vrijdag 11 februari 2011

stapel op boeken


Voor mij deze vrijdag een boekenstapel....
en bovenop natuurlijk m'n leesbril want anders wordt het niets!

Ik ben eigenlijk meer een zomerlezer, lekker in de zon, in de tuin, op vakantie, aan het zwembad of op het strand.
Stapels gaan er mee op vakantie...



Dit zijn een aantal boeken die ik de afgelopen periode erg mooi vond en erg van heb genoten.



Nog een kijkje in onze boekenkast.




Vorige week heb ik de nieuwste van Kluun gekocht: Haantjes.
Erg vermakelijk en heerlijk leesbaar, niet te ingwikkeld en in een paar uurtjes uit...

Ik ben echt stapel op boeken!

Voor meer stapelen op vrijdag, ga even bij Irma langs!


Fijn weekend,


23 opmerkingen:

  1. oh heerlijk een stapel boeken:) ik ben net als jij meer een zomerlezer, alhoewel ik nu ook een hele stapel nog ongelezen boeken heb liggen, gun ik mij daar op de één of andere manier nu niet de tijd voor.. omdat ik weet dat ik dan niet meer kan stoppen haha!

    fijn leesweekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo deze vindt ik tof!!! Welke raadt je me aan??? Lees ik even de achterkantjes nu dat Dinand even lekker voor me zingt op de achtergrond;)))
    24 april......kan niet wachten!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijdens onze vakanties lees ik het meest en dat is ook in de zomer! Wat heb je trouwens veel boeken...op zolder staan er hier ook een aantal maar ik haal het niet bij je boekenkast. Ik zal eens een paar titels onthouden...is nooit verkeerd! En eh...ook met leesbril, want anders duurt het wel heel lang voordat ik mijn boek uit heb hi hi!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan me eerlijk gezegt niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt een boek heb gelezen(bloos). vroeger was ik eraan verslaafd maar het lijkt net of ik er geen geduld meer voor heb. heb mijn abbonement bij de bieb opgezegd. maar inderdaad wie weet van de zomer..jou stapel en kast zien er in ieder geval prachtig uit
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk stapeltje, een aantal heb ik ook met veel plezier gelezen.

    fijn weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijk stapeltje... ik heb net het boek sonny-boy aan mijn vader gegeven.. die zit nu voor 4 weken in portugal.
    Op dit moment lees ik ook niet zoveel als ik zou willen ik kan me niet goed concentreren, er liggen wel een aantal boeken te wachten
    Misschien moet ik ook maar een zomerlezer worden in het zonnetje.......zucht.
    groetjes
    Ahttp://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk......inderdaad het summum....lezen in de zon, hoewel liever onder de parasol, oh kan er al van dromen......
    Stapeldol ben ik er op!
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig al die boeken; ben zelf echt een lezer en zet 'haantjes' op mijn lijstje!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stapel Jolanda, op het moment lees ik meer blogs dan boeken hihi. Maar zie wel een paar bij je staan die ik nog wil lezen.
    Ik heb er 3 van Siebelink gelezen, maar deze nog niet.
    Mooie boekenkast heb je.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Da's een mooi stapeltje boeken Jolanda. Ook zo'n echte boekenwurm? ;o) Heerlijk!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stapel. Ik ben ook meer een zomer lezer. Anders houd ik het vaak niet uit in een stoel. Maar met dit druiligere weer is ook ideaal om een boek te verslinden. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zomer, winter, herfst of Lente...het hele jaar door lees ik. Elke week naar de bieb-bus voor een nieuw stapeltje van 3 of 4 boeken...heerlijk op de bank of in bed met een boek en mijn dag kan niet meer stuk ♥ STAPELS boeken heb ik dan ook naast mn bed liggen haha, goh goed idee om OOK eens mee te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke stapel.
    De overbuurman van mijn lief die in het ziekenhuis ligt zat ook Kluun te lezen. Ik hield gelukkig mijn mond want wilde zeggen; hé mag ik hem even lenen, krijg je hem morgen terug.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n boekenstapel, krijg meteen zin om te gaan lezen!
    Binnenkort weer lekker buiten op een stoeltje in de zon Mmmmm

    Fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda, wat een heerlijke bibiotheek heb je in de kamer. Hier worden ook heel wat stapels weggelezen, ideaal voor zo'n regenachtig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lezen.... zucht
    Ik moet daar echt eens wat meer tijd voor nemen.
    Ik lees wel heel veel magazines, maar boeken.
    Net als bij jou, ben ik de laatste jaren ook een "zomer" lezer.
    Terwijl ik altijd een fanatieker lezer was, ik heb heel wat boeken verslonden.
    wanneer ik dan ook eenmaal een prachtig boek heb, moet ik dat ook in 1x uit lezen.
    Weer een van die goede voornemens van 2011...
    Meer en vaker lezen...

    Fijn weekend, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik lees ook heel graag, maar in de zomer lees ik ook veel meer. Lekker buiten zonder afleiding van tv e.d.
    En Kluun is dus wel mooi.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super post vind ik dit,ehh stapel,wat heb je veel boeken,ik heb er niet echt geduld voor en het moet stil zijn in huis anders ben ik het steeds kwijt,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi stapel boeken Jolanda.
    Wat heb jij er veel! Wat leuk, om via stapelen op vrijdag, er een post aan te wijden.

    Ik ben ook wel dol op boeken, maar ik ben meer een vakantie lezer.

    Ik wens je eeb heel fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een stapel boeken heb jij al verorberd.Ik las vroeger ook heel graag maar heb er nu geen tijd meer voor maar als ik jou stapeltje zie...
    denk dat ik volgende week eens voor mezelf naar de bib trek... als ik er de tijd voor vind...
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heej Jolanda een echte boekenworm dus nou hier in huis word er ook door verschillende familieleden heel wat door gezaagt boeken boeken en nog eens boeken en ik vind het altijd heel sfeervol het heeft iets huiselijks, een hele fijne nieuwe week, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...