vrijdag 18 maart 2011

Stapel op....


....tijdschriften...
natuurlijk woonbladen maar we hebben het afgelopen jaar ook een abonnement op Fiets Actief gehad.
Vandaag op deze regendag viel die weer op de mat.

Mooie routes langs de bloesembomen in de Betuwe en de bollenvelden in Noord Holland, leuke vakantietripjes al fietsend over de Veluwe en fietstochten op de Waddeneilanden...
Je kunt er zo lekker bij wegdromen en denken aan zon en fietsweer.....



Maar buiten regent het, binnen is de verwarming aan...



...en de kaarsjes brengen gezelligheid!




Maar...het wordt beter!
De zon gaat weer schijnen en de temperatuur komende week weer omhoog...zeggen ze.
Ik heb zo'n zin in de lente!!!

Voor meer stapelposten, ga even bij de gezellige blog van Irma langs!

Een heel fijn weekend allemaal,

17 opmerkingen:

  1. Dit is wel heerlijk weer om je stapel tijdschriften door te bladeren en te lezen.
    Maar hier regent het nu ook en denk ook laat de lente maar komen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die bladen, fietsen in de Betuwe, ik doe het ieder jaar, we wonen er middenin, ik kijk er nu al naar uit dat de bloesem te zien is. Nu zie ik iedere dag knoppen die langzaam groter worden... maar binnenkort rij ik er heerlijk doorheen op weg naar mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook de kaarsjes maar weer eens aangedaan. Het werd toch wel erg ongezellig donker door die regen. Van het weekend zou het beter worden. Hoop het zo
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bloesemroute is zo leuk om te fietsen en zo mooi! Echte aanrader en vergeet je fototoetsel niet, je ziet onderweg zoveel en overal kan je stoppen om iets te drinken, te eten of te kopen.
    Let alleen wel op dat je hem niet fiets als de rode kruis bloesemtocht er is! Het is er dan te druk.

    De bloembollen route is ook zeker een aanrader, en ach een bezoekje aan de keukenhof kan je dan gelijk er achteraan doen '-)

    Fijne weekend, en ik hoorde ook dat de zon tevoorschijn zou komen. Keep my fingers crossed!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bloesemfietstocht lijkt mij ook meer dan de moeite waard, wie weet komt het er dit jaar nog eens van!

    Vanaf morgen krijgen we een aantal heerlijke lente dagen, ik heb er al helemaal zin in!

    Een fijn en gezellig weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ook stapel op tijdschriften! en kijk heel erg uit naar de mooie lentedagen om lekker buiten een tijdschrift te lezen, pot thee erbij.. heerlijk!

    fijn en zonnig weekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stapel tijdschriften zijn heel divers zie ik wel.
    Heel erg leuk, het fiets magazine die ken ik niet, de rest natuurlijk wel.
    Groetjes Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gordijnen dicht, kaarsjes aan en dan maar dromen over het komende mooie weer en prachtige fiets- of wandeltochten!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk al die magazines, ik ben er ook stapel op en wat gezellig al die kaarsjes. Hier was het weer vandaag redelijk, vanmorgen scheen zelfs de zon en kon de was buiten drogen en de vooruitzichten zijn ook mooi.
    We gaan de Lente langzaam tegemoet.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan hebben we het hier getroffen, geen druppel gevallen! Maar ja, wij wonen dan ook bij die prachtige bollenvelden *lol*! Echt wel een ritje waard hoor, vooral met de bloemendagen is het erg mooi en gezellig.
    Maar hier staat ook de verwarming aan hoor, heerlijk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een supermooie foto's heb je op je blog. en wat staan de kaarsjes mooi. gezellig hoor. en je hebt gelijk laat de lente maar komen! Prettig weeked!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook hier veel fiets magazines want fietsen...onze hobby. Wij wonen aan de Linge in de Betuwe en je snapt het wel...zo gauw de bloesem aan de bomen zit willen we de Betuweroute (zoals elk jaar) weer fietsen.
    Erg leuk dus deze stapel'magazines'.
    Fijn (fiets) weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    wat een regen gister, echt de hele dag saai en somber buiten. maar nu schijnt de zon en is het heerlijk om buiten bezig te zijn. Misschien straks nog even fietsen en kijken of er al lammetjes zijn.
    Fijn weekend,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wie is er niet gek op al die mooie inspirerende tijdschriften, hele stapels ervan!
    Groetjes en fijne zondag,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel herkenbaar zo'n stapel tijdschriften. Ik heb zelf een abonnement op Noorderland en haal daar allerlei leuke tips voor hier in de omgeving uit. Tja en dan zijn er natuurlijk nog zoooo veel andere mooie tijdschriften.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke post heb je geschreven. Inmiddels is het heel zonnig geworden en heb je helemaal gelijk gekregen.

    Een fijne zon(nige) dag.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Jolanda , het is mooi om te lezen hoe goed het met je gaat . Je vindt weer je draai in je huis en tuin en omgeving .
    Ook weer aan het werk .
    Dat mis ik vreselijk . Ben nog steeds thuis .
    Kan bijna niet lopen en staan , alleen kort .
    Ik mis mijn kleuters , de ouders , de school , de contacten , de inspiratie . Het onder de mensen zijn. Maar natuurlijk ook de uitstapjes , de leuke winkels . Intenetten is toch niet ECHT natuurlijk . Ja kan niets vasthouden , voelen , ruiken , proeven .
    Maar het is beter dan niets.
    Zo bestel ik mooie kaarten en die liggen dan de volgende dag op de deurmat ... nou ja zeg.
    Ik geniet van je mooie blog . Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...