vrijdag 4 maart 2011

Heel veel (weggeef)stapels....

Vele stapels hier in huis, maar de stapels met was en administratie zal ik jullie besparen.


Maar wel een mooie stapel met spulletjes die ik al voor de slaapkamer heb verzameld...


De verf staat klaar en ik hoop dit weekend de muur te gaan verven...
eerst nog even bovenstaande klusjes afwerken:)



Gister zat ik in de trein naar Haarlem, heerlijk een dagje op stap.
Daarover later mee.

Onderweg kreeg ik een mailtje binnen van HAAR.

Had ik wederom een give away gewonnen....ik doe eigenlijk nergens meer mee tenzij het heeeeel bijzonder is...en deze was als extraatje en de trekking was op 2 maart....
juist: onze trouwdag!
(bedankt trouwens iedereen voor de felicitaties, hij was pas om 24.00 uur thuis na het stemmen tellen, dus morgen gaan we lekker uit eten.)
Dus toch een berichtje achtergelaten bij Inge en met deze afloop.

Dus ook een stapel give away's vandaag!

Omdat dit m'n 200e post is, de zon schijnt, jullie zulke lieve en gezellige reacties achterlaten en omdat ik zelf al zoveel heb gewonnen,
heb ik voor jullie een leuk

lente-weggevertje!


Speciaal voor m'n trouwe volgsters en lezers,
je hoeft niets te doen, alleen een reactie achter te laten.....


 Het lente-weggevertje bestaat uit

2 x 2 kaarten die ik van m'n foto's heb laten maken,
een schattig kipje om een kaartje of label op te zetten
en een zinken vlindertje....

Volgend weekend trek ik een winnaar.

Morgen meer over m'n dagje Haarlem en m'n bezoekje aan HAAR!

Wil je meer stapels zien, ga dan even langs bij Irma, van Allemaal Kleurtjes.





47 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke stapels Jolanda en gefeliciteerd met je gewonnen give away! Ik vind jouw give away heel erg leuk...maar ik heb ook al zo vaak iets gewonnen, dus ik haak even af!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Jolanda,
    leuk je stapels! Dat heb je al vast binnen, nu de rest nog.
    Fijn weekend,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je gewonnen heb en dan ook nog op je trouwdag. En gezellige stapels met een leuk vooruitzicht in het verschiet, het schilderen van knapt altijd op. En dan ook nog eens z'n gezellige give - away dat kleine vlindertje vind ik echt schattig. Een fijn weekend, en groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Jolanda
    Super zeg zo'n cadeau op je trouwdag nog gefeliciteerd hoor!
    Wat heb je een zonnige weggever ik doe graag mee hoor.
    Heerlijk weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk !! Ik hou van het voorjaar en doe graag mee,
    Lieve groet, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten ik doe graag mee.
    Lekker vrolijk!
    Stapel op vrijdag, wie doet er nou niet mee.
    Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stapel post....maar zo fris en fruitig...Het ziet er allemaal gezellig uit..nu de muur nog dus...
    Fijn weekend, lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi ,je hebt een vrolijke blog en die kaartjes bezorgen mij een instant "lente"gevoel ! Ik doe dus graag mee! Fijn weekend en mooie uitstap gewenst! Groet,Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh was je bij haar in de winkel, wat leuk! Ik gaf vanochtend op haar blog al aan dat het zo jammer is dat ze hier niet in de buurt zit. Je kaarten zijn trouwens erg leuk maar ... ik heb net al wat give-aways te pakken, dus mij niet mee loten hoor. Groetjes en fijn weekend, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag zoveel mooie stapels (en stapels die weggewerkt moeten worden) voorbijkome...echt van genoten. Natuurlijk was ik ook nieuwsgierig (mijn naam is vrouw) naar HAAR en heb er dankzij jou een bezoek gebracht. Wat 'n prachtige winkel en wat een geweldig mooie spulletjes....enorm bedankt voor de tip!!!
    Dan Jolanda wens ik je een heerlijk hobbyweekend toe en natuurlijk waag ik een gokje voor jouw give away's kaarten want die zijn zo gaaf.
    Lieve groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stapel voor de nieuwe slaapkamer volgens mij wordt deze super!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je slaapkamer zal vast mooi worden, ben benieuwd naar het resultaat.
    Leuk weggevertje......ik doe mee hoor :-)

    fijn weekend,
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wordt even lekker aan de slag dit weekend. Het muziekje op de achtergrond brengt me in opperbeste stemming. Zou eigenlijk ook aan de slag moeten.


    Ja hoor ik wil wel meedoen aan je give away. Ik vind het bijzonder leuke foto's!

    Leuk dat je in Haarlem bent geweest. Wat is het leuk bij Marianne hè? Ik had het moeten weten ....maar zat gisteren gewoon op mijn werk!

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke stapeltjes allemaal bij jou Jolanda!
    Nog gefeliciteerd met je trouwdag.
    Ik doe graag me met je leuke give-away.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke stapeltjes weer, blijft een superthema hé van irma!

    Leuk dat je gewonnen had op je trouwdag, het is je van harte gegunt!

    en nou hoop ik stiekem natuurlijk ook te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd nog met je trouwdag en een fijn etentje voor straks!

    Ik wil ook wel kans maken op je give-away, het is erg mooi.

