dinsdag 8 februari 2011

Frisse wind...


Al die wind van de afgelopen dagen inspireerde mij om ook op m'n blog
een frisse wind te laten waaien...
...nieuwe lay-out, nieuw lettertype, frisse kleuren...

Gistermiddag de hele middag aan het proberen en uittesten geweest....
Vinden jullie het wat?
Ik ben in ieder geval zeer tevreden...

Franse Lelie is klaar voor de lente!



Wat is het heerlijk vandaag buiten...
Blauwe lucht,
lekkere temperatuur,
de vogeltjes fluiten,
een voorproefje van de lente!!!

Ik had nog wat meer foto's maar zit aan m'n limiet, dus moet eerst wat ruimte bijkopen....

Fijne zonnige middag allemaal, 




35 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel mooi uit Jolanda.
    Lekker hè dit weer daar krijg je weer fut van.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .....enof....het wat is!

    Je eerdere blog was ook mooi, maar zo af en toe veranderen....andere header,andere kleuren....mwah...heeft ook wel wat!!

    Enne.....aan mooie Paastakken geen gebrek;-)

    Ik heb vandaag nog geen stap buiten de deur gezet, maar hoorden vanmiddag wel het gekwetter van honderden mussen in mijn klimop aan de erker......en dat zie ik trouwens ook goed aan alle spetters op de raampjes.......zucht....en dan die zon er op:-(( bah,bah.....

    Maar nog fff dan heeft de Wilde Wingerd bij de buren weer blad en verhuizen de mussen daarheen.

    Geniet van alles om je heen!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Jolanda, je nieuwe layout! En wat was het vandaag inderdaad heerlijk buiten, ik had helaas geen tijd om een wandeling te maken maar het was er absoluut een mooie dag voor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er fris uit. Lekker om af en toe te veranderen, niet waar. Een geslaagde poging wat mij betreft.

    Het weer was heerlijk, voel de lente al een beetje in aantocht.

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je blog heel mooi geworden...en hoe krijg je nu dat lettertype zo.. ik kan kiezen tussen 3 verschillende en allemaal is het het net niet.
    ik heb wel eens gelezen (maar weet niet meer waar) dat je niet ruimte erbij hoeft te kopen het kan ook anders.. maar ik moet eerlijk zeggen ik weet niet hoe of wat.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lettertype zeg!
    T was heerlijk buiten,
    ben maar een extra groot
    rondje met de hond gaan lopen.
    Weer helemaal opgeladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jolanda;
    Ziet er mooi uit allemaal- soort van lenteschoonmaak op je blog...
    Dat krijg je van dat lekkere weer...
    Zeg; Hoe bedoel je ruimte erbij kopen??
    Ik blog ook en heb hele grote foto's , maar merk niet dat ik iets bij hoef te kopen....bloggen is toch gratis?
    kun je me dit uitleggen?
    groetjes van Fleur uit de polder...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom af en toe eens op je blog lezen en het ziet er weer fris en fruitig uit. Laat het voorjaar maar komen... ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je blog ziet er lekker fris en voorjaarsachtig uit:) past helemaal bij het lekkere weer van vandaag, heb er echt van genoten!!
    ik heb ook geen idee hoe dat werkt met
    want jammer dat je geen ruimte meer hebt voor je foto's.. ik zou het ook jammer vinden om foto's te verwijderen.. maar ruimte bijkopen.. hoe doe je dat?

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda! Jáá.. lekker weer hé? Ik heb er vandaag op mijn eigen manier van genoten! ;o)

    Maarre.. je blog is en blijft gewoon heerlijk om een bezoekje te brengen. Da's een feit hoor! Alleen snap ook ik het betaalde stukje over de foto's niet helemaal. Wil je dat nog eens met ons delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie verandering.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaha ik geloof dat er meer met blogger hebben zitten stoeien ;)...leuk!!!

    Vandaag was het weer HEERLIJK weer...heb ook wat foto's tijdens mn wandeling gemaakt.....morgen weer;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er weer mooi uit! Ook hier was het prachtig weer; lekker genieten...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je blog ziet er supersfeervol uit! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi hoor je blogje. ziet er heel mooi uit zo..herlijk he dat zonnige weer...
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo verandert niet alleen je interieur met de seizoenen mee maar ook je blog haha. Ziet er goed uit! Enne...doe mij een paar takken van die prachtige hazelaar. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb even gewacht met reageren, want er stond zo'n lekker muziekje op vn de 3js hihi, maar eht ziet er hier erg fris en fruitig uit zeg, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ruimte bijkopen? Hoe bedoel je dat? Je blog is heerlijk schoon gewaaid, laat de lente maar komen!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi geworden!! Grappig he hoe die voorjaarskriebels bij iedereen begint te komen, veranderingen in huis (of blog), schoonmaakkriebels, etc.....
    Nog gefeliciteerd met je gewonnen give-away!!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het ziet er allemaal weer lekker fris uit. en wat een prachtige dag vandaag. 's middags met m'n jas aan even buiten een kop koffie gedronken. laat de lente maar komen. fijne avond
    groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke frisse wind......!! ziet er goed uit........leuk hoor!! en ja dat bijkopen is zo gepiept hoor!! makkie.....fijne avond liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vind het prachtig geworden !
    En echt schitterende foto's in je banner.
    Fijne avond.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Jolanda, daar ben ik weer. Lang geleden hè? Het is heerlijk om weer bij je op visite te komen. En je nieuwe lay-out is prachtig. Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk weertje was het gisteren, wij hebben de dag weer volop geplukt :-)
    Het ziet er weer mooi bij je uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi Jolanda!
    Verklein jij je foto's niet dan voor je ze op je blog zet?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Jolanda,
    Wat heb je een prachtige blog. Ik kom je graag volgen. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het ziet er prachtig uit en lekker speels...
    Alleen stopt de muziek ineens...
    Warme, zonnige groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  29. na de wind, waait er inderdaad een superlentegevoel door je blog! de hele natuur is trouwens "in the mood". meneer merel fluit zich vanaf 7.00 de longetjes uit z'n borst, en in het straatje vlakbij het werk (m'n nieuwe interimbaantje) staat de bloesem al in bloei! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is je nieuwe lay-out mooi geworden en ook je lettertype en header zijn een pracht om te zien. Heerlijk hè om dingen te veranderen aan je blog.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heb ook al zitten stoeien met mijn blog, ook jouw lay-out is erg mooi geworden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig is het hier, Jolanda. De hele look bedoel ik dan!
    Deze post is ook erg mooi, muziek, de FOTO.
    Gelukkig is de wind ver weg..
    Fijne avond nog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het ziet er lekker fris uit! helemaal voorjaar.

    groet, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...