zondag 20 februari 2011

Kroonluchter


Hij hangt...



...en hij hangt erg leuk....  



Bedankt voor jullie tips en meedenken!
We vonden 'm bij Kwantum (off all places...) voor een mooi prijsje.

De kaarten uit m'n vorige post heb ik laten maken bij 'Fotokaarten'.
 Ik ben niet helemaal tevreden over de kleur, de witte muur is wat grijzig uitgevallen maar ik weet hoe moeilijk het is om wit ook wit op een foto te krijgen.
Ik heb zelf ooit in een 1-uurs fotoservice gewerkt en heel wat foto's afgedrukt!

Het is wel een leuk en simpel programma waar je allerlei toeters en bellen aan toe kunt voegen.
De prijs is redelijk en na 2 dagen wordt het al geleverd.
Ik ben benieuwd waar andere blogsters hun fotokaarten laten maken, laat je het me weten?!

Hier thuis is het de ziekenboeg, dochter was vrijdag zo verkouden en moe dat ze een dagje thuis is gebleven.
Ook belde m'n zoon uit Amsterdam dat hij vanaf donderdag met koorts op bed lag...
zaterdagochtend is m'n man hem gaan halen en maar goed ook want hij heeft hoge koorts (vanmorgen 40.6) en zware hoofdpijn.
En zelf ben ik ook niet helemaal fruitig met hoofd- en keelpijn.
Het slaat dus ook hier toe....

Maar....de kroonluchter hangt!

Fijne week weer allemaal

40 opmerkingen:

  1. de kroon luchter is prachtig, zou je niet zeggen van de kwantum, toch maar eens gaan kijken dus! En beterschap met de ziekenboeg, ben hier ook al een paar dagen niet lekker, maar gelukkig (hopelijk) aan het einde van de grieperigheid. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lamp is prachtig, maar wel vervelend dat er zoveel zieken zijn.
    En die kaarten zijn echt leuk.

    Beterschap en toch een fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superlamp Jolanda! Veel beterschap gewenst voor jullie allemaal, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Mooi hoor de kroonluchter en nog wel bij de Kwantum,ik kom er nooit maar blijkbaar hebben ze daar toch leuke dingen.
    Snel weer beter worden hoor !!!!
    Hier hebben drie ziek op bed gelegen,maar het is nu weer voorbij.

    gezellige avond

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,

    Vervelend dat jullie allemaal zo in de lampenmand zitten. Ik hoop dat jullie weer gauw opknappen!

    De kroonluchter staat prachtig!

    Lieve groet & gezellige avond!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk loop ik de kwamtum altijd voorbij maar jijhebt er toch wel een geweldig leuke lamp op de kop getikt zeg. Hij hang hartstikke goed joh. Leuk he....wat kun je er dan blij mee zijn. Minder blij met de ziekenboeg he. Ja...je hoort niet anders. Ikbegin er na bijna 2 weken een beetje vanf te komen hoewel het hoesten nog niet over is maar we gaan de goede kant op.
    Wens je beterschap. Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hihi Kwamtum heeft soms hele leuke dingen, deze is echt heel mooi joh ♥ Zag er ook eentje in het Gamma krantje staan (off all places idd)

    Beterschap allemaal...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kroonluchter! Het doet er bij mij nooit toe waar ik iets haal, als het maar leuk en betaalbaar is!

    Vervelend dat jullie allemaal in de lappenmand zitten...beterschap!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAT IS JE KROONLUCHTER MOOI.

    IK WENS JULLIE VEEL STERKTE IN DE ZIEKEN BOEG.

    WORDT ALLEMAAL MAAR GAUW WEER BETER.

    FIJNE ZONDAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaaa je kroonluchter is echt heel mooi en hangt ook mooi:)
    ik heb bij de hema wel eens fotokaarten laten maken en bij vistaprint, daar hadden ze toen heel mooi papier waarop de fotos afgedrukt werden.. maar ik ga ook eens kijken bij fotokaarten!
    beterschap voor je ziekenboeg!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij staat erg mooi, Beterschap aan iedereen in de ziekenboeg bij je.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het hangt niet alleen mooi, het ís ook werkelijk hartstikke mooi. En ach.. dan maar bij de Kwantum vandaan toch?

