dinsdag 1 maart 2011

Nog een paar weken.....

.....dan begint de lente.


Vandaag was het nog gewoon winter hier....zo koud!



Dus de lente maar naar binnen gehaald!



De katjes-takken vond ik maandag tussen snoeiafval op straat,
de zandkorrels zitten er nog aan...



De bloesemtakken had ik al staan en komen langzaam uit.



Morgen komt de zon, zeggen ze......


Ik geniet in ieder geval al binnen van de lente!

Morgen gaan we stemmen, toch!? Mijn man zit op het stemburo, dus ik ga bij hem m'n stem uitbrengen. Ook is onze trouwdag morgen, maar dat vieren we later want hij moet stemmen tellen!





29 opmerkingen:

  1. Mooie takken zo zie je maar het geld ligt op straat. En gefeliciteerd met je trouwdag.

    groetjes pETRA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige takken, je hebt er ook hele mooie foto's van gemaakt! En alvast mijn hartelijke felicitaties voor je trouwdag!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze,hé. En zo zacht.Ook alvast gefelictiteerd voor morgen. Na het tellen, vooral even gaan genieten van jullie trouwdag.
    lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja....morgen en overmorgen en overovermorgen komt er zon, zon, zon...oo...wat zijn we er aan toe, alhoewel jouwn foto`s ook heel veel goed maken hoor:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's, Jolanda!
    De mooie takken brengen de lente in huis, nu wachten op de zon morgen... Wat kijken we met zijn allen toch uit naar LENTE en mooi weer.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hhahahah!! wat leuk stemmen tellen.....mooie bloemen !!! truste van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ALVAST VAN HARTE MET JE TROUWDAG!!
    SORRY,MAAR IK GA NIET STEMMEN.

    FIJNE DAG MORGEN,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een spatzuivere foto's van je prachtige lente takken. Gewoon de lente in huis halen!

    Alvast proficiat met jullie trouwdag! Dat wordt morgen een gebakje eten op het stembureau!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's zeg!! ennuh stemmen natuurlijk!!! allemaal hoor!! DOEN!!
    Fijne dag
    Yolanda
    Dat wordt vanavond een verlaat trouwfeestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je trouwdag...
    mooie foto's van je katjes... wij hebben ze in de tuin staan en die moeten rond deze tijd gesnoeid worden dus ik heb ook een bos staan... het ziet er weer heerlijk uit
    Lente................zucht
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had het niet meegekregen dat we van dat heerlijke weer krijgen, kunnen we weer wat energie opdoen~!Je foto'zijn prachtig, wat een voorbode...... Laat het voorjaar maar komen.

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het wonderlijk dat er uit die stakerige takken van die lieve bloemetjes komen. Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier schijnt de zon al, als dat nou bij jou ook zo is heb je een "stralende" trouwdag. Gefeliciteerd en elk jaartje erbij blijft een feestje waard toch? En een reden om taartjes te eten of lekker uit eten te gaan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zie je maar, wat voor de een fval is is voor de ander iets om heerlijk van te kunnen genieten. En ja hoor, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw. Nu alleen de temperatuur wat omhoog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!
    De zon schijnt inmiddels bij mij .
    En je takken zijn betoverend mooi en wat een mazzel dat je ze zag liggen.
    Een hele fijne dag.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En inderdaad... het zonnetje schijnt vandaag!! :-))
    Dus met het zonnetje buiten en de mooie takken binnen, is het bij jou helemaal voorjaar! Geniet er maar lekker van.
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda, net je blog ontdekt, ziet er gezellig uit.
    Mooie foto's van de katjes en die bloesemtakken komen ook mooi uit.
    In ieder geval van harte met je trouwdag......

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met jullie trouwdag.
    Wat een heerlijk lentesfeertje hier, het begint me er van te kriebelen, letterlijk en figuurlijk.
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je trouwdag. En ik kom net bij de tandarts vandaan en vind het ondanks de zon ook vandaag nog erg koud.
    Maar krijg wel de lentekriebels en wil van alles doen.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige foto's...en inderdaad gewoon de lente in huis halen!!!
    Mijn dochter zit ook bij het stemburo van 7 uur tot 1 uur snachts!!! Verdient wel lekker!
    groetjes fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte met je trouwdag....
    En wat een mooie takken..wie gooit dit nu zo weg.
    Dit verdient toch een ere plek?
    Fijne avond
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Net gestemd en de zon schijnt. Je mag vaker bloesemtakken in een vaas zetten:)
    Prettige avond.
    freya1976.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit ziet er wel heel voorjaars uit!

    gezellig hoor!

    groetjes, Haikie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. En ik heb inderdaad gestemd hoor. Dat heb ik van huis meegekregen, dat je altijd gaat stemmen. Wij hebben dat ook doorgegeven want de jongens van ons stemmen ook trouw.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ondertussen is het al woensdag...en inderdaad een heerlijk zonnetje.maar wat was het hier koud zeg. mooie takken zeg
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met jullie trouwdag Jolanda en je heb nog iets leuks tegoed dus.
    Wat heb je prachtige foto's van de voorjaarstakken gemaakt, het zijn echt plaatjes.
    Vandaag zag alles er ondanks de koude een stuk zonniger uit gelukkig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Prachtig die takken!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja fijn he het idee dat het bijna lente is.
    En ik heb ook de lente maar binnen gehaald. Kijk maar op mijn blog.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik denk dat ik ze ook maar in huis ga halen, zulke mooie takken.
    Nog van harte gefeliciteerd, Jolanda.
    Laat de lente maar komen nu, we zijn er klaar voor! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...