donderdag 3 februari 2011

aanwinst





Ik had een nieuwe aanwinst, vertelde ik een paar posten geleden....

....even van dichtbij, ik vind 'm leuk!!!



Ik kwam 'm tegen in de uitverkoop bij het tuincentrum!




Dus gelijk een nieuw hoekje op de eettafel gemaakt....



...het lampje stond ergens anders maar ik vind het zo erg leuk en gezellig staan.
Dus hij mag blijven!



Nu een kantje, de gebedenboekjes en wat eucalyptus erin....



Sfeervol hoekje al zeg ik het zelf!

Wat een heerlijke zonnige dag vandaag, ik heb lekker heeeeel lang met de hond gelopen en genoten.

Regelmatig krijg ik de vraag hoe het gaat na de operatie.
Naar omstandigheden goed, is een uitdrukking die ik vaak gebruik.
Ik ben voor een paar uur per dag weer aan het werk, ik vind het heerlijk maar ook heel vermoeiend.
Na een uur of 2, soms 3, komt de hoofdpijn op en ben ik echt moe...
Balen, maar niks aan te doen.
Thuis rommel ik dan nog wat 's middags maar ook de huishoudelijke klussen verdeel ik over de week.
En ik ga iedere middag naar buiten met de hond, met de zon vanmiddag loop ik dan gauw een half uur.
Het herstel duurt veel te lang naar m'n zin, ik wil er weer tegenaan...maar moet nog wat geduld hebben:(




28 opmerkingen:

  1. heel herkenbaar gevoel, maar soms moeten we naar ons lichaam luisteren... en een heerlijk hoekje heb je er weer bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hoekje heb je gemaakt Jolanda...en extra leuk dat je het in de uitverkoop hebt weten te scoren :)

    Lastig lijkt mij dat inderdaad, als herstel minder snel gaat dan gehoopt. Maar je hebt een zware ingreep gehad en als je gaat forceren ben je nog verder van huis! Ik hoop dat je met de lente in het vooruitzicht tegen die tijd kunt zeggen dat je je weer helemaal de oude voelt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hoekje weer Jolanda !! superrrr.....en fijn dat het stukje bij beetje vooruit gaat......fijne avond ....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke vondst bij het tuincentrum:)
    staat heel gezellig!!
    moeilijk om naar je lichaam te luisteren als je zelf sneller wilt.. maar blijf het toch proberen!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjuustum...geduld is een schone zaak...
    Maar dat (kas)hoekje, is weer super geslaagd.
    Lieve groet, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nieuwe aanwinst, daar kan je heel veel kanten mee op. Ben vanmiddag ook heerlijk met de hond wezen lopen. Met dit weer is dat echt heerlijk. Dan moeten we er gelijk maar van genieten! Herstel gaat altijd te langzaam naar je zin...maar luister naar je lichaam! Fijne avond Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie aanwinst Jolanda!
    Ik begrijp dat "er terug in willen vliegen" maar zeker niet doen hoor, geef je lichaam maar de tijd die het nodig heeft om te herstellen en ja, dat duurt altijd langer dan je wil... heel herkenbaar allemaal.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammer dat het te lang naar je zin duurt met je herstel. Ik vind het heel erg knap van je dat je het zo goed oppakt. Eigenlijk ben ik wel een beetje nieuwsgierig waaraan je destijds gehoplen bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,

    Wat een prachtig kastje, snap dat je er heel erg blij mee bent. We zullen hem vast vaker gaan zien op je blog, want je kunt er van alles mee doen.

    Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent, is vervelend als de dingen niet zo snel gaan als je zou willen.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kasje, daar kun je volgens mij eindeloos mee decoreren. Rustig aan en goed naar je lichaam luisteren hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig geheel zo, leuk!!!

    neem de tijd om te herstellen ook al heeft het wat tijd nodig.

    liefs
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bmooi bloemkasje, en zo leuk om mee te decoreren.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kastje zeg...ja luisteren naar je lichaam.......belangrijk hoor!!