    Fijn weekend alvast, groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve stapeltjes en een schattige lente give away :)
    Liefs en vast fijn weekend...EN nog gefeliciteerd met je trouwdag ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik waag toch maar een kansje bij je,

    gezellige post heb je,
    fijn weekend
    liefs
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie stapel, het ziet er gezellig uit.
    Kom via, Irma bijje stapel, dat begrijp je natuurlijk al.
    Ik vind je give- away heel gezellig en doe graag mee, wie weet...

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wah bende gij toch unne bofbips!!!!!!!!! gefeliciteerd in tweevoud dus....én trouwedag én gewonnen ;)!

    Lekker klusweekend!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo zeg...hier staat echt een heleboel op stapel....klussen, een trouwdag.....(nog van harte) een prijs( wederom van harte) prachtige kaarten, heerlijke muziek hier...het kan niet op.
    Nu ik doe graag mee hoor, heb helemaal zin in de lente en met deze beelden gaat het goedkomen.
    fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja ik zag het leuk hoor gefeliciteerd !! en geniet van je etentje morgen.....leuk je bent bij Marianne geweest ....!! ...en wat leuk die kaarten.......nou meis maak er een mooi weekend van !! ,,,liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke verrassing tijdens je dagje uit, Jolanda.

    Genieten van het weekend en het weer nu.

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. piep, proficiat met je gewonnen give-away meid, en wat een mooie stapels heb je daar
    mmm kan me de sfeer al zo opsnuiven

    succes met het verven
    en benieuwd naar je verslagje van morgen

    knuf en fijn weekend

    mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. nog gefeliciteerd met je trouwdag.. volgens mij had ik dat van de week ook al gedaan.. nou ja dan maar dubbel.. ben benieuwd naar je bezoek aan verrassend goed.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda,
    toevallig gaan ook wij onze slaapkamer verven, maar bij jou komt meer kleur...
    Leuke kaarten!
    Groetjesss,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke stapels! Succes met de verfklus en veel plezier tijdens het etentje. Lieve lente-weggever.

    Fijn (zonnig) weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd met het winnen van de give-away. Het is je gegund!

    En wat heb je zelf ook weer een leuke give-away neergezet. Ik houd me aanbevolen hoor! ;o)

    Jammer dat je wat problemen hebt met het bezoeken van mijn site, ik kom het zelf ook wel eens tegen. Toch is mijn site niet 'zwaar geladen' volgens mij. Misschien een eind-winter-dipje? ;o)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog gefeliciteerd met je trouwdag en je gewonnen give-away/ Leuke frisse stapels. Ik doe graag mee aan je give-away. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk een give away winnen toch?!?
    Daarom doe ik graag bij jou mee!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke stapels.
    En ik doe graag mee hoor.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Telkens ik op je blog kom en die heerlijke blauwe druifjesheader zie... zucht... prachtig, denk ik dan.
    Heerlijke stapels heb je klaarliggen!
    Tuurlijk doe ik graag mee aan je giveaway, wat dacht je!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gisteren was ik ook nog in de winkel bij Marianne, heb zelfs dat kleine vlindertje nog in mijn handen gehad.
    Ik word altijd weer vrolijk van de blauwe druifjes op je blog, heerlijk om te zien!!
    Gezellig weekend,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dag Jolanda,
    Ik doe graag mee, leuk!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte met je Give Away :-)
    Wat een mooie stapel heb je al verzameld voor de nieuwe slaapkamer. Ik ben erg benieuwd.
    Ik sluit me graag aan in de rij: leuk !!!
    FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohh je stapels met spulletjes zijn er g mooi en wat een mazzel en toeval dat je precies op 2 maart die Give Away wint!

    Jouw weggevertje is ook erg schattig...

    Fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik heb nog nooit wat gewonnen maar wil toch nog wel een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd Yolanda . Het klinkt allemaal goed en veelbelovend . Wat leuk dat je een dagje naar Haarlem was . Altijd leuk he zo'n andere stad . Ik ben verliefd op Zierikzee !
    Wat een leuke give-away heb je gewonnen echt iets voor jou.
    Ik ben nog steeds thuis met een rug die het niet meer doet . Post is een leuke bezigheid die nog veel afleiding brengt . Sturen is zo leuk . Dus wie weet......
    Veel lentezon gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je trouwdag lieverd.
    Ik waag graag een kans op je zonnige weggever..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een zonnige weggever das altijd leuk, ik vind de kaartjes trouwens prachtig geworden! Die stuur ik me plezier naar iemand toe (als ik ze niet ergens in een mooi lijstje ophang:) )

    BeantwoordenVerwijderen
  41. nou hier doe ik graag aan mee hoor...
    nog gefeliciteerd met je prijs
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. óntdelte onlangs ook Haarlem...heerlijk stadje en ga er zeker terug ! en ik waag graag een kansje met de give away...win zelden iets, maar je weet nooit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gezellig om elke keer je blog te lezen. Zelf ben ik mij nu nog aan het orienteren in 'blog-land' en op een eigen woonwinkel. Super om je blogs te lezen, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Haarlem is gezellig hè, je kunt er heerlijk rondstruinen!
    En natuurlijk doe ik mee met je leuke giva away.

    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nog net op tijd.
    Ik wil ook meedoen!

    mooie kaartjes zijn altijd leuk om te hebben....
    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. De kaarten zijn zo leuk, dat ik toch een gokje waag. Een kaart per post ontvangen is leuk, maar er eentje versturen nog leuker, en met deze exemplaren is het feest compleet.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  47. op de valreep.. ik wil graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...