donderdag 13 januari 2011

Vriendschap


Wat een mooie woorden...
Dit label kreeg ik deze week van een vriendin die gezellig even langs kwam...lief toch?

We hebben het vaak druk, soms te druk, maar weten dat we er voor elkaar zijn, dat is het belangrijkste.
Ik heb nu nog tijd voor dit soort gezellige bezoekjes, vanaf volgende week ga ik langzaam weer aan het werk, met de nadruk op langzaam.
Ik ga volgende week 4 dagen van 2 uur werken, waarvan 2 thuis.

Ik werk als administratief medewerkster op een school voor speciaal basisonderwijs.
Heel erg leuk maar ook erg druk en hectisch. Veel telefoon en onverwachte dingen.
Flexibel zijn is erg belangrijk en dat ben ik nog niet helemaal...

Het gaat goed vooruit, ik voel me met de dag beter en sterker, maar ben nog steeds aan het opbouwen.
M'n concentratie is nog niet super, moet bij alles nadenken, vergeet m'n fiets op slot te ztten bij het boodschappen doen, loop naar boven voor....???vergeten...., er komen steeds meer lijstjes,....
En ik merk dat ik niet teveel op een dag moet willen en plannen.

Gelukkig zijn ze op m'n werk erg meelevend en al blij dat ik weer een paar uur kom.
Toch wel heerlijk als ze je missen en waarderen!


Dit staat momenteel op m'n eetkamertafel, nog een beetje winterrood.
De Greengate-schaal won ik vorig jaar een keer toen ik me aanmeldde voor een nieuwsbrief, lees maar hier!

Ik vind 'm zo mooi dat ik 'm vaak zo maar neerzet....
Hij past in alle jaargetijden.



Ruiken jullie ze, deze geurige witte hyacinten...
Als ik 's morgens beneden kom ruikt de hele kamer ernaar, een heerlijk lenteluchtje!


Ze zijn voor jullie:
voor alle nieuwe volgsters.....
maar zeker ook voor de trouwe en voor de soms al een jaar lezende volgsters.....
voor de 'anonieme' lezers die zich per email hebben gemeld!

Als dank voor alle lieve en mooie berichtjes en felicitaties
 op m'n give away.... (je kunt tot de 30e meedoen!)

Wat fijn dat jullie het gezellig vinden om bij me langs te komen en te lezen....
Ik vind het namelijk ook zo leuk om iedere keer weer een leuke post te maken!

Op zoek te gaan naar
mooie plaatjes,
een leuk onderwerp,
een mooie gedachte....

Dus meiden:
THANX!!!!!

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooi label kreeg je van je vriendin...de woorden die er op staan zijn alles omvattend! En gelukkig dat je weer aan de slag kunt...misschien komt dan ook de concentratie langzaam aan terug omdat je weer wat meer in het normale patroon komt!

    Maar eh...met je werk niet te hard van stapel lopen hoor...echt opbouwen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief cadeautje heb je gekregen.
    Wel spannend om weer te gaan werken, best al veel 4 dagen. Ik hoop dat het goed gaat, succes!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je langzaam aan kunt beginnen. Zal best nog tegen vallen in het begin, maar weer met collega's zijn is al weer fijn.
    Wat een leuk kadootje heb je gekregen en de tekst is helemaal waar.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie woorden en zoals jij je vriendschap beschrijft,zo hoort een vriendschap te zijn,je hoeft elkaars deur niet plat te lopen haha,fijn dat je vooruit gaat,maar ik lees je hebt nog wel een lange weg te gaan,dus als ik jou was zou ik niets forceren,doe kalm aan en jaa ik ruik die hyacinten hoor haha,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeker mooi dat label zeg. vrienden zijn zo belangrijk. fijn dat je weer gaat werken. zal wel vermoeiend zijn maar wel fijn. dank je wel voor de bloemen :-)
    ooo ik wil nog even aan je give away meedoen. zet het op mijn blog hoor
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer een aantal uur mag meedraaien, en een lief gebaar van je vriendin koester het ze zijn kostbaar zulke vriendinnen.
    Mijn vriendin werd laatst 50 en ik heb een heerlijke chocolade taart voor haar gemaakt met de tekst In de koekjes van het leven, zijn je vrienden de stukjes chocola en zo is het.
    Je heb er een mooi post van gemaakt met die prachtige hyacinten als ik klaar ben met mijn mega klus is dat het eerste wat ik ga doen het voorjaar binnen halen.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh hee, werken, dat is alweer een hele vooruitgang! Wat heerlijk dat het zo allemaal kan met je werk!!!

