woensdag 5 januari 2011

Winterm(a)anden

Wat willen we toch graag het voorjaar...iedereen is ineens helemaal beu van de kerstspullen en de frisse wind gaat door het huis.
Ik ken het hoor, maar wat is dat toch met ons....

Het is gewoon nog winter en ik vind het ook erg koud buiten, al het schijnt de komende dagen wat warmer te worden, gelukkig.


Ik ga iedere dag naar buiten met Mickey en sinds deze week ook af en toe even op de fiets een boodschapje doen.
Langzamerhand ga ik ook weer dingen in huis doen al stelt het nog niet zoveel voor, ik heb grote plannen maar lig regelmatig een uurtje op de bank:)
Dus nog steeds aan het herstellen en daar leent deze winterperiode zich goed voor.


Een van m'n uitstapjes was naar het tuincentrum en daar heb ik naast een nieuw vogelhuisje ook wat planten meegenomen.
Buiten heb ik manden met winterbloeiers gevuld zodat ik vrolijk thuis kom en van de bank een gezellig uitzicht heb!



29 opmerkingen:

  1. Mooi Jolanda, ik kan ookniet wachten tot de bloemen weer gaan bloeien.Lente kom maar op..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan ook niet wachten tot het zover is.. maar vandaag is het echt genieten nu de zon zo lekker schijnt!! ik ga nog even naar buiten een frisse neus halen..
    wat heb je een gezellig uitzicht Jolanda, heel leuk met al die vogelhuisjes! doe maar lekker rustig aan, des te beter voel je je straks als het voorjaar echt begint!

    lieve groet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk uitzicht voor je als je even lekker op de bank ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij mag het ook voorjaar worden, we gaan de goede kant in ieder geval weer op! Wat heb je een gezellige tuintafel!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je me opnieuw gaat volgen, dank je wel. Afscheid nemen van 213 volgers viel me zwaar maar afscheid nemen van de naam Bo Butiek was erg belangrijk voor me. Een nieuw jaar een nieuwe start. Mijn winkel heeft een mooi plaatsje in mijn verleden gekregen.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    allereerst nog alle goeds gewenst voor het komende jaar, hoop dat je nu goed mag herstellen, zodat je als het ECHT Voorjaar word, lekker weer helemaal opgeknapt bent
    mooi al die bloeiers in je tuin, dan word je vanzelf wel vrolijk !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ben misschien een uitzondering, maar van mij mag er morgen weer een dik pak sneeuw vallen ;) Ik hartje winter. En dat voorjaar is dan tegen die tijd ook weer van harte welkom en heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik om net van buiten en al is het dan nog wel frisjes het zonnetje schijnt een klein beetje.. Het ziet er allemaal weer wat vriendelijker uit...
    Ik heb zin in het voorjaar kom maar op.. helaas hebben we nog een paar maanden te gaan die best heel koud kunnen zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Het ziet er weer gezellig uit, met al die leuke plantjes en het vogelhuisje.
    Is altijd leuk als je naar buiten kijkt en je hebt een mooie aanblik.
    Herstel maar lekker en neem je tijd.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het ziet er erg gezellig uit je hebt in ieder geval een zonnig uitzciht als je op de bank ligt
    beterschap nog!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Jolanda
    wat een leuke tuintafel zo! schattig met die fleurig huisjes.
    Beterschap hoor en lekker rustig aan doen.
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik geniet ook nog enorm van de winter, zeker nu de zon erbij schijnt...prachtige vergezichten, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke plaatjes........geniet er maar lekker van meis......liefs fijne avond van mij ! ...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PUH! ik vindt vandaag alleen je muziek leuk(KANE...DUUUUUUHHH;))...maar de rest....LENTE?!?!?!?!!!? *slaathandenvoorogen*...hier MOET iets gebeuren........*bezint*....lente....tsssssss............;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit uitzicht moet toch meehelpen aan een goed herstel?! Beterschap.....

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het wat beter gaat. Ik vind de winter niet zo erg, ik vind het wel gezellig de kaarsjes in huis en samen binnen.
    Ik ga wel zaterdag ook wat bakken met bolletjes halen voor op mijn buiten tafel. Dat staat toch wel erg gezellig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja het was vandaag dan ook wel super koud!
    Ik ben vanmiddag ook even met mijn moeder naar het tuincentrum geweest. En daar was het druk hoor, iedereen wil graag voorjaar volgens mij.
    Maar helaas het is nog maar begin januari.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gezellig zijn die manden! Ik lees bij iedereen dat we snakken naar het voorjaar. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dat dan weer gezellig als alle manden weer gevuld zijn met winterbloeiers en wat heb je mooie vogelhuisjes hangen. Je ziet tegenwoordig zoveel verschillende huisjes bij de tuincentra's.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja ja...winter.....maar zie je wel....de lente zit echt in de lucht......
    Heerlijk die bloeiers bij je.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoii, fijn om te lezen dat je weer dingen onderneemt, mooie foto`s weer!!!Lente kan mij niet snel genoeg komen!!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo willen we kerstversiering, dan moet de boom eruit en bollen naar binnen; raar volkje zijn we eigenlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De zomer was al voorbij in juli - het sneeuwde al voor het winter was - ik vind dat we gewoon een vroege én lange lente verdienen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje dat ziet er gezellig uit, ik zit hier midden tussen de puinhoop, opruimwoede, kringloop dozen, schilder plannen, en 101 ideeen. En dan kom ik op de blogs overal zulke mooie opgeruimde kamers tegen en zelfs z'n prachtige tuin. Mooi uitzicht hoor als je uitrust geniet er van.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooh als dat maar goed gaat want de winter duurt toch nog echt wel eventjes , leuk al die bloemetjes, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gezellig al die bloemen. Daar word je toch echt helemaal vrolijk van.
    En dat kunnen we best gebruiken in januari.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jolanda,

    Wat heerlijk dat de manden weer gevuld zijn. Ik wens je in 2011 veel gezondheid en beterschap toe! Geniet lekker van je uitzicht en neem de tijd voor jezelf!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat staat gezellig, gelukkig gaat het al beter met je.....
    Maar rustig aan doen hoor!!
    Ik heb ook altijd weer zin in het voorjaar na die feestdagen,maar ja dat duurt nog wel even...helaas....

    Gezellig weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Laat het voorjaar maar komen, ik ben er klaar voor.

    Groet
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...