet meer stuk, is het wel? ;o)

    Leuk trouwens hé? Om zo veel mensen te hebben die het leuk vinden om te lezen wat je steeds weer te vertellen hebt? Ik vind het in ieder geval wel leuk hoor! En ja lieve Jolanda, zoals mijn voorgangsters ook al zeieden: het ís ook gewoon leuk om steeds weer even bij je langs te komen. En ook ik blijf gewoon bij je buurten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jolanda!
    dankje wel voor je tips. ik ga er straks even naar kijken. leuk om weer op jouw blog te komen want ik had van de week al even gekeken. Ik kom zeker terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja we halen ons wat op onze nek he met het organiseren van een give-away :)
    Leuk dat je mee doet met de mijne! Keuze 1 staat genoteerd achter je naam.
    Fijne week
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha, nu was mijn Nederlands nooit heel erg goed, het wordt er dus ook niet beter op als je niet meer in Nederland woont!!!
    Ik bedoel dus op de hals :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd Monique en jij nog n fijne avond!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn felicitaties voor Monique !
    Ze zal er vast erg blij mee zijn.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefelicteerd!! :)

    En wat een Lief blogje....

    Ben zelf nieuwe volger hier en kom zo snel mogelijk even bij lezen hier.....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...