zondag 27 maart 2011

uurtje korter


Wat een heerlijk weer deze week...genieten van de zon, de bloemen die al bloeien, de planten die weer uit de grond schieten en de blaadjes die aan de bomen komen. Eindelijk gaan we weer de goede kant op.


Ook moest dit weekend de klok weer vooruit, en dat betekende een uur korter slapen.
Of liever gezegd, een uurtje langer blijven liggen. Want juist gisteravond hadden we een gezellig familie etentje en daarna nog een feestje van de beste vriendin van onze dochter die 18 werd en waar we natuurlijk nog even langs gingen.
Maar dan is het toch een latertje, zeker als je thuis komt en dan de klokken een uur vooruit moeten!
Ik moet er altijd wel weer even aan wennen.


Dus ondanks de zonnestralen hebben we het rustig aan gedaan vanmorgen.
Vandaag wat in de tuin gedaan en vanmiddag een fietstochtje door het Kralingse Bos.
Het leek wel of heel Rotterdam dezelfde gedachte had want wat was het druk.
Maar wel heel gezellig om te zien hoe ieder op z'n eigen manier van dit heerlijke weer geniet.


Het is alweer een week geleden dat ik er was, maar ik heb natuurlijk wel bij jullie gelezen en genoten van de foto's en verhalen. Zelf posten plaatsen lukt soms even niet, het werken kost me momenteel heel veel energie. 's Avonds ben ik vaak moe en heb ik hoofdpijn. Niet echt een goed teken dus misschien moet ik toch een stapje terug.


Ik vind het wel lastig , maar wil ook graag op de momenten dat ik thuis ben nog de dagelijkse maar ook de leuke dingen doen.
De komende dagen is het ook weer even druk met allerlei andere dingen.

Als ik thuis ben geniet ik wel weer erg van de gezellige hoekjes in huis, deze foto's maakte ik van de roede aan de keukenplank.


Ik wens jullie allemaal weer een mooie (werk) week en geniet van de lente!

23 opmerkingen:

  1. Hoiii, heel herkenbaar hoor, bloggen kost veel tijd en als je niet helemaal lekker voelt is het net even te veel,...je hebt wel weer prachtige foto`s gemaakt en je schapje is enig!!!!
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat gezellig bij je!
    En zo te lezen heb je een leuk weekend gehad, maar wel om jezelf denken hoor, èn genieten van he heerlijke weer...je accu een beetje opladen met zonnestralen ;-)
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè dat we eindelijk weer kunnen genieten van het buitenleven.
    Wat een sfeervol hoekje, ik ben dol op dit soort plankjes.
    Nou meis, wel goed om jezelf denken, even wat gas terugnemen kan geen kwaad.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sfeerhoekjes! En wat heeft een operatie dan veel impact hè, het is inderdaad een teken dat je niet zomaar naast je neer moet leggen!

    Zorg goed voor jezelf! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "gewoon" een stapje terug doen hoor!! Heel belangrijk dat het wel te doen blijft!
    Genieten van de mooie momenten zoals ze komen, en zo te lezen heb jij er dit weekend weer een paar gehad;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige hoekjes bij jouw. Het was vandaag weer een heerlijke dag echt genieten. Ben in de tuin aan de gang geweest. Doe rustig aan, denk aan jezelf!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer mooie foto's van gemaakt, zo gezellig, maar doe lekker rustig en geniet van dingen die je kunt.
    Een rustige week toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een heerlijk foto's weer! En toch lekker genieten hoor van je vrije uurtjes!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat uurtje merkte ik wel hoor ;)
    Vanavond maar vroeg naar bed...
    Denk goed om jezelf hoor Jolanda....het heeft toch allemaal zijn tijd nodig.
    Bloggen is leuk maar er gaat inderdaad veel tijd inzitten.

    Leuk om weer van je te horen.

    Sterkte en lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig hoekje :-)
    Gewoon je eigen gevoel en tempo volgen meid.
    Wat een mooie zondag vandaag hè
    Lekker buiten genoten in het zonnetje.
    Accu opladen en een lekker kleurtje.
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je roede vind ik een heel leuk idee zo. Ik ben nog een oplossing aan het zoeken voor onder mijn bovenkastjes in mijn (huur)keukentje. Ik denk dat ik het weet!!! YES!
    heerlijk naar buiten, hè?! Op het strand was het vandaag ook megadruk! (hoorde ik van Ria, zelf nog aan het uitzieken, zucht)
    Zorg goed voor jezelf hoor. Wie weet went het werken nog maar wat niet gaat, gaat niet! En vergeet niet: bloggen is voor de LOL!!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOIE FOTO'S!

    DOE GEWOON EN BEETJE RUSTIG AAN.
    MAAK WAT MEER TIJD EN RUST MOMENTE VOOR JE ZELF VRIJ.

    FIJNE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, he die dubbele madelieven; heb ze vanmiddag ook net in potjes gezet.
    Rustig aan doen hoor; en lekker buiten helpt bij mij ook altijd goed bij stress; gewoon een rondje in de polder lopen en uitwaaien.
    Soms vind ik het bloggen ook weleens teveel; je wilt ook altijd graag bij iedereen iets terug schrijven- maar soms kost dat zoveeel tijd.
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind je hoekje ook heel gezellig, ben ook gek
    op dit soort rekjes en plankjes.
    Fijne week en denk om jezelf,
    groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad leuk de frisse, nieuwe lente en de natuur die ontwaakt maar die zomertijd, dat is toch weer aanpassen. Probeer rustig aan te doen (best moeilijk, weet ik) en fijne week ook voor jou!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik baal er altijd van als er een uurtje gepikt wordt. Mijn dagen zijn al te kort en dan nog eens een uurtje minder...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige sfeerplaatjes heb je gemaakt~! En inderdaad soms kom je even niet toe aan het plaatsen van een post. Neem op tijd je rust en dan komt het allemaal vanzef wel weer.
    Fijne week met rustmomenten toegewenst,
    groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig gezellig....echt genieten bij je....
    Rustig aan hoor, pas goed op jezelf.
    Ik wacht toch wel op je hoor ;0)
    Fijne lente dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ach ja dat kennen we allemaal wel..druk druk en toch alles willen doen, maar soms lukt dat gewoon niet...
    je fotos zijn prachtig..eluke hoekjes zo
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha! Wij dachten ook met die prachtige zonnestralen aan het Kralingse Bos, maar hebben uiteindelijk voor de bootjes bij de Oude Maas gekozen. Heerlijk om er weer even uit te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke spulletjes heb je aan de roede hangen. En neem je tijd, bloggen kost erg veel tijd, zeker als je alles wil lezen en bij iedereen wil reageren. Dat lukt gewoon niet altijd. Ik heb dat zelf af en toe ook, ik lees dan wel maar reageer dan even niet. Je merkt vanzelf weer dat je het wel weer aankunt.

    Succes en liefs,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat is het weer gezellig bij je Jolanda! wel een beetje rustig aan doen hoor..
    je vroeg of ik ook op bestelling schilder.. nee eigenlijk doe ik dat niet, omdat het dan best duur wordt, maar ik wil wel eens vragen op mijn cursus wat dat zou gaan kosten als je dat wilt?
    wel een hele eer dat je dat vraagt:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja, en dan ook dat uurtje nog gepikt.....Wat wel heel lekker is, is dat het 's avonds langer licht is, geeft ook meteen wat extra energie!
    Rustig aan doen, hè????
    En je roede is inderdaad heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...