    Ik ga even kijken of ik al meedeed met je give away, ik mis nogal eens wat de laatste tijd :(

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes op je werk maar doe het voorzichtig aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het steeds een stapje vooruit gaat en dat je voorzichtig aan weer wat uurtjes gaat werken en wat een lief en toepasselijk hangertje heb je van je vriendin gekregen.
    Mmmm.... ik ruik die heerlijke geur van de Hyacinthen, bedankt voor dit lieve gebaar Jolanda.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om te horen dat je langzaam weer gaat op bouwen om te werken.
    Heb ook hyacinten ze staan bij mij in de keuken, elke keer ruik ik er even aan, hihi...
    Wat een lief gebaar heb je gekregen
    Fijne avond groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meid, wat een ellende heb je achter de rug! Omdat ik nog maar kort geleden je blog ontdekt heb (door de groepsknuffel), heb ik het allemaal niet meegekregen en daarom ben ik net even gaan teruglezen.
    Wat fijn om te horen dat het inmiddels weer een stuk beter met je gaat en dat de uitslag goed was! Neem gewoon lekker de tijd die je nodig hebt om weer helemaal de oude te worden!
    Wat mooi je fotocollage van je eettafel... zó sfeervol! Prachtig!
    lieve groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een Lief gedichtje.

    Fijn dat je weer rustig aan kunt/mag beginnen met werken.
    Geniet nu nog maar eventjes van je vrije tijd dan.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat fijn dat je weer voorzichtig (met de nadruk op voorzichtig!) begint met werken, maar ga niet over je grenzen hoor!
    wat lief van je vriendin en wat een mooie tekst!
    ik kan je hyacinten hier bijna ruiken.. mmm...

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig lief van je vriendin! En de tekst is zo waar!
    Ik moet zeggen je bloemen ruiken heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed te horen dat je heel langzaam weer de oude wordt. Wees voorzichtig want gezondheid gaat voor alles.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk dat het weer stapje voor stapje beter gaat en je weer naar je werk kunt !! Fijn !!
    Geeft vast weer positieve energie,en ehhh vergeetachtig..pfff vertel mij wat,ik vergeet mezelf vast nog eens:-)soms heb je dat hé,gaat wel weer over hoor,vast wel;-)

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kado heb je gehad.
    Helemaal, het is niet uit het ,uit het hart.
    En fijn dat je weer wat meer energie krijgt.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je weer voorzichtig aan het werk mag; hou je aan het opbouwschema en wil niet te snel hoor. En als het niet gaat, gewoon even stapje terug en dan weer verder.

    Heb weer genoten van al je foto's op je blogje. Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Jolanda! Ik kom echt heel graag even bij je langs hoor. De woorden die je van je vriendin kreeg zijn heel mooi. Blij dat je weer wat aan het werk kan en dat ze je waarderen en rekening met je houden. Mmmm, heerlijk geurende hyacinthen. Hier is nog wachten tot ze gaan bloeien maar dan... kritiek van manlief want die vindt de geur maar niets ;-)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je je werk weer rustig kunt opstarten....
    Ik was niet op de hoogte dus heb het even opgezocht. Succes volgende week, en voorzichtig beginnen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is een hele mooie spreuk! Ik zie mijn vrienden ook te weinig en ook al communiceren we wel per sms of mail een echte afspraak is toch veel leuker! Maar het is belangrijk om er voor elkaar te zijn in tijden dat je elkaar nodig hebt!

    Weer langzaam de draad oppikken om weer aan het werk te gaan! Neem er de tijd voor! Ik weet hoe hectisch het op een school kan zijn. Er is altijd wel iets! Maar ik denk dat het je ook wel weer afleiding geeft!

    Succes en lieve groet

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk !! je gaat weer werken.......! jij bedankt voor altijd die leuke gezellige posten.......mooie bloemen !! thanks!!....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi kado zeg!
    van harte beterschap verder, veel succes met het weer gaan werken, neem je tijd!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi cadeau....en het is helemaal waar die tekst!!

    Fijn zeg dat je weer wat mag werken, maarre rustig aan he.....

    Ja genieten van andere blogs is leuk, een eigen onderwerp maken is leuk.....bloggen is gewoon LEUK!!!

    Fijn weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk dat je stukje bij beetje opknapt...
    En vergeetachtig....tja dat ben ik al jaren....of zal het de leeftijd zijn...?;0)
    Maar wel vervelend, dan ga je zo twijfelen aan jezelf....heb ik nu wel....of niet.....?
    Fijn weekend
    liefs
    En je hyacintjes....heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda,
    wat een lief kadootje heb je gekregen en ook heel fijn te lezen dat het steeds wat beterder gaat met je. Wil jou ook bedanken voor je altijd mooie posten en ik probeer ook vaak te reageren hoewel soms de tijd ervoor gewoon ontbreekt.Vind je hyacinten ook erg mooi en binnenkort ga ik ze ook weer in huis halen....mmmmh, ruikt zo lekker.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Stapje voor stapje meis...
    Heb me stiekem ook nog aangemeld voor je G.A.
    Had ik even gemist...of vergeten...zo zie je maar, ook anderen vergeten wel eens iets. Geniet lekker van je hoekje en je hyacinten....
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda viavia kom ik op je blog terecht en ga er binnenkort doorheen wandelen zodra ik tijd heb. Mooie tekst die je gehad hebt van je vriendin :))) Bestaat er een mooier compliment?
    Gave give away ook Ik heb me aangemeld als volger :)))
    Fijn weekend

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Didn't understand much but lovley photos :)
    Klem!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...