    De allerbeste beterschapswensen voor de hele mikmak!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kroonluchter is echt een plaatje,ik wens jullie allen beterschap,bah ellende,word tijd voor zon en licht,daar knappen we allemaal weer van op,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap voor je kinderen en voor jou.
    En je wat een mooie kroonluchter zeg en zie je maar weer dat mooi niet altijd duur hoeft te zijn.
    Nog een fijne avond.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wil je ook nog even bedanken voor je lieve reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die kroonluchter hangt schitterend bij je!
    Veel beterschap met alle zieken..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is mooi de kroonluchter !! van harte beterschap meis....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kroonluchter. Kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent! Enne...beterschap allemaal. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Staat mooi zo! Volgens mij komt de kroonluchter van m'n dochtertje ook daar vandaan.
    En sterkte met alle zieken!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WHAHAHAHAH ziek wie ziek wil zijn, maar de lamp hangt, en leuk ook!!!!;))))

    BETERSCHAP!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lang leve de kroonluchter, nu jullie nog.
    Veel drinken en slapen (zegt de dokter).

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kroon en wat hangt die daar mooi!

    Fije week, groet Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Veel beterschap voor jullie en dat is je snel gelukt met de kroonluchter!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij hangt. Hij hangt mooi en is prachtig. eigenlijk vindt ik het meer een zij, met haar mooie glimmers. Geniet ervan. lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie lamp.... ja soms moet je even zoeken beterschap met je eigen ziekenhuisje
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij hangt én hij is leuk. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die kroonluchter is echt MOOI hoor Jolanda.
    Wij zoeken er nog een voor in de hal.
    Ik zal ook eens wat rondneuzen :-)
    Beterschap in je ziekenboeg. Ik heb het zelf ook behoorlijk te pakken ha-ha-hatsjie
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bah vervelend zeg...allemaal bijna ziek daar.
    Hopelijk wordt je zelf niet ziek. Maar goed mocht je plat op de bank komen...je uitzicht is om te genieten....;0)
    Wat een pronkstuk zeg je kroonluchter.
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mocht je toch op de bank belanden dan heb je wel wat moois om naar te kijken. Beterschap allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hopelijk voelen jullie je inmiddels allemaal weer beter Jolanda.
    Je kroonluchter is prachtig en hangt mooi te pronken.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. HEEL VEEL SINAASAPPELIGE GEZONDHEID EN BETERSCHAP LIEVE YOLANDA .
    De zon schijnt vandaag en hopenlijk maken jullie het al iets beter.
    Lief dat jullie je zieke zoon opgehaald hebben .
    Onder moeders vleugels is het goed toeven natuurlijk .
    Je kroonluchter is prachtig , heerlijk he zo'n nieuwe aanwinst !
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig die kroonluchter!
    Beterschap voor allemaal!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt een schitterende kroonluchter.
    Beterschap voor de zieken. Hoop dat jullie allemaal weer snel opknappen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda,ik werk met live writer voor mijn posten en daar kun je de grootte voor je foto`s instellen,van klein,medium en groot en klein heeft een ingestelde maat dat als ik de foto`s erop zet,ze naast elkaar komen,ik heb ook een ander formaat blog,ik heb minima,dus een kleine ruimte om foto`s te plaatsen,ik kan weer niet van die grote posten,fijne dag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow Jolanda...ben er gek op...hij is prachtig...

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat staat je lamp mooooiiii, fijn dat je er een gevonden hebt. Beterschap voor jullie!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super de kroonluchter....dezelfde die hier hangt....da`s wel toevallig, en niet eens foto`s uitgewisseld!!!
    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hij hangt prachtig hoor...en laat de rest ook maar hangen, in bed dan...
    lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, je kroonluchter hangt daar prachtig!
    Ik ben je gaan volgen, dat was dus al die tijd niet het geval, je stond alleen in mijn rechtermenu op mijn blog maar ja...ik lees altijd via mijn dashboard, vandaar!

    Tot snel maar weer!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...