woensdag 23 februari 2011

Kerstroos





Met de kou buiten en de natte sneeuw die naar beneden komt lijkt het wel de aanloop naar Kerst ipv de lente....


Dus hoe toepasselijk is het om de Kerstroos te laten zien!

 De eerst bloemetjes weer uit de tuin, zijn die van de Helleborus.



Ze zijn zo mooi van kleur en passen helemaal in mijn  paarse bui...


Gelukkig is het 's morgens en 's avonds wel weer langer licht.
We gaan de goede kant op!


Morgen m'n laatste dag werken en dan een heerlijke week vakantie!
Geen wekker, niet vroeg op de fiets, veel leuke dingen doen en hopelijk weer wat warmer weer....

Gelukkig ben ik niet ziek geworden en m'n zoon is inmiddels koortsvrij maar nog wel in bed: moe, slap en een vreselijke hoofdpijn. Dus nog even herstellen van een echte griep.

De eerste kaarten zijn op de post en ik heb ook postkaarten van m'n banner met met de Blauwe Druifjes laten maken....








39 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig,het is echt een geweldig bloemetje en je hebt heel gaaf op de foto gezet,heel mooi het paars zo,haha ja hier ook sneeuw,gelukkig is het gestopt en blijft het niet liggen,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi paars glas heb je zeg, heerlijk! En ja die kerstrozen heb ik ook in mijn tuin, het lijkt wel winter brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie exemplaren zijn dit en ze kleuren ook zo mooi bij het glas!

    Beterschap met je zoon!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi !! en dat liedje .....krijg er altijd kippenvel van !! fijne avond...liefs van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat een mooie bloem.
    Hele fijne vakantie.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aarrgghh!! Die sneeuw weer!! Wil zo graag lekkere warme zonnestralen voor die kleine hummel! ;o)

    Maar goed, je kunt zeggen wat je wilt.. met deze mooie foto's voelt het toch weer een beetje warm en zonnig aan. Fijn dat je niet ziek bent geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zo de bloem in het paarse vaasje. Ik ben tegenwoordig ook van de enkele bloemen in flesjes zo mooi. Fijne vakantie vast genietse!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Huh sneeuw ik heb even naar buiten gekeken: inderdaad !!!
    Gelukkig heb jij wat kleur in huis gehaald hihi
    Mooi gefotografeerd met dat paars.
    Wens je een hele fijne avond Jolanda.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hier geen sneeuw gelukkig! prachtige fotos heb je weer gemaakt! ik vind de kleuren ook zo mooi:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze foto's zijn prachtig en dan die geweldig mooie paarse kleur. Helemaal top!!
    Wens je een heerlijke vakantie...lekker van genieten. Groetjes,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die Kerstroos en inderdaad het lijkt wel winter. Het sneeuwen is nu gestopt en het is niet blijven leggen gelukkig.
    Die vaasjes zijn helemaal mijn kleur. Schitterend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat mooi zeg, prachtige kleuren en heel mooie foto's. En fijne vakantie.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat passen de kleuren van de bloemen mooi bij de vaasjes. Mooi op de foto gezet. Vast een fijne vakantie! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's zeg, en wat en mooie bloem.
    Ja, ik heb ook zin in de lente, maar het is hier toch nog flink koud. Ik hoop dat het met de optocht voor carnaval iets warmer is. Vorig jaar is het door ht slechte weer bijna niet door gegaan. ik wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor Jolanda!
    Zelf heb ik nog geen bloemen erin, jammer!
    Wens je n fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Postkaarten van je blauwe druifjes??????? Waar heb je dat laten doen??????
    Je helleborus is prachtig, en ik denk waar blijft de tijd......

