zondag 13 februari 2011

Inspiratie


Begin vorige week kreeg ik de tutu van Rozmeen bezorgd....
en zoals ik al schreef kwam hiermee de inspiratie om 'iets' met de slaapkamer te gaan doen.



Toen vrijdag de ariadne at Home op de mat viel met de mooie reportages in lentepastelkleuren begon het plaatje te ontstaan...




Zaterdag waren we op zoek naar een lamp (zo meer hierover) en toen kwam ik bij Woonstore deze plaid tegen...


Het plaatje is nu compleet!
Ik ga de komende tijd op zoek naar een mooie kleur voor op de muur,
wordt het een groen- of rosetint...?
Een mooie dekbedhoes, stofjes voor kussens en wat accessoires...
Ik heb het lentegevoel!

Nu nog even een vraag, we zijn dus op zoek naar een lamp voor in de woonkamer, boven onze salontafel in de zithoek.
Of liever gezegd een kroonluchter.
Maar tot nu toe niets naar ons zin gevonden, meestal vinden we ze gewoon niet mooi, te groot, dan weer te klein...
Dus vandaar de vraag: wie heeft er een goede tip!
Waar heb jij 'm gekocht, verkoop je ze zelf, weet je een leuk adresje....
ik hoor het graag!

22 opmerkingen:

  1. Als het af is, is het vast heel erg gaaf! Ik ben benieuwd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alle ingrediënten voor een prachtige slaapkamer zijn aanwezig, alleen nog even een verfje op de muren;) ben benieuwd hoe het gaat worden:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, ziet er allemaal erg fris uit!!!
    Heerlijk hé de Ariadne met al die voorjaars ideeen....
    Heb zelf een kroonluchter in de aanbieding, geen oude, in zilvertinten, kan je wel een keer een foto sturen als je wil..
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een mooi plaatje zo....
    Ik kreeg laatst 2 kleuren kaarten van

    http://www.paintlibrary.co.uk/shop_details.asp?section_id=1
    Prachtige kleuren . Vooral kaart nr 1.
    Kijk er eens naar ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hebben die verf gewoon in Den Haag bij van Laar..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Jolanda, wat een prachtig Plaid hebj e gekocht, en wat heerlijk dat het plaatje compleet is. Ben erg benieuwd wat de verfkleur gaat worden......Jippie, we gaan naar de Lente toe, en krijgen weer vleugels.....

    Fijne week,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk toch dat alles zo bijna tegelijk op zijn plek valt. Ben benieuwd welke kleur je gaat kiezen en hoe het eindresultaat wordt! Dat zullen we vast wel te zien krijgen, toch? groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een prachtige plaid zeg, zal wel heel erg mooi worden lijkt me. En kan je niet helpen met die kroonluchter, zoek er zelf ook eentje, voor in mijn prieel buiten(overdekt), dus als je een goede tip heb hoor ik het ook graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm...roze, groen, tutu,plaid met strepen, stippen en bloemen, pastelkleuren....het gaat een mooie romantische slaapkamer worden dat is zeker!

    Ik denk dat je op mp het beste kan zoeken naar een leuke kroonluchter. Als ik iets tegen kom dan hoor je van me:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, je voorjaarskleuren. Mooie plaid. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk hoor zo creatief bezig zijn en dat door een gewonnen give-away!!
    Wat een mooie plaid heb je gekocht, helemaal in stijl van de foto's die je van de Ariadne liet zien...
    Voor mooie groen en rose tinten moet je even kijken bij de blog " Just Jeanette"... en een tip voor een kroonluchter...wij hebben er 1 gekocht bij " Vroeger en Toen" een erg leuke loods vol Brocante..
    Succes ermee en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf is dat als je van iets inspiratie krijgt,wat prachtig op je bed,nieuw kleurtje op de muren,geweldig,succes met het uitvoeren ervan en met de jacht op een kroonluchter,fijne week en valentijnsdag toegewenst,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet de Ariadne er weer mooi uit! Hopelijk ligt hij hier ook gauw in de winkel.
    Prachtige plaid ook.
    Kijk al uit naar je nieuwe slaapkamer in pasteltinten. Ik zou voor oudroze tinten gaan maar ik ben dan ook de groene muren in onze badkamer spuugzat dus ben ik niet echt een goede raadgever misschien ;-))
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Wat een vrolijke foto's! Ik ben ook helemaal weg van je woonplaid. Ik ga toch maar eens een kijkje nemen bij de woonstore :-)!

    Een gezellige Valentijnsdag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nouh jij hebt duidelijk de LENTE in je bol hihi
    Prachtige plaid met die frisse en vrolijke kleuren.
    Enne die kroonluchter en het kleurtje voor op je muur: dat komt vast wel goed.
    Ik ben benieuwd naar het eind resultaat :-)
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je plan begint langzaam vorm te krijgen. Leuk om in je hoofd al te zien wat handen moeten gaan doen ;) nee ik heb geen gouden tip voor je kroonluchter. Ik zou MP afstruinen. Succes met je zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker je krijgt hier het voorjaars gevoel !!! ....lente !!! fijne week .......liefs van mij...............❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Poeh.. da's een vraag?! Heb je internet (tweedehands, Marktplaats) al geprobeerd? Daar kun je soms zulke mooie luchters vinden!

    Ben erg benieuwd hoe je je fantasie de vrije loop zult laten gaan. Ik hou je in de gaten! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het wordt een zoete zaligheid...maar dan op jouw manier. Ben heeeel nieuwsgierig naar het resultaat. Lamp???....nee, daar kan ik je niet mee helpen...
    Lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb mijn kroonluchter bij Leenbakker gekocht, kost maar 49 euro. En hij is prachtig, kijk maar op mijn blog daar komt die regelmatig voorbij.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Jolanda,

    Ziet er allemaal prachtig uit ben heel benieuwd hoe het eind resultaat zal zijn.
    1 ding weet ik wel je zult er vast slapen als een roosje.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...