    Groetjes en alvast een fijn weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig bloemenkastje, daar kan je alle kanten mee uit. Je heb er een sfeervol hoekje van gemaakt Jolanda.
    En goed om jezelf denken hoor, je wilt vaak te snel, maar dat heeft toch zijn tijd nodig. Ik heb wel een jaar nodig gehad na die operatie voordat ik weer helemaalde oude was. Vooral met tillen bleef ik lang last houden.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kasje, helemaal leuk in je hoekje.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kas(t)je en soms gaat het minder snel dan we willen en heeft het even tijd nodig, maar gelukkig zit er wel vooruitgang in!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh wat een schitterend kastje Jolanda!
    Ja, herstellen duurt vaak langer dan wij willen, maar doe toch maar rustig aan en luister goed naar je lichaam.
    Lieve groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Staat heel leuk zo, Jolanda! Veel beterschap, stukje bij beetje, tja, zo gaat dat helaas nu eenmaal.
    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk kastje is dat zeg en een leuk hoekje geworden!
    Weet natuurlijk niet precies waar je aan geopereerd ben, maar toch heel veel beterschap!
    En inderdaad naar je lichaam luisteren, das toch het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kasje heb jij op de kop weten te tikken!
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is dat het allemaal niet snel genoeg gaat. Maar een operatie ondergaan is natuurlijk niet niets. Goed naar jezelf luisteren en doen wat je kan en wat nog niet helemaal gaat gewoon nog even laten.
    Enne nog steeds niet gesnoept :)
    Lieve groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geduld is een schone zaak, maar soms zó moeilijk! Probeer er wel aan toe te geven hoor, voor je het weet loop je jezelf in de weg en ben je mogelijk nog verder van huis.

    Maar wat heb je het hoekje leuk en gezellig gemaakt! Zeker een aanwinst ;o)
    Enne... verder ben ik stil hoor... morgen zal ik de lezers van mijn blog laten zien wat voor een lieverd je bent ;o)

    Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk kasje,is het gietijzer?

    Wat anderen ook al vermoeden zal het telkens een ander plekje krijgen in je huis met elke keer andere mooie spulletjes er in.

    Je bent nog steeds herstellende lieve Jolanda, het heeft tijd nodig, maar dat merkte je zelf al;-)

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk dat asje , enne rustig aan meissie, hard werken kan je altijd nog , het is geen compititie, geniet van je wandelingen , de natuur geneest zal je ervaren , fijn weekend, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jolanda.

    Ja, zo herkenbaar.
    Als je gewend bent altijd lekker je gangetje te gaan, wil je dat het liefst zo gauw mogelijk oppakken. Helaas heeft herstel soms iets langer nodig. Je voelt zelf wel wat je al aankunt.
    Je hebt er in ieder geval een super leuk stylhoekje van gemaakt.
    Dat is je dan toch maar mooi weer even gelukt!!
    Sterkte met het herstel en een fijn weekend.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. piep
    mooi gedaan meid,
    ik kan daar ook zo van genieten

    en het gevoel van je hoofd dat vanalles wil en je lijf dat je in de steek laat....ik ken dat meid, heb ME ....maar mijn leuze is "only the strong servive" en heb er nog eentje "tomorrow is another day"

    knuf knuf en spoedig herstel

    mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda,
    wat een mooi kasje heb je gevonden in de uitverkoop, ga denk ook eens even neuzen in het tuincentrum,daar kom je toch verrassend mooie dingen tegen. Leuk hoekje heb je er van gemaakt. En elke dag zal het ietsje beter gaan maar geduld en rust zijn een goed medicijn.
    Liefs en een fijn weekend, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Altijd lastig geduld moeten hebben...ook niet mijn sterktste kant.....
    Wat een lief prachtig kasje heb je zeg, en zo'n sfeervol hoekje nu....genieten.
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige nieuwe aanwinst.
    Staat mooi je nieuwe hoekje,veel plezier ervan.
    fijn weekend en sterkte met de hoofpijnen.
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...