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig bloemetje en mooi op de foto gezet hoor. Ziet er gezellig uit. En nu het voorjaar nog he.
    Hier is het nu net begonnen met sneeuwen. Bah, ben er helemaal klaar mee.
    Geniet van je week vakantie!
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi die bloem met dat glazen vaasje in die paarse kleur.

    fijne vakantie geniet ervan.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ze staan GEWELDIG in je glazen vaasje!!! Bij mij gaan ze altijd zo snel hangen als ik ze binnenhaal dat ik het bijna zonde vindt ze af te knippen!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig zijn ze...en zo mooi bij dat paarse glas....
    Hier hangen de bloemen helemaal op de grond van de kou ;(
    fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's; ook mooi voor op een kaartje ;-)

    Fijne vakantie; geniet ervan!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt gelijk dat je de bloemen naar binnen haalt. Het weer laat het vandaag niet toe om er buiten van te kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijke post zeg, de kleur, daar ben ik dol op. En wat heb je de Helleborus SCHITTEREND op de foto gezet. Sttuk voor stuk kunstwerkjes zijn het, heel erg mooi. En hier ligt al 4 cm. sneeuw, Brrrrr niet te geloven toch.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige bloem!!
    Maar de koude ben ik wel zat nu (wie niet!!).
    Ik ga zo heerlijk onder de dekens, ik kan maar niet warm worden!
    Gelukkig blijft het al wel langer licht, heerlijk vind ik dat, en dan ook nog het gevoel dat al het goede nog moet komen (wat het weer betreft hè...maar dat snap je wel)
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superfoto's, mooi zeg! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kerstroos en prachtige foto's! Ja de griep die rond gaat schijnt erg vervelend te zijn!
    Sneeuw, ik kan me er niets meer bij voorstellen. Hier voelt het toch echt aan als de lente!
    Hopelijk bij jullie ook snel.
    Geniet van je vakantie en het lekker niets hoeven alles mogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige bloemen zijn dit zeg. bij mij zijn ze niet opgekomen dit jaar. hele mooie fotos ook. wat heb je ook prachtige kaarten zeg.heel leuk gedaan zo...en ook je kroonluchter is geweldig

    fijn dat je zoontje weer opknapt ..dacht dat de griepgolf al een beetje voorbij was

    mijn zoon is vanddag jarig en we gingen voor het eerst sinds hij uit huis is op bezoek..fietsend door een ware sneeuwbui...blehhh..niks meer aan hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie plaatjes.
    Ondanks het slechte weer is het bij jouw al lente.
    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige plaatjes , jij kunt van veel foto's wel kaarten laten maken zeg !

    Beterschap nog met je zoon en een hele fijne week gewenst....

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HELE MOOIE FOTO'S HEB JE GEMAAKT!
    PAARS IS MIJN KLEUR EN DE KERSTROOS BEN IK OOK FAN VAN.

    FIJNE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn er toch een mooie soorten, ik heb witte buiten op mijn tuintafel staan, ze hingen een beetje van de kou maar staan vandaag weer vrolijk rechtop. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik kijk liever bij je naar binnen, dan naar buiten hoor...sneeuw, bah...gisteren dan...
    Nu is het mistig...maar je voorjaars/kerstroosjes zien er prachtig uit...en daar wordt ik dan wel weer vrolijk van.
    Lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ondanks alles komen ze heerlijk voorjaarsachtig over. Had gisteren al vroeg de gordijnen dicht, want wilde niet naar die sneeuw buiten kijken. En vanmorgen heel voorzichtig....pffff weg sneeuw.
    Nu nog de zon.
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda,

    Ik verbaas mij er iedere keer weer over hoeveel verschillende soorten Heleborussen er zijn. Deze had ik nog niet eerder gezien. Je hebt er prachtige foto's van gemaakt!

    Fijn dat het inmiddels beter met jou en je zoon gaat. Ik wens jullie een hele gezellige vakantie!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige plaatjes.
    Paars is ook mijn lievelingskleur.

    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige Helleborussen Jolanda. Supermooie combinatie met het paarse glaswerk! Hele fijne vakantie gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig die kerstroos in combinatie met het paars! Super!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...