donderdag 10 februari 2011

Fotoloos...


Bedankt voor al julie complimenten...
zo leuk om te lezen!
Ik vind het zo grappig om m'n blog te openen, heb steeds het idee dat ik op visite ben.
Het gevoel of dat je je huis net hebt verbouwd of een nieuwe keuken hebt...
Ik heb net extra opslag voor de foto's bijgekocht, velen van jullie vroegen me hoe dat nou zat.
Omdat het 24 uur duurt voordat eea is verwerkt nu even de gelegenheid om dit uit te leggen.

Je hebt blijkbaar 1Gb ruimte om foto's op je google acount, dus je blog, gmail en Picasa te plaatsen.
Omdat ik veel foto's gebruik en ze niet verklein, want ik vind het zelf ook heel leuk om foto's te vergroten als ik bij jullie langskom, zat ik dus aan m'n limiet.
Bij andere blogsters had ik dit ook al eens voorbij zien komen en wist dat je simpel (voor $5,95, nog geen €5,- )20 Gb per jaar bij kunt kopen.
Bloggen is gratis dus een kleine bijdrage voor wat extra ruimte op het www vind ik niet zo'n probleem!

Maar wat wel jammer is dat ik jullie niet de tutu kan laten zien die ik van Rozmeen heb ontvangen....hij hangt zo leuk!
Ik heb wel mooie foto's gemaakt dus die volgen nog, net als m'n stapelpost morgen, ook daar staan de foto's al voor klaar!

De tutu (m'n man vroeg: wat moet je ermee...hebben jullie dat nou ook?) inspireert me wel om de slaapkamer eens een beetje te gaan veranderen.
Hij is nu erg vrolijk, licht met een touch oranje, echt leuk!
Maar als ik me goed voel ga ik in de voorjaarsvakantie misschien wel met de kwast aan de slag...
Klik klik als je een kijkje wilt nemen!

Deze week weer voor 50 % aan het werk geweest en het gaat goed, eigenlijk voel ik me voor het eerst weer lekker als ik klaar ben: geen hoofdpijn, 'gewoon' een beetje moe zoals na iedere werkdag.
En het is zo fijn om er weer 'bij' te horen!
De komende 2 weken tot de voorjaarsvakantie nog opbouwen en na de vakantie ga ik er weer helemaal voor.
Ik hoop in maart ook weer voorzichtig met sporten te gaan beginnen (nee, nog geen buikspieroefeningen al is het wel heeeeel hard nodig) en lekker wat conditie opbouwen en kilo's kwijtraken....

Mijn weekend is begonnen, even bijtanken dat heb ik nu dubbel zo hard nodig want alles kost nog steeds heel veel energie.
Morgen wat rommelen en opruimen in huis en m'n administratie doen want er wordt druilerig weer voorspelt. En ik ben bezig aan een leuke krans...volgende week meer.
Ik krijg het nog druk:)

Voor het eerst een fotoloze post...wel raar....maar zo zijn we toch weer helemaal bijgepraat.
Alvast een heel fijn weekend voor jullie, ben benieuwd naar jullie plannen.



30 opmerkingen:

  1. goh nou je bent zeker druk..ben heel benieuwd naar je mooie fotos..wist er ook niks van over dat ruimte bijkopen..wie weet doe ik dat ook nog wel eens
    fijn weekend
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je fotoloos blog helemaal niet zo gek...en je lettertype vind ik echt super.... hoe krijg je het voor elkaar!
    die tutu... ja die had ik ook wel willen hebben.. maar mijn kind en man zeiden alle2 wat moet je er mee.. dus ja ik heb dat ook
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook nooit gehoord over ruimte bijkopen. Je blog ziet er super uit. Heb laatst ook wat veranderd, je kijkt er dan weer zo fris tegen aan vind ik.
    Fijn weekend,
    groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja..
    ik had dat laatst ook al,
    ik heb toen maar wat foto's verwijderd.
    Er zit dus echt niets anders op
    om straks ruimte erbij te kopen.
    T kwam mij zo over als onzin.
    Ik ben vast binnenkort weer aan de beurt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig hoor Jolanda zo even bijpraten:) en die foto's komen snel weer!! je kunt wel weer lekker lang vooruit nu met je ruimte!
    wens je een lekker rustig bijkomweekend:)

    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel leeg zo hoor.. ;o)

    Ik maak mijn foto's altijd ietsje kleiner, met een breedte van 500. Dan zijn ze toch nog redelijk te bekijken, dacht ik. Voorlopig zal ik er dus nog wel mee kunnen doen, wist echt van het betsaan niet af..

    Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat. En ja.. ook hier regelmatig de vraag wat ik er mee moet... ;o)

    Ben toch wel benieuwd naar de foto's hoor! Ik wacht geduldig af.. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    En die foto's... ik wacht geduldig af hoor hihi

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd handig om te weten dat je ruimte voor foto's bij kan kopen! En ik heb ook de foto's klaar voor het stapelen van morgen, hahah. Het was van de week zulk mooi weer toen heb ik ze maar gelijk gemaakt. Waar we metz'n allen toch druk mee kunnen zijn hé? Kom morgen even bij je stapel kijken. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellige post hoor...met of zonder foto's! Ik ben blij dat het weer goed met je gaat, na de voorjaarsvakantie ben je hopelijk weer helemaal de oude!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die foto's, ik had er nog niet van gehoord . Maar wacht rustig af op je foto's.
    Fijn dat het beter gaat.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    wat handig dat je er ruimte bij kan kopen, weet eigenlijk niet hoeveel ik nu al gebruikt heb. Kun je dat ergens terugvinden op je blog?
    Gezellig bijpraatpostje en morgen kom ik nog eens voor de foto's,
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel handig he, ik heb die ruimte ook bijgekocht. Ik had er niet zoveel zin in om meerdere blogs te beginnen. Zo staat alles keurig op 1 blog. Dat heb je goed gedaan! hihi
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit was een gezellig babbeltje! Blij dat alles goed gaat en je alweer zo druk bezig bent.
    Benieuwd naar de tutu en ja, de mannen, ze begrijpen er niets meer van, van al die bloggende vrouwen met hun giveaways ;-)
    Leuk dat die tutu je zelfs al tot heuse veranderingen in huis aanzet. Ben al benieuwd.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, had het idd wel ergens gelezen over ruimte bijkopen. Maar ja HOE weet je nu of je al aan je tax zit?? Geen flauw idee.......tip misschien??

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je dit even uitlegd Jolanda, ik las er gisteren wel iets over ruimte bijkopen, maar ik begreep het niet helemaal. Ik maak ook veel foto's, maar heb laatst net mijn mappen opgeschoond.
    Ben benieuwd naar de foto's, maar deze bijpraatpost vind ik ook heel gezellig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je het even uitlegt! Alleen vraag ik me nu nog af hoe ik kan zien hoeveel ik al verbruikt heb...
    Super dat je zo lekker op knapt en je hebt het goede seizoen voor de boeg!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je blog ziet er prachtig uit Jolanda! Gefelciteerd met de tutu die je gewonnen hebt. Wat ontzettend leuk.
    Dank je voor de uitleg van de foto's. Ik verklein ook niet, dus zal vandaag of morgen ook wel bericht krijgen.
    Alvast een heel fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. KIjk zo leer ik iedere keer weer een beetje bij, ben nog druk aan het uitvogelen hoe het hier allemaal zit bij blogspot! Ben er ook nog niet uit hoe je bepaalde foto's ook weer kan verwijderen van je blog, heb jij enig idee, want als blijkt dat je maar beperkte ruimte heb, is het wel handig om verkeerde geuploade foto's ook weer te kunnen verwijderen! En als ik nu toch aan het vragen ben, hoe krijg je het voor elkaar om na ieder logje een paar foto's te laten zien met de opmerking: dit vind je misschien ook wel leuk...
    Daar ben ik ooknog steeds niet achter namelijk, hopelijk kan je me dat uitleggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Jolanda. Ook zonder foto's is het leuk lezen bij je hoor. En informatief want ik wist niet dat je beperkte ruimte hebt. Krijg je vanzelf een bericht wanneer je aan de limiet zit? Je hebt ook nog veel plannen, dus wacht in spanning weer op de foto's. Alvast fijne vrijdag gewenst.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ziet het er hier leuk uit!
    Hoe doen jullie dat toch allemaal???
    Ik heb al wat zitten stoeien, maar krijg alleen maar wazige foto's als achtergrond...
    Even doorbikkelen dus... Ik doe m'n best, ooit zal het me toch wel lukken??? '-)

    Wat een heerlijke bij-klets-post zeg. We zijn weer helemaal op de hoogte.

    Fijn weekend.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk een totale make-over! Ik heb de foto dit maal niet eens gemist haha zoveel nieuws te zien hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind dat eigenlijk wel eens spannend zo zonder foto's. Straks kijken of het klopt wat ik in gedachten had bij deze post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig even bijlezen.
    Je zegt al "ik krijg het nog druk", nou, als je nog meer wil doen kijk dan maar even op mijn blog want het recept staat er intussen. :)
    Alvast een fijn weekend.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. he Jolanda
    jij vroeg hoe ik mijn header gemaakt heb... dat doe ik in photoshop CS4 als jij een aantal foto's hebt en een lettertype waar je je naam van wilt hebben wil ik best iets voor je maken hoor!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. fotoloos moet een keer kunnen toch? Letten we ook goed op op wat je te vertellen hebt, worden we niet afgeleidt door al dat leuks/.moois

    Fijn weekend!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hé bedankt voor de tip over linkwithin, heb het er ook op gezet, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je blog heel mooi geworden!

    Fijn weekend, liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zijn we toch weer helemaal bij en de foto's zien we wel weer verschijnen. Duidelijk de uitleg over ruimte bijkopen, wist helemaal niet dat dat kon...

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ach, laten we ons toch lekker een keer verrassen...
    Fijn weer even bijgekletst te hebben...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  30. piep

    fijn te lezen dat het je weer lukt te werken al is het 50% meidke,
    dat doe ik een heel jaar dus niks mis mee

    en die foto"s houden we te goed

    fijn weekend

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...